SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
![]()
Eens ja. Clayton is voor mij ook speler van 2021quote:Op zondag 2 januari 2022 00:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Denk de speler met de meeste TV-titels, heeft ook gewoon het hoogste niveau gehaald
@Nober even allemaal mentionnenquote:Op zondag 2 januari 2022 00:20 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Je zou maar naar bed zijn gegaan na set 1
Ik voeg @Poepz0r toe aan dit lijstjequote:Op zondag 2 januari 2022 00:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een prachtige avond. Schitterende wedstrijden
@:Lonaa en @:Doevelaer de verliezers van de dag
@:Nober ook
Ja, of in de leg voorafgaand aan de negendarterquote:Op zondag 2 januari 2022 00:20 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Je zou maar naar bed zijn gegaan na set 1
Die zit hier toch onder een ander account?quote:Op zondag 2 januari 2022 00:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik voeg @:poepz0r toe aan dit lijstje
Dan moet Weed wel beter gaan gooien.quote:Op zondag 2 januari 2022 00:20 schreef BB-King het volgende:
Kutzooi.
Wade lacht zich in zijn vuistje. Die breekt Bullyboy mentaal.
Geloof er geen reet vanquote:Op zondag 2 januari 2022 00:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zit hier toch onder een ander account?
Hij delivert wel.quote:Op zondag 2 januari 2022 00:20 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Analist Heitinga aan het woord.
Hij had er best nog een 180 bij kunnen gooien.quote:
Dit is toch heerlijk.quote:Op zondag 2 januari 2022 00:21 schreef Het_Bokje het volgende:
Price krijgt 2 matchdarts en laat die liggen
- Jaaa, Price krijgt 2 matchdarts en laat die liggen
Ik gun Wade een wedstrijd tegen Manleyquote:Op zondag 2 januari 2022 00:20 schreef BB-King het volgende:
Kutzooi.
Wade lacht zich in zijn vuistje. Die breekt Bullyboy mentaal.
Denk tegen Okonner niet.quote:Op zondag 2 januari 2022 00:21 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Elke wedstrijd tot nu toe boven de 100?
Die heeft wellicht een goed excuus om deze topshow te missenquote:Op zondag 2 januari 2022 00:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik voeg @:poepz0r toe aan dit lijstje
Stukje waanbeelden van onze @Poepz0rquote:
Na een nieuwjaarsnacht wel hoorquote:
Dit ja.quote:Op zondag 2 januari 2022 00:21 schreef heywoodu het volgende:
Marcel werkt weer lekker z'n lijstje vragen af zonder enige noemenswaardige reactie op de antwoorden
Laatste 3 sets gezien, alsnog genotenquote:Op zondag 2 januari 2022 00:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een prachtige avond. Schitterende wedstrijden
@:Lonaa en @:Doevelaer de verliezers van de dag
@:Nober ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |