Djeems Weed.quote:Op zondag 2 januari 2022 17:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Op welke darter lijk jij het meest?
Qua persoonlijkheid en dergelijke
Nee dat weet ik. Dat zijn twee barkies.quote:Op zondag 2 januari 2022 16:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:dr_flash dat zijn geen twee ruggen
Ik denk een combinatie van Phil Taylor en Andersonquote:Op zondag 2 januari 2022 17:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Op welke darter lijk jij het meest?
Qua persoonlijkheid en dergelijke
Wat een rotkopquote:
Je heb downies en daar is niets mis meequote:Op zondag 2 januari 2022 17:06 schreef Tagliano het volgende:
Overigens heb ik overwogen om een gifje te maken over een mod die tegen alle logica ingaat met op de achtergond een lief mens met down
Ik kan dat oprecht niet over mijn hart verkrijgen naar de mensen met down want dat zijn vaak hele leuke personen eigenlijk
Down the Roadquote:Op zondag 2 januari 2022 17:06 schreef Tagliano het volgende:
Overigens heb ik overwogen om een gifje te maken over een mod die tegen alle logica ingaat met op de achtergond een lief mens met down
Ik kan dat oprecht niet over mijn hart verkrijgen naar de mensen met down want dat zijn vaak hele leuke personen eigenlijk
Wowquote:Op zondag 2 januari 2022 00:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wil jullie dit nog even meegeven. #werkenbijdenos
[ afbeelding ]
Hier kan ik niets aan toevoegen klaasquote:Op zondag 2 januari 2022 17:09 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Je heb downies en daar is niets mis mee
en je heb mensen die normaal zijn tussen aanhalingstekens en die zich gedragen als debielen die worden vaak downnies genoemd
quote:
quote:Op zondag 2 januari 2022 17:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
We gaan dinsdag pas weer verder klaas
Net boosterpirk gehaaldquote:Op zondag 2 januari 2022 17:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als je gevaccineerd was kreeg je een like
Tokkies uit de omgeving Den Haag en vrouwen.quote:Op zondag 2 januari 2022 17:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Echte mannen eten wél kaas. Buitenlanders niet.
Ik heb vandaag mijn afspraak gemaakt en mag volgende week zondagochtendquote:Op zondag 2 januari 2022 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net boosterpirk gehaald![]()
Vanavond de hele godvetboel in de AF de moeder
Zondagochtend zou niet mijn eerste keus zijn.quote:Op zondag 2 januari 2022 17:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb vandaag mijn afspraak gemaakt en mag volgende week zondagochtend
Prima gifjequote:
Auch proficiatquote:Op zondag 2 januari 2022 17:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb vandaag mijn afspraak gemaakt en mag volgende week zondagochtend
Jammer? Hoezo jammer?quote:Op zondag 2 januari 2022 17:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Prima gifje
Beetje jammer van de zichtbare vagijn want dat kost je een ban normaliter
Dat dachten meer mensen, die mogelijkheid was er in overvloedquote:Op zondag 2 januari 2022 17:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zondagochtend zou niet mijn eerste keus zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |