Price is geen karakter maar een acteur als ik het een beetje chargeerquote:Op zondag 2 januari 2022 11:37 schreef fetX het volgende:
Tja. Snap de verontwaardiging wel. Anderzijds juist blij dat er nog van die ‘karakters’ als Price tussen zitten. Zijn ook echt zoveel grijze muizen darters.
We missen Ted Hankey @:poepz0r
Daarom karakter ook tussen aanhalingstekens. Darts is altijd ook een beetje show geweest natuurlijk.quote:Op zondag 2 januari 2022 11:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Price is geen karakter maar een acteur als ik het een beetje chargeer
Er zijn zoveel darters met meer "oprecht" karakter (al is het wel allemaal minder dan de tijden van Hankey natuurlijk)
Tenzij het al die tijd niet om jou ging maar toch om mij.quote:Op zondag 2 januari 2022 11:22 schreef fetX het volgende:
@:lonaa ik was erbij! De vloek is verbroken.
Er zijn nog 2 avonden @Lonaaquote:Op zondag 2 januari 2022 11:40 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Tenzij het al die tijd niet om jou ging maar toch om mij.
Ik was mij niet bewust van enige goede voornemens?quote:Op zondag 2 januari 2022 11:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
Goede voornemens van @:Lonaa kunnen alweer de prullenbak in.
Ik ga ze allebei kijken. Helemaal.quote:Op zondag 2 januari 2022 11:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Er zijn nog 2 avonden @:lonaa
Geef de hoop niet op.
Dan hoeven we dus niet te rekenen op 9 darters.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen 9-darters meer missen in het nieuwe jaar toch?quote:Op zondag 2 januari 2022 11:41 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik was mij niet bewust van enige goede voornemens?
Volgens mij postte @fetX dat gisteren, en hem is het gelukt. Ik heb het niet uitgesproken maar wil dat nu alsnog wel doen, 2 januari is nog op tijd voor voornemens, vind ik.quote:Op zondag 2 januari 2022 11:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Geen 9-darters meer missen in het nieuwe jaar toch?
Lekker naar Viaplay dus?quote:Op zondag 2 januari 2022 11:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Volgens mij postte @:fetX dat gisteren, en hem is het gelukt. Ik heb het niet uitgesproken maar wil dat nu alsnog wel doen, 2 januari is nog op tijd voor voornemens, vind ik.
Dus bij deze: ik wil in 2022 geen 9-darters (meer) missen.
Ik verwacht kamervragen.quote:Op zondag 2 januari 2022 00:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wil jullie dit nog even meegeven. #werkenbijdenos
[ afbeelding ]
Na morgenavond ga je je adem inhouden tot het volgende WK of zo?quote:
quote:Op zondag 2 januari 2022 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Na morgenavond ga je je adem inhouden tot het volgende WK of zo?
er is maar 1 toernooi die we kijken en dat is het wk inderdaadquote:Op zondag 2 januari 2022 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja ook niet helemaal dus hahahaha.quote:Op zondag 2 januari 2022 12:31 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
er is maar 1 toernooi die we kijken en dat is het wk inderdaad
quote:Op zondag 2 januari 2022 12:25 schreef klaasweetalles het volgende:
shit was in slaap gevallen
spektakel gemist
gelukkig is die price erui
Q skoolquote:Op zondag 2 januari 2022 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet.quote:Op zondag 2 januari 2022 12:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Q skoolZijn er dit jaar beelden?
Nopequote:Op zondag 2 januari 2022 12:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Q skoolZijn er dit jaar beelden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |