Ja dit was geen beste van mijquote:Op zondag 2 januari 2022 16:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Los van negendarter, waarom zou je later inschakelen bij Price - Smiss?
Het is geen potje van Labanauskas of Borland...
Waarom alleen Europa? WK Darts in Qatar klinkt ook leukquote:Op zondag 2 januari 2022 16:21 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Ja, dat gaat niet gebeuren Gerwijn.
Ik ken het land Europe nietquote:Op zondag 2 januari 2022 16:21 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Ja, dat gaat niet gebeuren Gerwijn.
Wat is dit nou weer voor een onzinquote:Op zondag 2 januari 2022 16:30 schreef Szura het volgende:
Faalhazen van DRT:
@:poepz0r
@:lonaa
@:doevelaer
@:gurneyisbestoke
16 locaties, ter ere van de 16 titels van Taylorquote:Op zondag 2 januari 2022 16:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gewoon rondreizend WK doen
Ene potje in Boedapest en daarna naar Berlijn en Kopenhagen
vGerwen en vBarneveld die thuiswedstrijden spelen omdat ze Nederlands zijn, om vervolgens van een onbeduidende Tsjech zoals Gawlas te verliezen bij de laatste 16quote:Op zondag 2 januari 2022 16:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gewoon rondreizend WK doen
Ene potje in Boedapest en daarna naar Berlijn en Kopenhagen
Jij gaat als een hondje voor je vriendin dansen terwijl er darts is en mist ook nog een negendarterquote:Op zondag 2 januari 2022 16:31 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor een onzin
Ik heb hier veel te hard om gelachenquote:Op zondag 2 januari 2022 16:31 schreef Szura het volgende:
[..]
Jij gaat als een hondje voor je vriendin dansen terwijl er darts is en mist ook nog een negendarter
Ik mag hopen voor hem dat het een ontzettend lekker wijf is. Welverdiende like gegeven.quote:Op zondag 2 januari 2022 16:31 schreef Szura het volgende:
[..]
Jij gaat als een hondje voor je vriendin dansen terwijl er darts is en mist ook nog een negendarter
quote:
Leuk, maar wij toch niet. Depressieve Barney of de altijd opgewekte en vriendelijke Roland aan tafel, tja.quote:“Ze hebben bij RTL natuurlijk liever een grote naam als Barney.
Ik was zuipen met vriendenquote:Op zondag 2 januari 2022 16:31 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat zit er niet in, helaasquote:Op zondag 2 januari 2022 16:36 schreef Tagliano het volgende:
We wachten nog steeds op pics van de vriendin van @:doevelaer
quote:Op zondag 2 januari 2022 16:36 schreef Tagliano het volgende:
We wachten nog steeds op pics van de vriendin van @:doevelaer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |