Eensquote:Op zondag 2 januari 2022 13:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Stelling: een live sport wedstrijd moet voor 21:30 uur lokale tijd beginnen.
heel dat darten op tv is gebaseerd op tv inkomenten en reclameblokjes...quote:
Eigenlijk 21:00 indien je er vanuit kunt gaan dat die live sport wedstrijd anderhalf uur duurt.quote:
Het is daar een uur eerder Hans. Sowieso kun je er beter mee stoppen als om half 11 je licht uitgaat, dan zit je beste tijd er wel op.quote:Op zondag 2 januari 2022 13:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
heel dat darten op tv is gebaseerd op tv inkomenten en reclameblokjes...
nou na een bepaald tijdstip gisteren ging het licht uit bij heleboel mensen
die reclameblokjes na dat tijdstip waren eigenlijk weggegooid geld
zulke dingen worden ook gewoon geanaliseerd door degene die reclameblokjes kopen
en dan zijn de cijfers gewoon niet goed
ik heb tot 12 uur gekeken geloof ik........quote:Op zondag 2 januari 2022 13:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is daar een uur eerder Hans. Sowieso kun je er beter mee stoppen als om half 11 je licht uitgaat, dan zit je beste tijd er wel op.
Voor 21.30 klaar zijnquote:Op zondag 2 januari 2022 13:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Stelling: een live sport wedstrijd moet voor 21:30 uur lokale tijd beginnen.
Als Price dat tijdens het gooien van zijn tegenstander zou doen zou ik het met je eens zijn. Niet dat ik verder liefhebber ben van de gedragingen van Price op het podium.quote:Op zondag 2 januari 2022 11:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, het publiek zat vol met doorgesnoven kutfiguren en daar mag wat van gezegd worden, uiteraard. Maar Price staat zelf ook keer op keer als een doorgesnoven pauper op het podium te krijsen, alleen heb ik het idee dat als je Price daar elke keer op zou wijzen, hij dat niet zo op prijs stelt.
Dat iemand zich tegen schreeuwers richt is volkomen begrijpelijk, maar dat uitgerekend Price het doet is een beetje 'de pot verwijt de ketel'.
Ja maar dan zitten we weer met de ingewikkelde vraag:quote:Op zondag 2 januari 2022 13:38 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Stelling: live sport terugkijken is geen reet aan
Je stelt een zeer terechte en kritische vraag.quote:Op zondag 2 januari 2022 14:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja maar dan zitten we weer met de ingewikkelde vraag:
Kan dat wel? Als je het terugkijkt is het inmiddels geen live sport meer.
Erg fijn dat dit zo snel wordt opgepakt.quote:Op zondag 2 januari 2022 14:11 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Je stelt een zeer terechte en kritische vraag.
Ik kom hier in het nieuwe jaar bij je op terug.
@Arceequote:Op zondag 2 januari 2022 14:26 schreef Tagliano het volgende:
@:zipportal @:fetx @:szura het lijstprobleem heb ik even aanhangig gemaakt in FB
Ik hou jullie op de hoogte
Oke bedankt.quote:Op zondag 2 januari 2022 14:26 schreef Tagliano het volgende:
@:zipportal @:fetx @:szura het lijstprobleem heb ik even aanhangig gemaakt in FB
Ik hou jullie op de hoogte
Even niet over nadenken nog.quote:Op zondag 2 januari 2022 15:00 schreef De_Kraam het volgende:
Na morgen vallen we in een zwart gat zonder darts.
[ afbeelding ]
Op naar het BDO-topic.quote:Op zondag 2 januari 2022 15:00 schreef De_Kraam het volgende:
Na morgen vallen we in een zwart gat zonder darts.
[ afbeelding ]
@Lonaa kuisheidsgordel om?quote:Op zondag 2 januari 2022 15:29 schreef Tagliano het volgende:
Deze jongen is thuis en hoeft de deur niet meer uit
Broekje is derhalve alvast uit
Erg mooiquote:Op zondag 2 januari 2022 15:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Trouwens, ik heb gisteren vanaf de vijfde set van Price-Smith kunnen kijken.
Ik ben dus definitief de @:tagliano van dit jaar door alle ninedarters te missen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |