Ik kan ook wel gewoon onder werktijd, ook al is dat midden op de dag. Als je maar even in je agenda laat weten dat je afwezig bent. Gaat erom dat het werk gedaan wordt wat er gedaan moet worden. Dat is bij mij zelden een probleem. Dus kan prima tussendoor weg. Maar ik vind rond twee uur te onhandig. Maar als het niet anders kan. En iets later (een week o.i.d.) de prik krijgen zou ik ook geen ramp vinden. Scheelt later weer dat ik iets langer ben beschermdquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:46 schreef Arizona het volgende: [..] Hier 3 januari de booster, halverwege de ochtend. Wel onder werktijd dus. Het kon helaas niet meer in de vakantie. Meetings heb ik dan niet staan en ik mag het wel als doktersbezoek schrijven. Bij mijn eerste vaccinaties had ik veel meer een haast-gevoel, nu zou het me ook niet zoveel interesseren als het nog een week later was
![]()
Je hoort dat laatste wel meer ja. Al had je dat ook wel na de reguliere vaccinaties. Ik denk dat pas zinvol is te kijken over x aantal maanden als er een volgende booster zou komen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:00 schreef Meridiaan het volgende:
Ik word begin februari eindelijk geopereerd, mag uiterlijk een week van tevoren de booster hebben gehaald. Ben waarschijnlijk eind deze week aan de jaartalbeurt, dus hopelijk kan het.
Ik ken wel veel mensen inmiddels die nu zeggen na deze booster niet nog eens een nieuwe booster te gaan halen.
Denk dat het komt omdat het in Duitsland meer verspreid is wat Nederlanders betreft. In België zijn er wat minder plekken waar landgenoten naartoe gaan. Plus dat ze bijna allemaal in dezelfde trein zitten.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:02 schreef Arizona het volgende:
Nu op het nieuws weer over de drukte in Antwerpen. In Duitsland was het niet superdruk, zelfs niet voor kerstvakantie-begrippen. Had niet het idee dat er meer Nederlanders liepen dan anders.
Mjah, je gaat ook geen uren reizen om in het buitenland te shoppen voor kleine dingetjes die je hopelijk snel weer in Nederland kan halen of gewoon kan bestellen op internet. In Duitsland is er ook nog overal 2G, wat een bepaald slag volk weghoudt.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:02 schreef Arizona het volgende:
Nu op het nieuws weer over de drukte in Antwerpen. In Duitsland was het niet superdruk, zelfs niet voor kerstvakantie-begrippen. Had niet het idee dat er meer Nederlanders liepen dan anders.
Dit ga ik in het nieuwe jaar beluisterenquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:10 schreef Redefine het volgende:
The Cure![]()
De samenwerking van Robert Smith met Churches van dit jaar was ook erg mooi![]()
Mattie is toch juist de matennaaier in dit verhaalquote:Op dinsdag 28 december 2021 16:49 schreef Redefine het volgende:
Ik ben zelf ook team Mattie. Wytse heeft hem echt genaaid. En ik vind Mattie ook een leukere radiomaker.
Ik zei dat ook over deze booster een paar maanden geleden (omdat ik dacht, ik blijf niet aan de gang, niet uit wappie-redenen of zo). Maarja, als het erop neerkomt dat je dan (bijvoorbeeld) niet naar het buitenland kan, dan word je toch soort van gedwongen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:00 schreef Meridiaan het volgende:
Ik ken wel veel mensen inmiddels die nu zeggen na deze booster niet nog eens een nieuwe booster te gaan halen.
Ja, die was in de buurt van die andere geweest.quote:
Ja klopt. Ik had altijd in mijn hoofd zitten dat het andersom was. Maar het was Mattie die stiekem een ander contract tekende.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:18 schreef Meke het volgende:
[..]
Mattie is toch juist de matennaaier in dit verhaal
Ja hoewel het wel scheelt dat @ijs_beer nu geen mod meer isquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:20 schreef Guanabana het volgende:
Toch jammer dat je mods niet onder die negeerfunctie kan zetten.
Gaat een gedevalueerd toernooi worden zo.quote:
Ik bedoel niemand van hier, verder kan ik helaas geen namen noemen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja hoewel het wel scheelt dat @:ijs_beer nu geen mod meer is
Ik luister het nooit, dus eigenlijk kan ik niet oordelen, maar mijn vooroordeel is ook dat ze best kut zijn ja.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:27 schreef Em31 het volgende:
Vind Mattie en Marieke helemaal niks hedat zij zo populair zijn
Ja hoe druk Marieke sowieso al is, kan daar al slecht tegen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:28 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik luister het nooit, dus eigenlijk kan ik niet oordelen, maar mijn vooroordeel is ook dat ze best kut zijn ja.
quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:28 schreef Meridiaan het volgende:
Harry Styles straks in de Top2000![]()
Stiekem ben ik trouwens wel benieuwd of de darters zijn gevaccineerd, het zijn vaak toch mensen uit een risicogroep.
Watermelon Sugar is dan echt 80% minder.quote:
Ja preciesquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik had altijd in mijn hoofd zitten dat het andersom was. Maar het was Mattie die stiekem een ander contract tekende.
Plus dat het Wietze is. Wytse is de voetbal commentator/presentator.
Nee dat dacht ik al niet hoorquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:27 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik bedoel niemand van hier, verder kan ik helaas geen namen noemen.
Nou ja, eigenlijk is het nu ook al passief agressiefquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee dat dacht ik al niet hoorAnders was het wel heeel passief agressief
Daar is best veel publiek voor. Ik zie/hoor alleen wat losse fragmenten. Die vind ik meestal wel leuk. Maar denk niet dat ik een heel programma zou willen luisteren.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:27 schreef Em31 het volgende:
Vind Mattie en Marieke helemaal niks hedat zij zo populair zijn
Nou ja ik vind dat je een naam zoveel mogelijk goed moet typen. Dus als ik het zelf ook fout doe moet ik ook mijzelf corrigerenquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja precies![]()
Ja dat negeer ik maar, bijna niemand typt het goed. Ik ken ook weer een Wytze, dus dat is voor mij dan weer de meest logische (en Friese) spelling
Ja okéquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:34 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou ja, eigenlijk is het nu ook al passief agressief
Mooi rijtje jaquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:34 schreef Meridiaan het volgende:
Straks wel een fijn lijstje: Good Riddance, Bon Jovi, Malle Babbe, Smiths, Take me Out van FF, Bowie
Het schijnt iets lastiger in elkaar te zitten. In het Expeditie Robinson topic wisten ze te vertellen dat Wietze toch de matennaaier bleek te zijn. Geen idee hoe het nou precies zit.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik had altijd in mijn hoofd zitten dat het andersom was. Maar het was Mattie die stiekem een ander contract tekende.
Plus dat het Wietze is. Wytse is de voetbal commentator/presentator.
Die Watermelon Sugar van nu is een ander verhaalquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mooi rijtje jaEn Ordinary World van Duran Duran nu. Ook prima.
MIjn dochter riep vanuit de keuken? Hee is dit die Enimem ofzo? Ik ken dit van Tiktok!quote:
Sign of the Times vind ik prachtigquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Die Watermelon Sugar van nu is een ander verhaalHarry Styles heeft echt wel goede nummers (met name Sign of the Times ben ik van mening dat dat eeuwigheidswaarde heeft en zelfs in de top 100 hoort) maar dit Watermelon Sugar verdient de Top 2000 niet eens imo
Eens. Maar dat zie je wel vaker bij dit soort artiesten. Als ze dan toch eindelijk salonfähig zijn. Dan gaan de fans opeens alles van die artiesten maar de hoogte in stemmen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Die Watermelon Sugar van nu is een ander verhaalHarry Styles heeft echt wel goede nummers (met name Sign of the Times ben ik van mening dat dat eeuwigheidswaarde heeft en zelfs in de top 100 hoort) maar dit Watermelon Sugar verdient de Top 2000 niet eens imo
Ah ok. Dan zijn ze tot nader order beiden foutquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het schijnt iets lastiger in elkaar te zitten. In het Expeditie Robinson topic wisten ze te vertellen dat Wietze toch de matennaaier bleek te zijn. Geen idee hoe het nou precies zit.
quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
MIjn dochter riep vanuit de keuken? Hee is dit die Enimem ofzo? Ik ken dit van Tiktok!
Ik zou Sign of the Times ook wel willen. En deze wil ik heel graag, het aller- allerliefst:quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Sign of the Times vind ik prachtig![]()
Mijn dochter en ik willen die beide als begrafenisnummer, onafhankelijk van elkaar gekozen
Ik ken het eigenlijk alleen maar van Slimme Schemer ft. Tidoquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
MIjn dochter riep vanuit de keuken? Hee is dit die Enimem ofzo? Ik ken dit van Tiktok!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |