@Lonaa kuisheidsgordel om?quote:Op zondag 2 januari 2022 15:29 schreef Tagliano het volgende:
Deze jongen is thuis en hoeft de deur niet meer uit
Broekje is derhalve alvast uit
Erg mooiquote:Op zondag 2 januari 2022 15:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Trouwens, ik heb gisteren vanaf de vijfde set van Price-Smith kunnen kijken.
Ik ben dus definitief de @:tagliano van dit jaar door alle ninedarters te missen.
De kans op sneeuw vanavond is groter dan de kans dat Wade wint.quote:Op zondag 2 januari 2022 15:17 schreef Nober het volgende:
50% kans op een nieuwe wereldkampioen (Smith, Wade)
50% kans op een nieuwe finalist (Wade)
Spannend.
Het extra treurige is dat ik gewoon had kunnen kijken aangezien ik de mensen met wie ik aan de borrel was gedag had gezegd, maar ik besloot de aflevering van mijn serie die ik had gepauzeerd af te kijken en vanaf de vijfde set mee te kijken.quote:Op zondag 2 januari 2022 16:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Erg mooi
@:lonaa had de eerste twee gemist en ging gisteravond op zeker moment naar bed
Leg daarna legendarter
quote:Op zondag 2 januari 2022 16:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het extra treurige is dat ik gewoon had kunnen kijken aangezien ik de mensen met wie ik aan de borrel was gedag had gezegd, maar ik besloot de aflevering van mijn serie die ik had gepauzeerd af te kijken en vanaf de vijfde set mee te kijken.
Dit heb ik geweten.
quote:Op zondag 2 januari 2022 16:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het extra treurige is dat ik gewoon had kunnen kijken aangezien ik de mensen met wie ik aan de borrel was gedag had gezegd, maar ik besloot de aflevering van mijn serie die ik had gepauzeerd af te kijken en vanaf de vijfde set mee te kijken.
Dit heb ik geweten.
Los van negendarter, waarom zou je later inschakelen bij Price - Smiss?quote:Op zondag 2 januari 2022 16:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit heb ik geweten.
En dan in plaats daarvan een serie gaan kijken die je letterlijk op elk moment kunt kijken. Nee, dit kan niet.quote:Op zondag 2 januari 2022 16:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Los van negendarter, waarom zou je later inschakelen bij Price - Smiss?
Het is geen potje van Labanauskas of Borland...
Er vallen dit WK veel mensen door de mandquote:Op zondag 2 januari 2022 16:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En dan in plaats daarvan een serie gaan kijken die je letterlijk op elk moment kunt kijken. Nee, dit kan niet.
quote:We houden het gemakshalve op een paar honderd euro per bezoek aan de RTL 7-studio.
Lekker smijten in Gibraltar of Albaniëquote:Op zondag 2 januari 2022 16:21 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Ja, dat gaat niet gebeuren Gerwijn.
Waar ligt dat land, Europa?quote:Op zondag 2 januari 2022 16:21 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Lekker dartsen in Saudi-Arabiëquote:Op zondag 2 januari 2022 16:21 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Je ziel verkopen?quote:Op zondag 2 januari 2022 16:24 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Je ziel verkopen voor een paar honderd euro.
Uitstekend geschikt voor dartsanalyses aan desk zou ik zeggenquote:‘Aan alles waar je aan deelneemt kun je winnen.’
Beetje overdreven, maar ik had hetzelfde gedaan. Per optreden makkelijk geld verdienen.quote:Op zondag 2 januari 2022 16:24 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Je ziel verkopen voor een paar honderd euro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |