Ik ga ze allebei kijken. Helemaal.quote:Op zondag 2 januari 2022 11:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Er zijn nog 2 avonden @:lonaa
Geef de hoop niet op.
Dan hoeven we dus niet te rekenen op 9 darters.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen 9-darters meer missen in het nieuwe jaar toch?quote:Op zondag 2 januari 2022 11:41 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik was mij niet bewust van enige goede voornemens?
Volgens mij postte @fetX dat gisteren, en hem is het gelukt. Ik heb het niet uitgesproken maar wil dat nu alsnog wel doen, 2 januari is nog op tijd voor voornemens, vind ik.quote:Op zondag 2 januari 2022 11:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Geen 9-darters meer missen in het nieuwe jaar toch?
Lekker naar Viaplay dus?quote:Op zondag 2 januari 2022 11:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Volgens mij postte @:fetX dat gisteren, en hem is het gelukt. Ik heb het niet uitgesproken maar wil dat nu alsnog wel doen, 2 januari is nog op tijd voor voornemens, vind ik.
Dus bij deze: ik wil in 2022 geen 9-darters (meer) missen.
Ik verwacht kamervragen.quote:Op zondag 2 januari 2022 00:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wil jullie dit nog even meegeven. #werkenbijdenos
[ afbeelding ]
Na morgenavond ga je je adem inhouden tot het volgende WK of zo?quote:
quote:Op zondag 2 januari 2022 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Na morgenavond ga je je adem inhouden tot het volgende WK of zo?
er is maar 1 toernooi die we kijken en dat is het wk inderdaadquote:Op zondag 2 januari 2022 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja ook niet helemaal dus hahahaha.quote:Op zondag 2 januari 2022 12:31 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
er is maar 1 toernooi die we kijken en dat is het wk inderdaad
quote:Op zondag 2 januari 2022 12:25 schreef klaasweetalles het volgende:
shit was in slaap gevallen
spektakel gemist
gelukkig is die price erui
Q skoolquote:Op zondag 2 januari 2022 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet.quote:Op zondag 2 januari 2022 12:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Q skoolZijn er dit jaar beelden?
Nopequote:Op zondag 2 januari 2022 12:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Q skoolZijn er dit jaar beelden?
Ik hoop dat de marechaussee al hun benen breekt!!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |