Dit eigenlijk wel ja. Anderson en Wright prima, maar die hebben al eens gewonnen, Wade ook prima en Smith toch het leukst want Smith en zijn worpquote:Op zondag 2 januari 2022 00:22 schreef DeLuna het volgende:
Ik ben wel tevreden met de halve finalisten. Het maakt me eigenlijk niet meer uit wie er wint, misschien een lichte voorkeur voor Smith
Erg pijnlijk dat Smiss of Weet het veld al moet ruimen in de halve vinalequote:Op zondag 2 januari 2022 00:22 schreef DeLuna het volgende:
Ik ben wel tevreden met de halve finalisten. Het maakt me eigenlijk niet meer uit wie er wint, misschien een lichte voorkeur voor Smith
Ja ik moest ook lachenquote:Op zondag 2 januari 2022 00:21 schreef Het_Bokje het volgende:
Price krijgt 2 matchdarts en laat die liggen
- Jaaa, Price krijgt 2 matchdarts en laat die liggen
Ja ik zat al even te kijken maar fokstats lijkt niet bij te werken in het nieuw jaarquote:
Het is ergens wel mooi. Schitterend hoe je met zoiets kansloos (commentaar geven op darten) (je) geld kan verdienen.quote:
Als die kutclown het maar niet wordtquote:Op zondag 2 januari 2022 00:22 schreef DeLuna het volgende:
Marcel 'HAHAHA WADE HEEFT EEN BIPOLAIRE STORING' Maijerquote:Op zondag 2 januari 2022 00:22 schreef monkyyy het volgende:
Marcel "lachen als een voetballer i het ziekenhuis ligt" Maijer
Einde tijdperk Fokquote:Op zondag 2 januari 2022 00:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja ik zat al even te kijken maar fokstats lijkt niet bij te werken in het nieuw jaar
Hm
Wade mag ook welquote:Op zondag 2 januari 2022 00:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Als die kutclown het maar niet wordt
Lichte voorkeur voor GerrieGod
Nee zo werkt het nietquote:Op zondag 2 januari 2022 00:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
DIT IS DE WRAAK MOEST IE MAAR NIET HUYBRECHTS HEBBEN UITGESCHAKELD
WAHAHA LOSER dat die PRICE IS
Heb je het modem al gereset?quote:Op zondag 2 januari 2022 00:23 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Marcel 'HAHAHA WADE HEEFT EEN BIPOLAIRE STORING' Maijer
Wat zullen ze krijgen voor zo'n avondje?quote:Op zondag 2 januari 2022 00:23 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Het is ergens wel mooi. Schitterend hoe je met zoiets kansloos (commentaar geven op darten) (je) geld kan verdienen.
Was ik ook al achter. Was voorgaande jaren ook het geval. Soms postte Monitor niet eens wat in het dagcijferstopic.quote:Op zondag 2 januari 2022 00:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja ik zat al even te kijken maar fokstats lijkt niet bij te werken in het nieuw jaar
Hm
Dat lukte tegen Ron prima. (lol)quote:Op zondag 2 januari 2022 00:24 schreef Slobeend het volgende:
Hopelijk kan Smith omgaan met een vertragende Wade.
En elke andere wedstrijd dit WKquote:Op zondag 2 januari 2022 00:24 schreef heywoodu het volgende:
"Is hij nu de grote favoriet?"
Ik heb het idee dat ik Marcel die vraag na elke kwartfinale heb horen stellen.
Dan krijgen jullie morgenochtend/middag de lijst als de stats het dan weer doen!quote:Op zondag 2 januari 2022 00:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Was ik ook al achter. Was voorgaande jaren ook het geval. Soms postte Monitor niet eens wat in het dagcijferstopic.
Leerling tegen de meester. En dan gun ik het Smiss eigenlijk ook wel om 'em te pakken dan.quote:Op zondag 2 januari 2022 00:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Smith Anderson mag de finale van me worden
Kan je nagaan, Smiss was nota bene bang van Ronquote:
PAK HEM!!quote:Op zondag 2 januari 2022 00:26 schreef heywoodu het volgende:
Jezus Marcel domme lul, het zijn de halve finales met vier grote namen, geen van deze mensen is nu nog een outsider, knuppel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |