waaromquote:
We hoeven je bijdragen nietquote:Op zondag 2 januari 2022 13:21 schreef onlogisch het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)or-eeuwig-stil-bleef
quote:
quote:Op zondag 2 januari 2022 13:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
We hoeven je bijdragen niet
(en allang besproken)
Nee klaas zijn bijdragen mogen wel (maar coronageneuzel mag best in COR wat mij betreft)quote:
Als ‘ie maar van de OP af blijft. @Zipportalquote:Op zondag 2 januari 2022 13:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee klaas zijn bijdragen mogen wel (maar coronageneuzel mag best in COR wat mij betreft)
Stelling: live sport terugkijken is geen reet aanquote:Op zondag 2 januari 2022 11:07 schreef Nober het volgende:
Vanavond ook pas rond 20:55 beginnen dus.
[..]
[..]
Heb tot 1-1 gekeken.
[..]
Lekker terugkijken in de ochtend. Niks mis mee.
daar kan ik niet inquote:Op zondag 2 januari 2022 13:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee klaas zijn bijdragen mogen wel (maar coronageneuzel mag best in COR wat mij betreft)
waarom wordt er zo laat gedartquote:Op zondag 2 januari 2022 12:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou ja ook niet helemaal dus hahahaha.
[..]
Ohquote:Op zondag 2 januari 2022 13:38 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
daar kan ik niet in
ze vonden mijn bijdragen daar niet zo leuk
kritiek is op alle forums verboden door Hugo
Nou ja zegquote:Op zondag 2 januari 2022 13:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je tiefstraalt maar gewoon een eind op
Sow halloquote:Op zondag 2 januari 2022 13:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Deze meneer heeft iets teveel tijd om te filmen zo lijkt het.quote:Op zondag 2 januari 2022 13:41 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Snap ik wel, zijn leven is behoorlijk saai verder.
[ twitter ]
Koekoekquote:Op zondag 2 januari 2022 13:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja geen idee waarom het prime time wordt uitgezonden eigenlijk.quote:Op zondag 2 januari 2022 13:39 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
waarom wordt er zo laat gedart
die gasten hebben heel de dag niets te doen
Stelling: een live sport wedstrijd moet voor 21:30 uur lokale tijd beginnen.quote:Op zondag 2 januari 2022 13:38 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Stelling: live sport terugkijken is geen reet aan
wat is het nu om prime time uit te zenden want je verliest gewoon een hoop kijkers na 22.30quote:Op zondag 2 januari 2022 13:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja geen idee waarom het prime time wordt uitgezonden eigenlijk.
Boomer gespot.quote:Op zondag 2 januari 2022 13:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Stelling: een live sport wedstrijd moet voor 21:30 uur lokale tijd beginnen.
Wat een achterlijke stelling.quote:Op zondag 2 januari 2022 13:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Stelling: een live sport wedstrijd moet voor 21:30 uur lokale tijd beginnen.
Stukje reclame inkomsten.quote:Op zondag 2 januari 2022 13:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat is het nu om prime time uit te zenden want je verliest gewoon een hoop kijkers na 22.30
zeker op nieuwjaarsdag had je bijvoorbeeld gewoon al om 1900 uur kunnen beginnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |