Dat dachten meer mensen, die mogelijkheid was er in overvloedquote:Op zondag 2 januari 2022 17:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zondagochtend zou niet mijn eerste keus zijn.
Je bedoelt een soort Premier League? En dan met uitdagers en vaste deelnemers?quote:Op zondag 2 januari 2022 16:31 schreef Szura het volgende:
[..]
16 locaties, ter ere van de 16 titels van Taylor
Ik had ook al gekeken maar de opties waren dramatischquote:Op zondag 2 januari 2022 17:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb vandaag mijn afspraak gemaakt en mag volgende week zondagochtend
Paar keer andere postcodes en dan weer proberen helpt niet?quote:Op zondag 2 januari 2022 17:23 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik had ook al gekeken maar de opties waren dramatischIk wacht nog even af.
Niet geprobeerd, zal eens kijken.quote:Op zondag 2 januari 2022 17:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Paar keer andere postcodes en dan weer proberen helpt niet?
Van mijn baas krijg ik een dag vrij voor het boosteren. Dus de zondag wordt hem niet.quote:Op zondag 2 januari 2022 17:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zondagochtend zou niet mijn eerste keus zijn.
Ik zondagmiddag, in eigen stadquote:Op zondag 2 januari 2022 17:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb vandaag mijn afspraak gemaakt en mag volgende week zondagochtend
Wel een topbaas.quote:Op zondag 2 januari 2022 17:25 schreef Wertha het volgende:
[..]
Van mijn baas krijg ik een dag vrij voor het boosteren. Dus de zondag wordt hem niet.
Begin april de volgende afspraak van de nieuwe booster?quote:Op zondag 2 januari 2022 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net boosterpirk gehaald![]()
Vanavond de hele godvetboel in de AF de moeder
Klopt. Vorige keer mocht ik na enkele pogingen naar de RAI, keurig vijf minuten rijden en gratis parkeren.quote:Op zondag 2 januari 2022 17:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Gewoon later nogeens proberen, dan krijg je andere locaties. Ik kreeg eerst ook alleen maar oidiote locaties en tijdstippen.
Prima, doe maarquote:Op zondag 2 januari 2022 17:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Begin april de volgende afspraak van de nieuwe booster?
Als dat wil zeggen dat we een wappievrije kroeg krijgen; ja graag.quote:Op zondag 2 januari 2022 17:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Denk niet dat ik deze zomer op wintersport ga.quote:Op zondag 2 januari 2022 17:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Had ik gisteren ook toen ik keek, nu weer geprobeerd en een prima tijdstip te pakken.quote:Op zondag 2 januari 2022 17:23 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik had ook al gekeken maar de opties waren dramatischIk wacht nog even af.
Als een darter de prik in je bovenarm mocht gooien vanaf 237 centimeter wie heeft dan je voorkeur?quote:
Fallon Sherrockquote:Op zondag 2 januari 2022 17:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Als een darter de prik in je bovenarm mocht gooien vanaf 237 centimeter wie heeft dan je voorkeur?
Als het bij jou is Co Stompe.quote:Op zondag 2 januari 2022 17:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Als een darter de prik in je bovenarm mocht gooien vanaf 237 centimeter wie heeft dan je voorkeur?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |