SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
![]()
De Engelsen, die op maandag een vrije dag hebben.quote:Op zondag 2 januari 2022 00:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Konden ze het WK darts niet 2 dagen vroeger laten starten ofzo... Dat de finale op een Zaterdag was, zodat iedereen kan genieten van de finale. Halve finale op een zondagavond, en finale op een maandag. Wie verzint dit.
#woest
Ik keek van een afstand toe allen. Haalde hem heerlijk door het vuistje, want Tino Martin was op tvquote:
We hebben iedereen nodig.quote:
Ga de gij maar sloapequote:Op zondag 2 januari 2022 00:41 schreef Zipportal het volgende:
PoepGod komt weer aankakken als het is afgelopen.
Darkmode, erg mooi @Zipportalquote:Op zondag 2 januari 2022 00:41 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Callan heeft op de Bassie & Adriaan-University gezeten. En niet gehaald.
quote:Op zondag 2 januari 2022 00:41 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Altijd blijven lachen.quote:Op zondag 2 januari 2022 00:41 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Mwah, die partij ging best gelijk op vond ik.quote:Op zondag 2 januari 2022 00:42 schreef Poepz0r het volgende:
Wright kwam weer smerig goed weg hoorde ik. Is dat een correcte constatering? Die natte wind heeft alle geluk van de wereld.
Nah viel meequote:Op zondag 2 januari 2022 00:42 schreef Poepz0r het volgende:
Wright kwam weer smerig goed weg hoorde ik. Is dat een correcte constatering? Die natte wind heeft alle geluk van de wereld.
Mwuah, vind ik niet.quote:Op zondag 2 januari 2022 00:42 schreef Poepz0r het volgende:
Nee Smiss is verlost van alle demonenquote:Op zondag 2 januari 2022 00:44 schreef Poepz0r het volgende:
Smith is wel een type om morgen 85 gemiddeld te smijten omdat hij zich gaat storen aan de typische Wade dingetjes. Overigens morgen support ik uiteraard team Wade @:szura
Dank voor de verheldering. @fetX @maxi-musquote:Op zondag 2 januari 2022 00:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, die partij ging best gelijk op vond ik.
Ik hoop het, maar geloof er niet zo inquote:Op zondag 2 januari 2022 00:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Team Wade tot de dood ouwe reus. Wade moet de finale spelen boh geil.
BONKERSquote:Op zondag 2 januari 2022 00:45 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar geloof er niet zo in
Verdachten zijn twee kleine kale mannetjes met een hele grote neusquote:
Kan aan mij liggen, maar Wright is toch helemaal niet zo goed dit WK? Smiss is echt 10 klassen beter heb ik het idee.quote:Op zondag 2 januari 2022 00:48 schreef Szura het volgende:
Smiss ook favoriet bij de bookies nu, iets voor Wright
Stond vanavond wel aardig te gooien.quote:Op zondag 2 januari 2022 00:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen, maar Wright is toch helemaal niet zo goed dit WK? Smiss is echt 10 klassen beter heb ik het idee.
Na Meikle elke wedstrijd rond de 100 gemiddeld is toch gewoon meer dan prima?quote:Op zondag 2 januari 2022 00:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen, maar Wright is toch helemaal niet zo goed dit WK? Smiss is echt 10 klassen beter heb ik het idee.
Ja miste maar 800miljardmiljoen dubbels iddquote:
Gevoelsmatig heb ik het idee dat Smiss veel dominanter is, maar zou inderdaad kunnen. Wade nog geen idee. Die heeft nog geen tegenstand gehad.quote:Op zondag 2 januari 2022 00:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Na Meikle elke wedstrijd rond de 100 gemiddeld is toch gewoon meer dan prima?
Wtfquote:Op zondag 2 januari 2022 00:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wil jullie dit nog even meegeven. #werkenbijdenos
[ afbeelding ]
Achternaam is inmiddels gecorrigeerd. Overwinning staat er nog steeds.quote:
Toen Wright wereldkampioen werd was hij ook niet zo bijzonder goed het hele toernooi toch?quote:Op zondag 2 januari 2022 00:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
MvG die zowat iedere leg eerder op een dubbel stond en alsnog dik verloorquote:Op zondag 2 januari 2022 01:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Toen Wright wereldkampioen werd was hij ook niet zo bijzonder goed het hele toernooi toch?
Binnen bbq genotquote:Op zondag 2 januari 2022 01:11 schreef de_boswachter het volgende:
Hele avond aan de schijt geweest. Wel negen dartertje meegepakt tussen het uitduwen van mijn darm door.
Kutzooi. Stukje BBQ
Hij neemt zijn verantwoordelijkheden nu hij vader isquote:Op zondag 2 januari 2022 00:41 schreef Zipportal het volgende:
PoepGod komt weer aankakken als het is afgelopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |