Ik kan ook wel gewoon onder werktijd, ook al is dat midden op de dag. Als je maar even in je agenda laat weten dat je afwezig bent. Gaat erom dat het werk gedaan wordt wat er gedaan moet worden. Dat is bij mij zelden een probleem. Dus kan prima tussendoor weg. Maar ik vind rond twee uur te onhandig. Maar als het niet anders kan. En iets later (een week o.i.d.) de prik krijgen zou ik ook geen ramp vinden. Scheelt later weer dat ik iets langer ben beschermdquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:46 schreef Arizona het volgende: [..] Hier 3 januari de booster, halverwege de ochtend. Wel onder werktijd dus. Het kon helaas niet meer in de vakantie. Meetings heb ik dan niet staan en ik mag het wel als doktersbezoek schrijven. Bij mijn eerste vaccinaties had ik veel meer een haast-gevoel, nu zou het me ook niet zoveel interesseren als het nog een week later was
![]()
Je hoort dat laatste wel meer ja. Al had je dat ook wel na de reguliere vaccinaties. Ik denk dat pas zinvol is te kijken over x aantal maanden als er een volgende booster zou komen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:00 schreef Meridiaan het volgende:
Ik word begin februari eindelijk geopereerd, mag uiterlijk een week van tevoren de booster hebben gehaald. Ben waarschijnlijk eind deze week aan de jaartalbeurt, dus hopelijk kan het.
Ik ken wel veel mensen inmiddels die nu zeggen na deze booster niet nog eens een nieuwe booster te gaan halen.
Denk dat het komt omdat het in Duitsland meer verspreid is wat Nederlanders betreft. In België zijn er wat minder plekken waar landgenoten naartoe gaan. Plus dat ze bijna allemaal in dezelfde trein zitten.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:02 schreef Arizona het volgende:
Nu op het nieuws weer over de drukte in Antwerpen. In Duitsland was het niet superdruk, zelfs niet voor kerstvakantie-begrippen. Had niet het idee dat er meer Nederlanders liepen dan anders.
Mjah, je gaat ook geen uren reizen om in het buitenland te shoppen voor kleine dingetjes die je hopelijk snel weer in Nederland kan halen of gewoon kan bestellen op internet. In Duitsland is er ook nog overal 2G, wat een bepaald slag volk weghoudt.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:02 schreef Arizona het volgende:
Nu op het nieuws weer over de drukte in Antwerpen. In Duitsland was het niet superdruk, zelfs niet voor kerstvakantie-begrippen. Had niet het idee dat er meer Nederlanders liepen dan anders.
Dit ga ik in het nieuwe jaar beluisterenquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:10 schreef Redefine het volgende:
The Cure![]()
De samenwerking van Robert Smith met Churches van dit jaar was ook erg mooi![]()
Mattie is toch juist de matennaaier in dit verhaalquote:Op dinsdag 28 december 2021 16:49 schreef Redefine het volgende:
Ik ben zelf ook team Mattie. Wytse heeft hem echt genaaid. En ik vind Mattie ook een leukere radiomaker.
Ik zei dat ook over deze booster een paar maanden geleden (omdat ik dacht, ik blijf niet aan de gang, niet uit wappie-redenen of zo). Maarja, als het erop neerkomt dat je dan (bijvoorbeeld) niet naar het buitenland kan, dan word je toch soort van gedwongen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:00 schreef Meridiaan het volgende:
Ik ken wel veel mensen inmiddels die nu zeggen na deze booster niet nog eens een nieuwe booster te gaan halen.
Ja, die was in de buurt van die andere geweest.quote:
Ja klopt. Ik had altijd in mijn hoofd zitten dat het andersom was. Maar het was Mattie die stiekem een ander contract tekende.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:18 schreef Meke het volgende:
[..]
Mattie is toch juist de matennaaier in dit verhaal
Ja hoewel het wel scheelt dat @ijs_beer nu geen mod meer isquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:20 schreef Guanabana het volgende:
Toch jammer dat je mods niet onder die negeerfunctie kan zetten.
Gaat een gedevalueerd toernooi worden zo.quote:
Ik bedoel niemand van hier, verder kan ik helaas geen namen noemen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja hoewel het wel scheelt dat @:ijs_beer nu geen mod meer is
Ik luister het nooit, dus eigenlijk kan ik niet oordelen, maar mijn vooroordeel is ook dat ze best kut zijn ja.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:27 schreef Em31 het volgende:
Vind Mattie en Marieke helemaal niks hedat zij zo populair zijn
Ja hoe druk Marieke sowieso al is, kan daar al slecht tegen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:28 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik luister het nooit, dus eigenlijk kan ik niet oordelen, maar mijn vooroordeel is ook dat ze best kut zijn ja.
quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:28 schreef Meridiaan het volgende:
Harry Styles straks in de Top2000![]()
Stiekem ben ik trouwens wel benieuwd of de darters zijn gevaccineerd, het zijn vaak toch mensen uit een risicogroep.
Watermelon Sugar is dan echt 80% minder.quote:
Ja preciesquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik had altijd in mijn hoofd zitten dat het andersom was. Maar het was Mattie die stiekem een ander contract tekende.
Plus dat het Wietze is. Wytse is de voetbal commentator/presentator.
Nee dat dacht ik al niet hoorquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:27 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik bedoel niemand van hier, verder kan ik helaas geen namen noemen.
Nou ja, eigenlijk is het nu ook al passief agressiefquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee dat dacht ik al niet hoorAnders was het wel heeel passief agressief
Daar is best veel publiek voor. Ik zie/hoor alleen wat losse fragmenten. Die vind ik meestal wel leuk. Maar denk niet dat ik een heel programma zou willen luisteren.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:27 schreef Em31 het volgende:
Vind Mattie en Marieke helemaal niks hedat zij zo populair zijn
Nou ja ik vind dat je een naam zoveel mogelijk goed moet typen. Dus als ik het zelf ook fout doe moet ik ook mijzelf corrigerenquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja precies![]()
Ja dat negeer ik maar, bijna niemand typt het goed. Ik ken ook weer een Wytze, dus dat is voor mij dan weer de meest logische (en Friese) spelling
Ja okéquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:34 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou ja, eigenlijk is het nu ook al passief agressief
Mooi rijtje jaquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:34 schreef Meridiaan het volgende:
Straks wel een fijn lijstje: Good Riddance, Bon Jovi, Malle Babbe, Smiths, Take me Out van FF, Bowie
Het schijnt iets lastiger in elkaar te zitten. In het Expeditie Robinson topic wisten ze te vertellen dat Wietze toch de matennaaier bleek te zijn. Geen idee hoe het nou precies zit.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik had altijd in mijn hoofd zitten dat het andersom was. Maar het was Mattie die stiekem een ander contract tekende.
Plus dat het Wietze is. Wytse is de voetbal commentator/presentator.
Die Watermelon Sugar van nu is een ander verhaalquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mooi rijtje jaEn Ordinary World van Duran Duran nu. Ook prima.
MIjn dochter riep vanuit de keuken? Hee is dit die Enimem ofzo? Ik ken dit van Tiktok!quote:
Sign of the Times vind ik prachtigquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Die Watermelon Sugar van nu is een ander verhaalHarry Styles heeft echt wel goede nummers (met name Sign of the Times ben ik van mening dat dat eeuwigheidswaarde heeft en zelfs in de top 100 hoort) maar dit Watermelon Sugar verdient de Top 2000 niet eens imo
Eens. Maar dat zie je wel vaker bij dit soort artiesten. Als ze dan toch eindelijk salonfähig zijn. Dan gaan de fans opeens alles van die artiesten maar de hoogte in stemmen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Die Watermelon Sugar van nu is een ander verhaalHarry Styles heeft echt wel goede nummers (met name Sign of the Times ben ik van mening dat dat eeuwigheidswaarde heeft en zelfs in de top 100 hoort) maar dit Watermelon Sugar verdient de Top 2000 niet eens imo
Ah ok. Dan zijn ze tot nader order beiden foutquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het schijnt iets lastiger in elkaar te zitten. In het Expeditie Robinson topic wisten ze te vertellen dat Wietze toch de matennaaier bleek te zijn. Geen idee hoe het nou precies zit.
quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
MIjn dochter riep vanuit de keuken? Hee is dit die Enimem ofzo? Ik ken dit van Tiktok!
Ik zou Sign of the Times ook wel willen. En deze wil ik heel graag, het aller- allerliefst:quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Sign of the Times vind ik prachtig![]()
Mijn dochter en ik willen die beide als begrafenisnummer, onafhankelijk van elkaar gekozen
Ik ken het eigenlijk alleen maar van Slimme Schemer ft. Tidoquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
MIjn dochter riep vanuit de keuken? Hee is dit die Enimem ofzo? Ik ken dit van Tiktok!
quote:
Waren er nog kerstmarkten open?quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:47 schreef Arizona het volgende:
Ik wacht vol smart op mijn burrito's uit de oven.
We eten voor ons doen laat omdat we in Duitsland nog currywurst en pommes hebben gehadKon het niet weerstaan
En het mooie is dan nog dat het een feestnummer is met een betekenis.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:53 schreef molloot200 het volgende:
Malle Babbe is dus misschien wel mijn favoriete feestnummerAls deze ergens voorbij komt schreeuw ik m mee
Zo leuk
Ja het schijnt dat hij een mail weer naar de media heeft gelekt.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het schijnt iets lastiger in elkaar te zitten. In het Expeditie Robinson topic wisten ze te vertellen dat Wietze toch de matennaaier bleek te zijn. Geen idee hoe het nou precies zit.
Provocatieve bui Guaan?quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:20 schreef Guanabana het volgende:
Toch jammer dat je mods niet onder die negeerfunctie kan zetten.
Oh dat valt weer mee kwa provacatief.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:27 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik bedoel niemand van hier, verder kan ik helaas geen namen noemen.
Lijkt mij ook, laatste stuk de bovenbenen duwen zelfsquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:54 schreef Redefine het volgende:
Roest lijkt hier veel onnodige energie te hebben verspeeld met het oog op de 1500 meter.
Ja. Maar die is wel over twee dagen. Dus hersteltijd is best in orde.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:54 schreef Redefine het volgende:
Roest lijkt hier veel onnodige energie te hebben verspeeld met het oog op de 1500 meter.
Door dit moest ik weer denken hoe dat zat met die tweeling, maar pffff dat was ook verschrikkelijkquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja het schijnt dat hij een mail weer naar de media heeft gelekt.
Ik denk uiteindelijk dat waar er twee hebben er twee schuld hebben, maar Mattie is volgens mij wel achter de rug van Wietze om gaan onderhandelen.
Ja dat was dan wel weer Mattie, dat vond ik ook echt heel naarquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:06 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Door dit moest ik weer denken hoe dat zat met die tweeling, maar pffff dat was ook verschrikkelijk
Weet ik niet, bij de outlet waren de kersthuisjes er dus nog welquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Waren er nog kerstmarkten open?
Ohh die heb ik vandaag nog op Spotify opgezocht, had geen idee dat 'ie vandaag ook in de Top 2000 zou zittenquote:
Straks moeten koppels nog zoenen met een soort muilcondoomquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:18 schreef Meridiaan het volgende:
Lekker hoor. Jutta Leerdam en Koen Verweij geven elkaar net een kus. Koen Verweij droeg een mondkapje.
Ja he, zat gisteren bijna mee te huilenquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:05 schreef Meke het volgende:
Oh mensen, ik weet niet of er hier meer mensen Gooische Moeders kijken, maar ik heb helemaal buikpijn van de aflevering van vorige week. Zo intens verdrietig
Ja ik vond de vorige afleveringen ook zo heftig, omdat je al wist hoe het af ging lopenquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:48 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ja he, zat gisteren bijna mee te huilen![]()
Daar loopt het al dagen heel erg opquote:Op dinsdag 28 december 2021 20:17 schreef Em31 het volgende:
Zo hey Frankrijk heeft vandaag 179,807 besmettingen
En dan ondertussen in Duitsland 10.000 besmettingen. Zijn die daar nou echt allemaal zo heiligquote:Op dinsdag 28 december 2021 20:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar loopt het al dagen heel erg op
Ja. Als er iets is wat we van de geschiedenis kunnen leren, dan is het wel dat Duitsers altijd fijne en lieve heilige boontjes zijn.quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:20 schreef Em31 het volgende:
[..]
En dan ondertussen in Duitsland 10.000 besmettingen. Zijn die daar nou echt allemaal zo heilig
Nou nou nouquote:Op dinsdag 28 december 2021 20:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja. Als er iets is wat we van de geschiedenis kunnen leren, dan is het wel dat Duitsers altijd fijne en lieve heilige boontjes zijn.
Goed in het volgen van orders ook, dat zal ook wel helpen.quote:
Gewoon met 2g en mondkapjes leven ze daar. En ze kunnen daar gewoon sporten. Zag ik ookquote:Op dinsdag 28 december 2021 20:20 schreef Em31 het volgende:
[..]
En dan ondertussen in Duitsland 10.000 besmettingen. Zijn die daar nou echt allemaal zo heilig
Gisteren gekeken! Vond het ook een prima film.quote:
Ja maar dat is in Italië en Frankrijk ook..quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gewoon met 2g en mondkapjes leven ze daar. En ze kunnen daar gewoon sporten. Zag ik ook![]()
Was wel raar, daar was dus alles open en voelde het gezéllig![]()
En dan kom je de grens weer over en is alles weer dicht en donker
Ik heb ook geen ideequote:Op dinsdag 28 december 2021 20:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja maar dat is in Italië en Frankrijk ook..
Nou echt ja, denk dat steeds bij Duitsland. Blijft apart.quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee![]()
Wísten we het maar.
Ze liegen gewoon, dát is hetquote:Op dinsdag 28 december 2021 20:51 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou echt ja, denk dat steeds bij Duitsland. Blijft apart.
Afbetaling van de erbschuld hè.quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind het sowieso apart dat Nederlanders in Duitsland een boosterprik kunnen halen eigenlijk.
Nou, dat aflossen zal niet rap gaan als ze de registratie van die boosters niet eens even naar de Nederlandse check app willen uploaden.quote:
Typisch weer die Duitsersquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nou, dat aflossen zal niet rap gaan als ze de registratie van die boosters niet eens even naar de Nederlandse check app willen uploaden.
Win win situatie, het biedr beide kanten van de grens wat extra beschermingquote:Op dinsdag 28 december 2021 20:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind het sowieso apart dat Nederlanders in Duitsland een boosterprik kunnen halen eigenlijk.
In Duitsland zijn ook wel grote demonstraties geweest en enkele rellen een paar dagen geleden. Maar over het algemeen volgen ze de regels van de Duitse overheid vrij strikt.quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:51 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou echt ja, denk dat steeds bij Duitsland. Blijft apart.
In het winkelcentrum vanmiddag droeg iedereen een mondkapje. Hier in Nederland zie ik vaker mensen zonder mondkapje.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
In Duitsland zijn ook wel grote demonstraties geweest en enkele rellen een paar dagen geleden. Maar over het algemeen volgen ze de regels van de Duitse overheid vrij strikt.
Een Duitse journalist schreef daar vorig jaar over. Duitsers vragen bijvoorbeeld bij het mondkapje 'hoe vaak moeten we het dragen' waarbij ze het dus sowieso gaan doen. De journalist vond dat aan de ene kant goed, maar tegelijkertijd gevaarlijk met de geschiedenis in het achterhoofd (dat je de overheid blind volgt).
In Nederland is de vraag 'Waarom zouden we dat doen?' Waarbij hij aangaf dat die kritische en eigenzinnige houding Nederland juist ook heeft groot gemaakt en Duitsers dat best wel van kunnen leren. Maar dat het in dit soort gevallen dus voor problemen zorgt.
Ah ja, dat is wel zo natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Win win situatie, het biedr beide kanten van de grens wat extra bescherming
Dat soort regels werken ook pas als er controle is.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:03 schreef Arizona het volgende:
En de controle was streng. Zonder QR en legitimatie kteeg je geen bandje. En de winkels controleerden er ook echt nadrukkelijk op.
Bij ons is heel veel ook slechts een advies of wordt er gedacht dat het een advies is, want controle is er toch nauwelijks.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
In het winkelcentrum vanmiddag droeg iedereen een mondkapje. Hier in Nederland zie ik vaker mensen zonder mondkapje.
Ja maar zou dat écht alles zijn? Ze komen ook niet meer bij elkaar thuis, vieren geen feestjes, zitten niet in de kroeg etc.? Ik kan me het gewoon bijna niet voorstellen. Dat ze zich ook weer compleet anders gedragen dan mensen in Italië en Frankrijk op dit moment dan.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
In Duitsland zijn ook wel grote demonstraties geweest en enkele rellen een paar dagen geleden. Maar over het algemeen volgen ze de regels van de Duitse overheid vrij strikt.
Een Duitse journalist schreef daar vorig jaar over. Duitsers vragen bijvoorbeeld bij het mondkapje 'hoe vaak moeten we het dragen' waarbij ze het dus sowieso gaan doen. De journalist vond dat aan de ene kant goed, maar tegelijkertijd gevaarlijk met de geschiedenis in het achterhoofd (dat je de overheid blind volgt).
In Nederland is de vraag 'Waarom zouden we dat doen?' Waarbij hij aangaf dat die kritische en eigenzinnige houding Nederland juist ook heeft groot gemaakt en Duitsers dat best wel van kunnen leren. Maar dat het in dit soort gevallen dus voor problemen zorgt.
Oke gelachen om het woord 'muilcondoom'quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Straks moeten koppels nog zoenen met een soort muilcondoom
Er zullen vast wel meerdere redenen zijn. Bovendien hebben zij ook wel pieken gehad in bepaalde deelstaten.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja maar zou dat écht alles zijn? Ze komen ook niet meer bij elkaar thuis, vieren geen feestjes, zitten niet in de kroeg etc.? Ik kan me het gewoon bijna niet voorstellen. Dat ze zich ook weer compleet anders gedragen dan mensen in Italië en Frankrijk op dit moment dan.
maar het zal dan toch wel zo zijn.
Hoe zit het met de ziekenhuisopnames en het aantal overlijdens?quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:29 schreef Strani het volgende:
Ook Spanje noteert een nieuw record voor één dag: 99.671.
Nog altijd lager dan tijdens andere golven. Alsnog wel 114 overlijdens de afgelopen dag.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hoe zit het met de ziekenhuisopnames en het aantal overlijdens?
quote:
Fijn dat het lager is. 114 overlijdens in een land met zoveel meer inwoners dan Nederland is positief.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Nog altijd lager dan tijdens andere golven. Alsnog wel 114 overlijdens de afgelopen dag.
Op wat voor getallen zit Nederland de laatste dagen?quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Fijn dat het lager is. 114 overlijdens in een land met zoveel meer inwoners dan Nederland is positief.
Vandaag 75. De afgelopen week was het gemiddeld 39 per dag.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Op wat voor getallen zit Nederland de laatste dagen?
Koenie! Hoe is het leven?quote:
Is teveelquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:31 schreef Arizona het volgende:
[..]![]()
Je mag het hier rustig delen hè, als je dat wilt.
gaat lekker wel eigenlijkquote:
Hoe gaat het me de vorderingen op de piano ?quote:
Da's behoorlijk hoog ja. We hebben in mijn regio nu wel mazzel dat het weer de laatste dagen zo goed is en dat meer mensen buiten zijn dan binnen, denk ik.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:35 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Vandaag 75. De afgelopen week was het gemiddeld 39 per dag.
Ja, dat scheelt een hoop! Hier wil je liever niet te vaak naar buiten met de kou en de regen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Da's behoorlijk hoog ja. We hebben in mijn regio nu wel mazzel dat het weer de laatste dagen zo goed is en dat meer mensen buiten zijn dan binnen, denk ik.
Wel goed, ik wilde Flappie leren (dat wil ik al vanaf mijn 10e ofzo, maar toen had ik nog geen bladmuziek en skillsquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:39 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Hoe gaat het me de vorderingen op de piano ?
Hoe meer ik piano nummers hoor, des te meer respect ik heb voor mensen die het wel kunnen.
quote:
Ik kan een klein stukje van Für Elise en ik kan de Vlooienmars, dus ik vind het superknap dat jij méér kuntquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:41 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wel goed, ik wilde Flappie leren (dat wil ik al vanaf mijn 10e ofzo, maar toen had ik nog geen bladmuziek en skills), en dat is gelukt dus ik kan 'm nu.
![]()
En ik ben bezig met wat andere nummers, maar heb de neiging om alleen dingen te spelen die ik al kan, in plaats van echt nieuwe dingen oefenen.
Ik kwam nooit verder dan het intro van Ballade Pour Adeline en ik wou ook meteen liedjes spelen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:41 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wel goed, ik wilde Flappie leren (dat wil ik al vanaf mijn 10e ofzo, maar toen had ik nog geen bladmuziek en skills), en dat is gelukt dus ik kan 'm nu.
![]()
En ik ben bezig met wat andere nummers, maar heb de neiging om alleen dingen te spelen die ik al kan, in plaats van echt nieuwe dingen oefenen.
Maar jij hebt weer andere kwaliteiten.quote:
*denktquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar jij hebt weer andere kwaliteiten.
Ik ook niet. Ze hebben me het nog wel geprobeerd te leren op school, maar de muziekleraar zag zelf ook best snel in dat dit redelijk vergeefse moeite was.quote:
Je kan rum drinken als geen ander.quote:
Ja ik zou ook even geen voorbeelden weten...quote:
yesssss, ik heb er nu ook 1 in m'n handquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je kan rum drinken als geen ander.
De triangel was ook te hoog gegrepen?quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ze hebben me het nog wel geprobeerd te leren op school, maar de muziekleraar zag zelf ook best snel in dat dit redelijk vergeefse moeite was.
best een ingewikkeld instrument hoorquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
De triangel was ook te hoog gegrepen?
Triangel is misschien wel het moeilijkste instrument van het hele orkest.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
De triangel was ook te hoog gegrepen?
quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
best een ingewikkeld instrument hoor
quote:
Ik vond de triangel prachtig. Ik wilde altijd de triangel op school.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Triangel is misschien wel het moeilijkste instrument van het hele orkest.![]()
Niet alleen moet je precies goed tikken, maar je moet ook nog al die tijd op het juiste moment wachten zonder in slaap te vallen.
wuuuut, seksquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vond de triangel prachtig. Ik wilde altijd de triangel op school.
Die een of twee glorieuze momenten dat jouw ‘Tinggg’ te horen was![]()
Maar er kwam inderdaad wel een stevig stukje techniek bij kijken. Het moest niet te hard, niet te zacht, niet te kort en niet te lang!
(Net als sex eigenlijk![]()
![]()
)
met of zonder fluit?quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kan fluiten. Jij misschien ook?
ik realiseer me nu dat ik bar weinig kanquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:20 schreef usagi414 het volgende:
Een instrument bespelen moeten we geloof ik maar aan @:Guanabana overlaten.
Of zijn er er hier meer die wel iets kunnen ?
Zeg je nou dat de triangel bespelen hetzelfde is als seks?quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vond de triangel prachtig. Ik wilde altijd de triangel op school.
Die een of twee glorieuze momenten dat jouw ‘Tinggg’ te horen was![]()
Maar er kwam inderdaad wel een stevig stukje techniek bij kijken. Het moest niet te hard, niet te zacht, niet te kort en niet te lang!
(Net als sex eigenlijk![]()
![]()
)
Weliswaar verkeerd gespeld, zoals @Guanabana eigenlijk had moeten opmerken.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:24 schreef Arizona het volgende:
Ik ga een beetje dood, ik kan jullie posts over fluiten en instrumenten niet meer neutraal lezen nadat ikzelf het s* woord heb gebruikt.
Ik zag het zelf ook alquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Weliswaar verkeerd gespeld, zoals @:Guanabana eigenlijk had moeten opmerken.
vroegah was het goedquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Weliswaar verkeerd gespeld, zoals @:Guanabana eigenlijk had moeten opmerken.
Is mayonaise een instrument?quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:20 schreef usagi414 het volgende:
Soms maak je een slippertjequote:
Jongens, ik laat mezelf uit hoorquote:
Nee, op gebied van muziek maken en/of zingen moet je van mij echt niet veel verwachten.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:20 schreef Hamlapjes het volgende:
Jullie kunnen ook niet een beetje melodielijntjes meepingelen met liedjes of een leuke basisbeat drummen? Dat vind ik altijd nog wel leuk om te doen
Dan staan ze voor een dichte deur, ik ben zo trouw als een hondquote:
Jaja, 'slapen' ...quote:
Ligt eraan, ik heb nu alleen dingen gedaan die überhaupt alleen instrumentaal zijn (klassieke pianstukjes en Yann Tiersen en wat kortere dingen) en bijvoorbeeld Flappie gewoon de begeleiding zoals het onder het nummer zit als je het hoort.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik kan een klein stukje van Für Elise en ik kan de Vlooienmars, dus ik vind het superknap dat jij méér kunt![]()
Speel je dan de akkoorden van de liedjes of ook de melodie?
Ik kan heel goed op de luchtgitaar spelenquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:20 schreef usagi414 het volgende:
Haha ja daar begon ik ook mee op mijn zesdequote:
Het is belangrijk om daaraan herinnerd te worden op impulsieve momenten.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:42 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Haha ja daar begon ik ook mee op mijn zesde![]()
En heb ook een tijdje gitaarles gehad, maar dat is nooit echt heel veel geworden.
Hij staat hier nog wel ongebruikt in de woonkamer als een 'symbool van falen' zoals @:Strani dat ooit zo mooi zei (omdat hij en wat anderen hier in de SC ook een gitaar hebben staan waar ze niet op spelen)
De kat?quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:46 schreef Hamlapjes het volgende:
Er staat hier op zolder nog een elektrisch drumstel wat al een paar jaar niet meer bespeeld is
Het keyboard daarentegen wordt met enige regelmaat gebruikt
Zou dit net zo goed zijn met alleen piano ?quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:38 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ligt eraan, ik heb nu alleen dingen gedaan die überhaupt alleen instrumentaal zijn (klassieke pianstukjes en Yann Tiersen en wat kortere dingen) en bijvoorbeeld Flappie gewoon de begeleiding zoals het onder het nummer zit als je het hoort.
En ik ben nu weer bezig met deze:
En dat is ook alleen piano
Maar ik wil ook nog wel meer akkoordenbegeleiding leren (hoewel dat vooral leuk/nuttig is als je er zelf bij zingt of iemand begeleid ofzo).
quote:
quote:
Ik kon wel wat pingelen op piano/keyboard... Slecht onderhouden, die vaardigheid.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:20 schreef Hamlapjes het volgende:
Jullie kunnen ook niet een beetje melodielijntjes meepingelen met liedjes of een leuke basisbeat drummen? Dat vind ik altijd nog wel leuk om te doen
quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar je wordt toch ouder hè, dan wordt het minder natuurlijk.
quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:20 schreef usagi414 het volgende:
Duurt niet lang meerquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:33 schreef AgnesGru het volgende:
Mijn vriend is vanavond naar een vriend, het zou niet laat worden. Ik zei al tot morgen dan
Ben benieuwd of ik nog gelijk ga krijgen.
Waarschijnlijk wel dan toch?quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:33 schreef AgnesGru het volgende:
Mijn vriend is vanavond naar een vriend, het zou niet laat worden. Ik zei al tot morgen dan
quote:
Yes.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:35 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel dan toch?Het is nu al best laat.
Voorspelbaar +1quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:38 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
[..]
Yes.
Maar wel verontwaardigd reageren toen ik dat zei, want hij moet morgen gewoon werken blabla
Laat is pas als de 1 genoemd wordt imo.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:33 schreef AgnesGru het volgende:
Ik heb Ditzo banners, ik neem aan dat ze net zo irritant zijn.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:45 schreef AgnesGru het volgende:
Hebben jullie soms ook van die irritante Jumbo banners?
Dit dus (uit top2000 topic gevist):quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb Ditzo banners, ik neem aan dat ze net zo irritant zijn.
Oh, die zijn wel wat groter dan deze.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:49 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dit dus (uit top2000 topic gevist):
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:49 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heel netjes, geef hem maar een schouderklopje van mij.quote:
quote:Op woensdag 29 december 2021 00:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Heel netjes, geef hem maar een schouderklopje van mij.
Als dat is hoe jij schouderklopjes geeft zou ik ook heel de avond bij een vriend gaan zitten als ik hem was.quote:
Heb hem al keurig een schouderklopje gegeven, dat ik lekker een relaxte avond hadquote:Op woensdag 29 december 2021 00:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als dat is hoe jij schouderklopjes geeft zou ik ook heel de avond bij een vriend gaan zitten als ik hem was.
Rustig Patrickquote:
Gemiste kans op een Hamlapjeskatquote:
Ooit bij een pubquiz ging de plaatjesronde over silhouetten van instrumenten. Eén ervan was een scalpel, want de quizmasters hadden nooit gezegd dat het allemaal muziekinstrumenten moesten zijnquote:Op woensdag 29 december 2021 00:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wees blij dat ik niet om de martelinstrumenten vroeg
quote:
Ik ookquote:Op woensdag 29 december 2021 09:33 schreef Guanabana het volgende:
Tussen 10 en 11 Barbara Pravi. Ik zit er al klaar voor.
Ja ik zag hetquote:Op woensdag 29 december 2021 10:24 schreef Yesse het volgende:
Hé een ESF fan op de TV's in de studio
Ja Voila is ook aan de beurt na dezequote:Op woensdag 29 december 2021 10:24 schreef Yesse het volgende:
Hé een ESF fan op de TV's in de studio
Vanaf voila is het sws wel even een fijn blokje. Ennio Morricone en Arctic Monkeys.quote:Op woensdag 29 december 2021 10:25 schreef Hamlapjes het volgende:
Nog twee platen en dan komt Barbara!
Zeker!quote:Op woensdag 29 december 2021 10:34 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Vanaf voila is het sws wel even een fijn blokje. Ennio Morricone en Arctic Monkeys.
Ik hoop niemand, irri wijfquote:Op woensdag 29 december 2021 10:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ok, wie uit de SC was dat zojuist?
Ik dacht precies hetzelfde eigenlijk.quote:
Hopelijk leest ze dan even niet mee.quote:Straks was het wel iemand omg![]()
Oh ik was niet de enigequote:Op woensdag 29 december 2021 10:37 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik hoop niemand, irri wijf
Straks was het wel iemand omg![]()
Een Limbo.quote:Op woensdag 29 december 2021 10:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ok, wie uit de SC was dat zojuist?
Nee joh, die zit nu al aan de champagne, die is ondertussen al half kachel.quote:Op woensdag 29 december 2021 10:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfde eigenlijk.![]()
![]()
[..]
Hopelijk leest ze dan even niet mee.
Die leest het vanavond allemaal terug dan.quote:Op woensdag 29 december 2021 10:40 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Een Limbo.
Kijkt met schuin oog naar @:Meke
Oei. Dat betekent meestal niet veel goeds. De kans is aanwezig dat hij kwijt is geraakt. Ik geloof dat men adviseert om na 5 dagen contact te zoeken met de verzender.quote:Op woensdag 29 december 2021 10:48 schreef AgnesGru het volgende:
Mijn pakketje blijft in de PostNL app onder het kopje onderweg staan op:
Maandag 27 december 2021 8:00 - 18:00
Als ik op mijn laptop de link naar track & trace klik krijg ik
Leverdatum onbekend
Ik vind het wel grappig dat mensen vol aandacht op hun telefoon zitten en daardoor niet door hebben dat ze in beeld zijn.quote:Op woensdag 29 december 2021 10:48 schreef Yesse het volgende:
Van die pubers die zodra ze in beeld zijn wegduiken
Mwe, pakketjesstressquote:Op woensdag 29 december 2021 10:48 schreef AgnesGru het volgende:
Leverdatum onbekend
Vrees het ook inderdaad, wacht morgen nog wel even af en als het niet veranderd neem ik wel contact op met de webshop.quote:Op woensdag 29 december 2021 10:49 schreef Yesse het volgende:
[..]
Oei. Dat betekent meestal niet veel goeds. De kans is aanwezig dat hij kwijt is geraakt. Ik geloof dat men adviseert om na 5 dagen contact te zoeken met de verzender.
Sowieso zijn de beelden echt een reden waarom ik vandaag op halve kracht werkquote:Op woensdag 29 december 2021 10:49 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig dat mensen vol aandacht op hun telefoon zitten en daardoor niet door hebben dat ze in beeld zijn.
Het kan ook goed komen. Ik had net een klacht ingediend bij de webshop van mijn telefoon omdat de data steeds werden verschoven en precies die dag kwam de telefoon tóch binnenquote:Op woensdag 29 december 2021 10:50 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Vrees het ook inderdaad, wacht morgen nog wel even af en als het niet veranderd neem ik wel contact op met de webshop.
de ESF haat zit diep lijkt hetquote:Op woensdag 29 december 2021 10:54 schreef molloot200 het volgende:
Die mensen in het Top 2000 topic die Voila een slecht nummer vinden omdat het van het ESF is
Is dat het?!quote:Op woensdag 29 december 2021 10:55 schreef molloot200 het volgende:
Mijn stem op Voila is trouwens ooit meegeteld omdat ik er tijdens het stemmen een accent op had gezet (zoals ook hoort) maar blijkbaar is dat hier niet. Nu staat ie in de mail bij de nummers die het niet hebben gehaald
Bij mij stond ie ook bij nummers die het niet hadden gehaaldquote:Op woensdag 29 december 2021 10:55 schreef molloot200 het volgende:
Mijn stem op Voila is trouwens ooit meegeteld omdat ik er tijdens het stemmen een accent op had gezet (zoals ook hoort) maar blijkbaar is dat hier niet. Nu staat ie in de mail bij de nummers die het niet hebben gehaald
Ik zou de vervoerder even bellen. Ze gaan het dan onderzoeken en dan krijg je een ticketnummer en updates.quote:Op woensdag 29 december 2021 10:48 schreef AgnesGru het volgende:
Leverdatum onbekend
quote:Op woensdag 29 december 2021 10:56 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Is dat het?!
Want ik heb er ook op gestemd en in mijn mail stond ook dat hij het niet had gehaald en dat begreep ik al niet?
In het echt had ie nóg een stukje hoger gestaanquote:Op woensdag 29 december 2021 10:56 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Bij mij stond ie ook bij nummers die het niet hadden gehaald
Dus eigenlijk staat vwalla veel hogerquote:Op woensdag 29 december 2021 10:56 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Bij mij stond ie ook bij nummers die het niet hadden gehaald
Ja dat vond ik ook. Ik heb ook het idee dat ze net iets anders klinkt als ze reageert op de presentatoren..quote:
Ik dacht dat ze verkeerde schrijfwijze gewoon zouden meetellen.quote:Op woensdag 29 december 2021 10:58 schreef molloot200 het volgende:
[..]
[..]
In het echt had ie nóg een stukje hoger gestaan
It's like raaaiiin, on your wedding day...quote:Op woensdag 29 december 2021 11:08 schreef Em31 het volgende:
Omg weten jullie nog dat Herstel-NL, was zo'n econoom bij en die kwam met steeds dubieuzere tweets, is nu overleden aan Corona![]()
https://twitter.com/parool/status/1476116749741404161
Ja, ik kreeg het bericht net ook doorgestuurd. Begin december grapte hij nog "nu krijg ik mijn vinkje, elk nadeel heeft z'n voordeel"quote:Op woensdag 29 december 2021 11:08 schreef Em31 het volgende:
Omg weten jullie nog dat Herstel-NL, was zo'n econoom bij en die kwam met steeds dubieuzere tweets, is nu overleden aan Corona![]()
Ja, ik las het ook. Handig om op die leeftijd met overgewicht geen vaccin te nemen.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:08 schreef Em31 het volgende:
Prima timing ook!quote:Op woensdag 29 december 2021 11:11 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
It's like raaaiiin, on your wedding day...
Nou dat nummer komt nu.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:11 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
It's like raaaiiin, on your wedding day...
Lullig. Maar wel een soort van Darwin-arwardje.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:08 schreef Em31 het volgende:
Oh manquote:Op woensdag 29 december 2021 11:11 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja, ik kreeg het bericht net ook doorgestuurd. Begin december grapte hij nog "nu krijg ik mijn vinkje, elk nadeel heeft z'n voordeel"
Heel tragischquote:Op woensdag 29 december 2021 11:08 schreef Em31 het volgende:
Het meest trieste vind ik dat het uiteindelijk weinig zal uitmaken, de antivaxxers blijven toch wel antivax. Het is meer een kwestie van trots dan van feiten.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:45 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh man![]()
En hoe lullig dan nu ook voor zijn familie, want iedereen zal het vreselijk vinden, maar er zit altijd een ‘maar ja’ aan.
Deze man was niet tegen vaccins, wel voor kwetsbaren.quote:Op woensdag 29 december 2021 12:01 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het meest trieste vind ik dat het uiteindelijk weinig zal uitmaken, de antivaxxers blijven toch wel antivax. Het is meer een kwestie van trots dan van feiten.
Nou ik heb net even z'n Twitter doorgelezen en toch wel veel negatief geluid richting vaccins in het algemeen hoor, en verheerlijken van landen waar weinig mensen zich hebben laten vaccineren.quote:Op woensdag 29 december 2021 12:02 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Deze man was niet tegen vaccins, wel voor kwetsbaren.
Helaas was hij toch kwetsbaarder dan hij dacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Zover was ik nog niet gekomenquote:Op woensdag 29 december 2021 12:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ik heb net even z'n Twitter doorgelezen en toch wel veel negatief geluid richting vaccins in het algemeen hoor, en verheerlijken van landen waar weinig mensen zich hebben laten vaccineren.
Wat sommige, inmiddels overleden personen, gepost hebben over coronaquote:SORRYANTIVAXXER.COM
The purpose of this site is educational, except for a few exceptions, everyone listed on this site was/is an anti-vaxxer activist who helped spread COVID-19 misinformation on social media. Share to stop others from making the same mistake. GET VACCINATED!
quote:Op woensdag 29 december 2021 12:09 schreef AgnesGru het volgende:
@:Luctor.et.Emergo
OCD HORROR:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Wel geinig dat het vorig jaar omgedraaid wasquote:Op woensdag 29 december 2021 12:15 schreef ijs_beer het volgende:
[ twitter ]
De speld haalt even uit.
Je hebt altijd nog mensen die op het randje zitten of misschien denken dat het een beetje meevalt enzo, denk dat het voor iedereen dan misschien wel ‘goed’ is om vandaag eens te horen dat dit dus ook het resultaat kan zijn.quote:Op woensdag 29 december 2021 12:01 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het meest trieste vind ik dat het uiteindelijk weinig zal uitmaken, de antivaxxers blijven toch wel antivax. Het is meer een kwestie van trots dan van feiten.
Ik heb al veel van dit soort voorbeelden voorbij zien komen, het zal met de bubbel te maken hebben waarin je zit. Maar zolang die spijtoptanten de 'andere' bubbel niet halen gebeurt er niet veel, vrees ik.quote:Op woensdag 29 december 2021 12:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Je hebt altijd nog mensen die op het randje zitten of misschien denken dat het een beetje meevalt enzo, denk dat het voor iedereen dan misschien wel ‘goed’ is om vandaag eens te horen dat dit dus ook het resultaat kan zijn.
Nee de extreme anti-vaxxers komen toch nooit meer uit hun bubbel, zullen ook al een excuus gevonden hebben voor dit gok ik zo.quote:Op woensdag 29 december 2021 12:44 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik heb al veel van dit soort voorbeelden voorbij zien komen, het zal met de bubbel te maken hebben waarin je zit. Maar zolang die spijtoptanten de 'andere' bubbel niet halen gebeurt er niet veel, vrees ik.
In hun ogen is hij vast vermoord in het ziekenhuis om mensen ervan te overtuigen dat vaccineren nodig is.quote:Op woensdag 29 december 2021 12:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee de extreme anti-vaxxers komen toch nooit meer uit hun bubbel, zullen ook al een excuus gevonden hebben voor dit gok ik zo.
En de MSM zaait alleen maar verdeeldheid met deze berichtenquote:Op woensdag 29 december 2021 12:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee de extreme anti-vaxxers komen toch nooit meer uit hun bubbel, zullen ook al een excuus gevonden hebben voor dit gok ik zo.
Ik kende dit nog niet, heb er nu een paar doorgenomen. Deze is wel heel zuur / zielig. Ouders die hun eigen dochter niet geloofden (die in med-school zit) en daardoor beide op de IC belandde. Haar moeder is inmiddels overleden, haar vader is nu pro-vaxxer.quote:Op woensdag 29 december 2021 12:13 schreef AgnesGru het volgende:
Er bestaat trouwens een site, https://www.sorryantivaxxer.com/
[..]
Wat sommige, inmiddels overleden personen, gepost hebben over corona
Altijd leuk, lekker meters maken.quote:Op woensdag 29 december 2021 10:48 schreef ijs_beer het volgende:
Nou ik ga weer verder met muren sauzen.
OCD HORROR:Oh, damn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die foto's alleen al zouden je doen verlangen naar een herinvoering van lijfstraffen.![]()
Iets in mij wil op die link klikken, maar iets anders houdt me tegen.
Edit: Toch geklikt, de rest viel behoorlijk mee en sommige foto's begreep ik zelfs waarom het zo zat.![]()
Foto's in de spoiler zijn wel echt erg.
[ Bericht 7% gewijzigd door Roger_Epiales op 29-12-2021 13:15:07 ]Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
OCD HORROR:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Bij die foto's heb ik het idee dat de communicatie niet helemaal goed is gegaan.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, damn.![]()
Die foto's alleen al zouden je doen verlangen naar een herinvoering van lijfstraffen.![]()
Iets in mij wil op die link klikken, maar iets anders houdt me tegen.
Edit: Toch geklikt, de rest viel behoorlijk mee en sommige foto's begreep ik zelfs waarom het zo zat.![]()
Foto's in de spoiler zijn wel echt erg.
Doe maar joh.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:09 schreef Strani het volgende:
* Komt samen met De Bom binnengevallen. Excuus voor de rommel.
Ja precies. Het is ook vaak dat ze bij de andere groep willen horen en dat ze denken dat ze slimmer zijn door in dat kamp te gaan zitten. Niet voor niets dat negen van de tien van zulke figuren het altijd erover hebben dat wij schapen zijn, dat wij het niet zien, maar zij wel. Ze willen zich maar al te graag superieur voelen.quote:Op woensdag 29 december 2021 12:01 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Black Keys?quote:
Ah, ze dachten, als één reclame niet helpt dan plempen we je hele scherm wel vol met Jumbo.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:49 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Echt hequote:Op woensdag 29 december 2021 13:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah, ze dachten, als één reclame niet helpt dan plempen we je hele scherm wel vol met Jumbo.
Anders zou Robert zonder werk komen te zitten.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:41 schreef Arizona het volgende:
Ik vind het zo triest dat er gewoon familiebreuken zijn door Corona. Of je nu voor of tegen maatregelen of vaccinaties bent... Dat je zó ver in je overtuiging wilt gaan, dat je bepaalde familieleden niet meer wil zien of spreken.
Ja, onvoorstelbaarquote:Op woensdag 29 december 2021 13:41 schreef Arizona het volgende:
Ik vind het zo triest dat er gewoon familiebreuken zijn door Corona. Of je nu voor of tegen maatregelen of vaccinaties bent... Dat je zó ver in je overtuiging wilt gaan, dat je bepaalde familieleden niet meer wil zien of spreken.
Dat soort reclames is vaak bij de meeste users. En het erg is dan nog dat je er niet over mag klagen, want dan moet je maar een abonnement nemenquote:Op woensdag 29 december 2021 13:43 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Echt he
En dus bij meer users, want Dagoduck had het dus ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:Op woensdag 29 december 2021 13:49 schreef Redefine het volgende:
Nog even een werkupdate, waar ik het eerder over had.SpannendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Ik heb dat destijds gehad met de site van de krant, werd de HELE pagina volgespamd met Wopke Hoekstra'squote:Op woensdag 29 december 2021 13:43 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Echt he
En dus bij meer users, want Dagoduck had het dus ook.
Ik vind die straatsteen het ergst, want die is daar bewust zo geplaatst.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij die foto's heb ik het idee dat de communicatie niet helemaal goed is gegaan.
'Moet die naar links of rechts?
Naar rechts.
Zo?
Nee andere rechts, waar je duim links zit![]()
Zo dan?
Nee de andere kant op![]()
Ja, nou hangt die al hoor, laat maar zitten'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |