Ben wel moe van Gary en Wrightquote:Op zondag 2 januari 2022 00:22 schreef DeLuna het volgende:
Ik ben wel tevreden met de halve finalisten. Het maakt me eigenlijk niet meer uit wie er wint, misschien een lichte voorkeur voor Smith
Onmenselijke tijdenquote:Op zondag 2 januari 2022 00:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb morgen een probleem
ik moet maandag werken
Dus het wordt een latertje voor me. Moet er maandag er uit om 5u.
Als je 'm zo hoort praten lijkt het gewoon best een aardige kerelquote:
Zou hij daar zelf bij kunnen?quote:Op zondag 2 januari 2022 00:27 schreef K_uit_h het volgende:
[..]
Denk dat hij al buiten adem is als die zijn veters strikt
Die Yannick de vos is wel een heftige Twitteraar zeg.quote:
Ga naar bed Yannick. En laat dat biertje maar staan.quote:
quote:Op zondag 2 januari 2022 00:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Die Yannick de vos is wel een heftige Twitteraar zeg.
quote:
eens, dit is wel eens beter geweest.quote:Op zondag 2 januari 2022 00:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Konden ze het WK darts niet 2 dagen vroeger laten starten ofzo... Dat de finale op een Zaterdag was, zodat iedereen kan genieten van de finale. Halve finale op een zondagavond, en finale op een maandag. Wie verzint dit.
#woest
Hebben mensen nog iets om naar uit te kijken op de maandag.quote:Op zondag 2 januari 2022 00:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Konden ze het WK darts niet 2 dagen vroeger laten starten ofzo... Dat de finale op een Zaterdag was, zodat iedereen kan genieten van de finale. Halve finale op een zondagavond, en finale op een maandag. Wie verzint dit.
#woest
Hou eens je gemak spuit 11quote:Op zondag 2 januari 2022 00:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
#woest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |