eens, dit is wel eens beter geweest.quote:Op zondag 2 januari 2022 00:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Konden ze het WK darts niet 2 dagen vroeger laten starten ofzo... Dat de finale op een Zaterdag was, zodat iedereen kan genieten van de finale. Halve finale op een zondagavond, en finale op een maandag. Wie verzint dit.
#woest
Hebben mensen nog iets om naar uit te kijken op de maandag.quote:Op zondag 2 januari 2022 00:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Konden ze het WK darts niet 2 dagen vroeger laten starten ofzo... Dat de finale op een Zaterdag was, zodat iedereen kan genieten van de finale. Halve finale op een zondagavond, en finale op een maandag. Wie verzint dit.
#woest
Hou eens je gemak spuit 11quote:Op zondag 2 januari 2022 00:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
#woest
Tot straks.quote:Op zondag 2 januari 2022 00:32 schreef monkyyy het volgende:
Tot morgen tenzij er iets leukers op tv is
De SYMPATHIEKE Koertquote:Op zondag 2 januari 2022 00:32 schreef Wertha het volgende:
Eerlijk is eerlijk. Marcel kondigde Koert op sympathieke wijze aan.
Zelfde soort volk die naar F1 en wielrennen kijken.quote:Op zondag 2 januari 2022 00:32 schreef fetX het volgende:
Mensen die naar Dakar kijken neem ik niet serieus.
Heb je This is England al eens gezien? Vind ik wel een film voor jou.quote:Op zondag 2 januari 2022 00:33 schreef Caland het volgende:
Vrachtwagens die in zand rijden
Geen sport
Lijstjes werken weer.quote:Op zondag 2 januari 2022 00:33 schreef Tagliano het volgende:
Nou mensen dit was een heer-lij-ke avond
Tot morgen he
quote:Op zondag 2 januari 2022 00:33 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Steek Coronel ook maar lek.
Gewoon.
Zouden dat dikke matties zijn samen eigenlijk?quote:Op zondag 2 januari 2022 00:32 schreef Wertha het volgende:
Eerlijk is eerlijk. Marcel kondigde Koert op sympathieke wijze aan.
Ik ken echt niemand in WLR die hier naar kijkt.quote:Op zondag 2 januari 2022 00:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zelfde soort volk die naar F1 en wielrennen kijken.
Ik kijk graag wielrennen en haat Dakar.quote:Op zondag 2 januari 2022 00:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zelfde soort volk die naar F1 en wielrennen kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |