Jij was laatst niet zuipen met vrienden leugenaar, je ging wijn drinken met je vriendinquote:
Stelling: mannen die wijn drinken zijn losersquote:Op zondag 2 januari 2022 16:41 schreef Szura het volgende:
[..]
Jij was laatst niet zuipen met vriendin leugenaar, je ging wijn drinken met je vriendin
Maar toen heb ik dan ook geen 9 darter gemist.quote:Op zondag 2 januari 2022 16:41 schreef Szura het volgende:
[..]
Jij was laatst niet zuipen met vriendin leugenaar, je ging wijn drinken met je vriendin
Het is nooit te laat om op je zonden terug te kerenquote:Op zondag 2 januari 2022 16:42 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Maar toen heb ik dan ook geen 9 darter gemist.
Maar geen nood lieverd, vanavond ben ik gewoon weer aanwezig
Ja, eens!quote:Op zondag 2 januari 2022 16:42 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Stelling: mannen die wijn drinken zijn losers
Er zijn naar mijn bescheiden mening betere pics van haarquote:
Ze kent me nog nietquote:Op zondag 2 januari 2022 16:46 schreef maxi-mus het volgende:
Blijft de vraag wat ze in een matige verdediger van Emmen ziet, met zijn scheve bek.
Nee, wij zijn ontwikkelde mensen.quote:Op zondag 2 januari 2022 16:42 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Stelling: mannen die wijn drinken zijn losers
Janken.quote:Op zondag 2 januari 2022 16:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Erg mooi
@:lonaa had de eerste twee gemist en ging gisteravond op zeker moment naar bed
Leg daarna legendarter
Best of both worlds boohh.quote:Op zondag 2 januari 2022 16:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Vreemde kaaklijn, is dit een shemale?
Een negendarter is helemaal niets bijzondersquote:Op zondag 2 januari 2022 16:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Los van negendarter, waarom zou je later inschakelen bij Price - Smiss?
Het is geen potje van Labanauskas of Borland...
Op welke darter lijk jij het meest?quote:Op zondag 2 januari 2022 17:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Een negendarter is helemaal niets bijzonders
dat kunstje is al veel vertoond
als ik darter was geweest dan had ik 3x achter elkaar in een set een 9 darter gedaan
het is gewoon een kwestie van trainen trainen en talent
en ik heb talent genoeg
quote:Op zondag 2 januari 2022 17:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Op welke darter lijk jij het meest?
Qua persoonlijkheid en dergelijke
Da's niet zo respectvol naar de mensen met Down (dit gaat me een halfjaar kosten)quote:
Mokerhard lachen als Price door zijn kutgedrag ook in Wales gewoon uitgefloten wordt.quote:Op zondag 2 januari 2022 16:21 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Ja, dat gaat niet gebeuren Gerwijn.
Djeems Weed.quote:Op zondag 2 januari 2022 17:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Op welke darter lijk jij het meest?
Qua persoonlijkheid en dergelijke
Nee dat weet ik. Dat zijn twee barkies.quote:Op zondag 2 januari 2022 16:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:dr_flash dat zijn geen twee ruggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |