quote:Op zondag 2 januari 2022 01:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hij neemt zijn verantwoordelijkheden nu hij vader isMAD. Ik haal hem weer even door het vuistje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gierend door het vuistje, lekker.quote:Op zondag 2 januari 2022 01:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
MAD. Ik haal hem weer even door het vuistje.
quote:Op zondag 2 januari 2022 01:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gierend door het vuistje, lekker.
Even een cum compilation zoeken.
Heb wel eens beter geslapen.quote:Op zondag 2 januari 2022 09:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hopelijk heb je lekker geslapen!
(Erg mooi)
Ik was daar ook niet per se op uit. Ik moest wel even ENORM ongenoegen kwijt.quote:Op zondag 2 januari 2022 09:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
Al dat gevloek is niet zo classy
Laat dit een les zijnquote:Op zondag 2 januari 2022 09:24 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Heb wel eens beter geslapen.![]()
(Godverdomme)
Denk nog steeds stuk al zei @Zipportal van andersquote:Op zondag 2 januari 2022 09:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Deed het gisteren niet
Zo even maken!
Zeker kutpubliek, maar men mag er natuurlijk niks van zeggen als hij de tegenstander in de bek staat te schreeuwen. Dat is dan wel prima.quote:Op zondag 2 januari 2022 02:02 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Heeft hij ook gewoon gelijk in
Kutpubliek.
Vanavond en morgen alles kijken!quote:Op zondag 2 januari 2022 09:41 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik was daar ook niet per se op uit. Ik moest wel even ENORM ongenoegen kwijt.
quote:Op zondag 2 januari 2022 11:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vanavond en morgen alles kijken!
Dan weten we in ieder geval dat er geen 9-darter valt
quote:Sunday January 2 (1930 GMT)
2x Semi-Finals
Michael Smith v James Wade
Peter Wright v Gary Anderson
Heb tot 1-1 gekeken.quote:
Lekker terugkijken in de ochtend. Niks mis mee.quote:Op zondag 2 januari 2022 00:20 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Je zou maar naar bed zijn gegaan na set 1
Nou daar krijg ik wel weer enorm ongenoegen van dan hoorquote:Op zondag 2 januari 2022 11:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vanavond en morgen alles kijken!
Dan weten we in ieder geval dat er geen 9-darter valt
EN voor de bewijslast ook even door wie en bij welke standquote:Op zondag 2 januari 2022 11:03 schreef Szura het volgende:
Vanavond alles zetten op het feit dat we alle bouncers moeten tellen. Hopelijk zijn het er 6.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |