Ik las secreet planeetquote:Op zaterdag 25 december 2021 13:14 schreef pullup het volgende:
De telescoop gaat ook op zoek naar een secret planeet
Iedereen die er al naar heeft gezocht zal dat er wel van vindenquote:Op zaterdag 25 december 2021 13:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik las secreet planeet
Die claim ik voor mezelf. Ik zet er een hoog hek omheen en een bordje met ‘oprotten’.quote:Op zaterdag 25 december 2021 13:14 schreef pullup het volgende:
De telescoop gaat ook op zoek naar een secret planeet
quote:Op zaterdag 25 december 2021 13:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die claim ik voor mezelf. Ik zet er een hoog hek omheen en een bordje met ‘oprotten’.
Ja was snel verdwenenquote:Op zaterdag 25 december 2021 13:23 schreef pullup het volgende:
Dat was een seconde of 10 en toen was ie foetsie achter de wolken
Jij ook Dotquote:
Jij ookquote:
Die booster is net een minuut geleden opgestegenquote:Op zaterdag 25 december 2021 13:28 schreef Domnivoor het volgende:
1971, 1972 en 1973 kunnen een boosterafspraak maken.
In rook opgegaan dus.quote:Op zaterdag 25 december 2021 13:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die booster is net een minuut geleden opgestegen
Geeft niet, ik heb uit onbetrouwbare bron dat er nog vele zullen volgenquote:
Klinkt als een betrouwbare bronquote:Op zaterdag 25 december 2021 13:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geeft niet, ik heb uit onbetrouwbare bron dat er nog vele zullen volgen
Tja.. daar kunnen de meningen over verschillen...quote:Op zaterdag 25 december 2021 13:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Klinkt als een betrouwbare bron
Maar...maar... dan moet je een heel jaar zonder zijn wijze woordenquote:
Hij zal dat begrijpenquote:Op zaterdag 25 december 2021 13:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Maar...maar... dan moet je een heel jaar zonder zijn wijze woorden
Die raket wel.. nu nog wachten op de eerste plaatjes van die zeer gehypte kijker aan boord.quote:Op zaterdag 25 december 2021 13:34 schreef pullup het volgende:
En die raket geloof ik ook wel
Die is geslaagd
Haha jaquote:Op zaterdag 25 december 2021 13:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die raket wel.. nu nog wachten op de eerste plaatjes van die zeer gehypte kijker aan boord.
Kan me nog een schele Hubble herinneren
@mario390 weet er vast wel eenquote:Op zaterdag 25 december 2021 13:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Is er ergens niet een leuke livestream waar we een beetje commentaar over kunnen leveren?
Denk dat hij aan zijn Kerstmaaltijd zit.quote:
wildkeulequote:Op zaterdag 25 december 2021 13:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat hij aan zijn Kerstmaaltijd zit.
Smaakt het lekker?quote:
yep was lekker ben niet zo wildkennerquote:
Ja gaat hem voor mij niet worden. Wellicht de nieuwe BB hier in nederland in het nieuwe jaarquote:Op zaterdag 25 december 2021 13:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
bb italie vip lopt maar als je geen
iptv heeft moet je dat met vpn kijken
Rode Kool?quote:Op zaterdag 25 december 2021 13:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
yep was lekker ben niet zo wildkenner
als mijn onkel de is jäger, maar was goedes
eten met rotkohl
Ik zal het weer eens proberebquote:Op zaterdag 25 december 2021 13:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
bb italie vip lopt maar als je geen
iptv heeft moet je dat met vpn kijken
Jij ook, mede-sjoelert!quote:
De foute kerstruien trendsetterquote:
Jij hebt zin in kerst?quote:
hmmmm Sûkerbôlequote:Op zaterdag 25 december 2021 10:20 schreef Domnivoor het volgende:
Goedemorgen![]()
Mijn bestelling is binnen, van de scoutinggroep van mijn nichtjes. @:drakin
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 december 2021 15:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Welke film is dat uit ?
Komt uit: Saturday Night Live, Mr Robinson Neighborhood.quote:Op zaterdag 25 december 2021 15:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Welke film is dat uit ?
Wat heb je gemaakt?quote:Op zaterdag 25 december 2021 17:07 schreef Aoibhin het volgende:
Lekker de hele dag in de keuken gestaanMaar het resultaat mag er wezen
Niet Eddiequote:Op zaterdag 25 december 2021 17:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Komt uit: Saturday Night Live, Mr Robinson Neighborhood.
Smakelijk, geniet er van en veel plezier!quote:Op zaterdag 25 december 2021 17:25 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb wel meer gemaakt, maar dit was het meeste werk (bakken):
[ afbeelding ]
Chapati's, samosa's en aardappelcurry-burgertjes
quote:
Lekker hoor.quote:Op zaterdag 25 december 2021 17:25 schreef Aoibhin het volgende:
[ afbeelding ]
Thanks!quote:Op zaterdag 25 december 2021 17:36 schreef -Shii- het volgende:
[..]
[..]
Lekker hoor.Proost!
![]()
Wat een gave dingen in de Rituals kalender he?
Reve de Hanami staat er onderop of bedoel je dat niet?quote:Op zaterdag 25 december 2021 17:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Thanks!![]()
En jaaaa echt heerlijke producten! Ik ben wel benieuwd wat de geur is van dat luchtje van gisteren, die ruikt echt heerlijk, maar er staat nergens welke geuren het zijn
quote:Op zaterdag 25 december 2021 17:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Niet Eddie![]()
![]()
Die daarboven!
Oh dan heb ik kennelijk niet goed gekeken. Even Googelen welke geuren daarbij horenquote:Op zaterdag 25 december 2021 17:42 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Reve de Hanami staat er onderop of bedoel je dat niet?
Mocht er nog een meet in Den Haag komen...kom je ook?quote:Op zaterdag 25 december 2021 17:25 schreef Aoibhin het volgende:
[ afbeelding ]
Even in afzondering maar wel goed gevreten.quote:Op zaterdag 25 december 2021 19:46 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik hoop, dat jullie allemaal net zo'n relaxte 1ste Kerstdag hebben als hier in het Nijnenhol.
Ik zal er weer bijzijn.quote:Op zaterdag 25 december 2021 19:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Mocht er nog een meet in Den Haag komen...kom je ook?😉
Dan komt het wel goed.quote:Op zaterdag 25 december 2021 19:48 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Even in afzondering maar wel goed gevreten.
Jups ben weer thuis met familie koffie, taart, drankjes hapjes, carpacio en visschotel en ijs gegeten. Ik doe en eet even niks meer.quote:Op zaterdag 25 december 2021 19:46 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik hoop, dat jullie allemaal net zo'n relaxte 1ste Kerstdag hebben als hier in het Nijnenhol.
Je bent inmiddels een stam gastquote:
Kan jij alleen maar gapen?quote:
quote:
Ja het was kiezen en toeval.quote:Op zaterdag 25 december 2021 20:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Ik vond het ook wel jammer dat jij er niet was. Hij was net zo leuk als de vorige.
Wijntje dan maar ?quote:Op zaterdag 25 december 2021 20:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Jups ben weer thuis met familie koffie, taart, drankjes hapjes, carpacio en visschotel en ijs gegeten. Ik doe en eet even niks meer.
Misschien de volgende keer weer, soms komt het gewoon niet uit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
Oh shit je kent mequote:
quote:Op zaterdag 25 december 2021 20:22 schreef Domnivoor het volgende:
Wat is die maatbeker ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Dat ziet er heerlijk uit!quote:Op zaterdag 25 december 2021 17:25 schreef Aoibhin het volgende:
[ afbeelding ]
Geklopt ei.quote:
Pff gelukkigquote:
Heerlijk.quote:Op zaterdag 25 december 2021 20:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Jups ben weer thuis met familie koffie, taart, drankjes hapjes, carpacio en visschotel en ijs gegeten. Ik doe en eet even niks meer.
Ahhh, de complete -shii- familie in de pan gehaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
Heerlijk. Veel beter dan de opgebakken wokschotel van gister...quote:
Geweldig. Morgen hebben we niets. We gaan de fondue pan op de salontafel zetten en liggend fonduen en borrelen en netnixen. Normaal werkt hij in de kroeg..nu nietsquote:Op zaterdag 25 december 2021 20:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ziet er lekker en gezellig uit, geniet ervan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Ik heb kaas gekocht voor fondue ik ben nu al nerveus of het me gaat lukken. Maar ja kaas is kaas tochquote:Op zaterdag 25 december 2021 20:48 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Geweldig. Morgen hebben we niets. We gaan de fondue pan op de salontafel zetten en liggend fonduen en borrelen en netnixen. Normaal werkt hij in de kroeg..nu niets
Nou ik sla overquote:Op zaterdag 25 december 2021 20:42 schreef Pearlbitch het volgende:
En voor degenen die klagen dat er met de feestdagen geen kl*ten op tv is, hier een leuk alternatief.
Dank je. Jij ook!quote:Op zaterdag 25 december 2021 20:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ziet er lekker en gezellig uit, geniet ervan!
Wat kan er mis gaan?quote:Op zaterdag 25 december 2021 20:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb kaas gekocht voor fondue ik ben nu al nerveus of het me gaat lukken. Maar ja kaas is kaas toch
Hebben wij nog nooit zelf gemaakt. Maak ff een tutorialquote:Op zaterdag 25 december 2021 20:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb kaas gekocht voor fondue ik ben nu al nerveus of het me gaat lukken. Maar ja kaas is kaas toch
En anders gourmetten?quote:Op zaterdag 25 december 2021 20:58 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hebben wij nog nooit zelf gemaakt. Maak ff een tutorial
Nou dit is geen pakje van de super maar kaas van de kaasboer. Het heeft wat liefde wijn bijna koken roeren en wat maizena toevoegen nodigquote:
OKquote:Op zaterdag 25 december 2021 20:58 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hebben wij nog nooit zelf gemaakt. Maak ff een tutorial
Dit soort culinaire dingen, daar waag ik me niet aan.quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dit is geen pakje van de super maar kaas van de kaasboer. Het heeft wat liefde wijn bijna koken roeren en wat maizena toevoegen nodig
Rasp wat verschillende kaas mik het in de pan met wat witte wijn en zet het op een vuurtje.quote:
Als het lukt is het zo veel lekkerder. Nou ja wat kan er mis gaan tochquote:Op zaterdag 25 december 2021 21:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dit soort culinaire dingen, daar waag ik me niet aan.
Ja zo werkt het dus niet, oh en de kaas is al gerasptquote:Op zaterdag 25 december 2021 21:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Rasp wat verschillende kaas mik het in de pan met wat witte wijn en zet het op een vuurtje.
Het klonk simpel inderdaad.quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Als het lukt is het zo veel lekkerder. Nou ja wat kan er mis gaan toch
Ik vrees dat ik met één stokbroodje 800 gram kaas opvisquote:Op zaterdag 25 december 2021 21:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het klonk simpel inderdaad.
Lol...nee, daar heb ik niet veel mee.quote:
Lang geleden dat ik het mijn moeder heb zien doen.quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zo werkt het dus niet, oh en de kaas is al geraspt
Nou...trek niet zo'n bekquote:
Gek genoeg vond ik fondue met vlees wel leuk. Maar die kleine kut pannetjes is ook niet mijn favo. Dat hebben we vrij snel van mijn moeders kerstlijstje geschraptquote:Op zaterdag 25 december 2021 21:05 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Lol...nee, daar heb ik niet veel mee.
Gatverdammequote:Op zaterdag 25 december 2021 21:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik het mijn moeder heb zien doen.
Vaak ook nog een stuk brie erin.
Zelfgemaakte kaasfondue is heerlijk en echt niet moeilijk, gewoon kwestie van roeren. En eventueel later weer op het vuur gooien met nieuw vocht erbij als de boel opdroogdquote:Op zaterdag 25 december 2021 21:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dit is geen pakje van de super maar kaas van de kaasboer. Het heeft wat liefde wijn bijna koken roeren en wat maizena toevoegen nodig
Dat dus. Fondue wel. Dat doe we morgen samen.quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Gek genoeg vond ik fondue met vlees wel leuk. Maar die kleine kut pannetjes is ook niet mijn favo. Dat hebben we vrij snel van mijn moeders kerstlijstje geschrapt
Brie? Dat vind ik best lekker.quote:
Ik maak wel een cul impressie hierquote:
Ja tochquote:Op zaterdag 25 december 2021 21:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Brie? Dat vind ik best lekker.
Heerlijkquote:Op zaterdag 25 december 2021 21:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Brie? Dat vind ik best lekker.
Dat zijn de leukere avondenquote:Op zaterdag 25 december 2021 21:12 schreef oma-Nijn het volgende:
Mijn beste vriend maakt super kaasfondue. Alleen iets teveel kirsch erbij...de halve familie hing half lam over de tafel
Vocht? meer wijnquote:Op zaterdag 25 december 2021 21:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zelfgemaakte kaasfondue is heerlijk en echt niet moeilijk, gewoon kwestie van roeren. En eventueel later weer op het vuur gooien met nieuw vocht erbij als de boel opdroogd
Goede keuze in ieder geval
Hahaha ja dat bedoel ik ook met vochtquote:
Die witte smakeloze shit in de kaasfondue. Nee dank jequote:
Oh ik doe het zonder kirsch.quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:12 schreef oma-Nijn het volgende:
Mijn beste vriend maakt super kaasfondue. Alleen iets teveel kirsch erbij...de halve familie hing half lam over de tafel
Godverquote:Op zaterdag 25 december 2021 21:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hahaha ja dat bedoel ik ook met vocht![]()
Fondue kan uitdrogen als het al even staat, en voor je het weet heb je harde stukken kaas in de pan zitten
Ja, kirsch was extra.. witte wijn ookquote:Op zaterdag 25 december 2021 21:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat zijn de leukere avonden![]()
Dat laat ik zelf juist meestal weg uit de kaasfondue, omdat ik het zelf niet zo lekker vind, Het hoort er traditioneel wel bij, maar ik vind het zelf lekkerder zonder
Maar goed, ik gooi er dan wel lekker veel wijn of cider bij ter compensatie
Jaquote:
Ok kirsch dus. Even kijken of Dirk open is morgen. Ik heb geen slijterij in de buurt. Ja echt die sterven net zo uit als sigaretten winkelsquote:Op zaterdag 25 december 2021 21:17 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, kirsch was extra.. witte wijn ook
Dat soort flessen zijn bij mij een groot gevaar. Het moet op en voor ik het weet verniel ik weer een wc potquote:Op zaterdag 25 december 2021 21:20 schreef chufi het volgende:
Niet iedereen heeft dat in de kast staan
Heb alleen bier staan hier, en wat wijnflessen afkomstig van kerstpakketten.quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:20 schreef chufi het volgende:
Niet iedereen heeft dat in de kast staan
Met Kirsch zou ik dat niet hebben ... maar met ander gedestileerd welquote:Op zaterdag 25 december 2021 21:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat soort flessen zijn bij mij een groot gevaar. Het moet op en voor ik het weet verniel ik weer een wc pot
En een slijter is zo essentieelquote:Op zaterdag 25 december 2021 21:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok kirsch dus. Even kijken of Dirk open is morgen. Ik heb geen slijterij in de buurt. Ja echt die sterven net zo uit als sigaretten winkels
Ik had vandaag voor borrelhapjes gezorgd. Maar ik ging naar huis met meer wat mijn zus en zwager niet eten. Meer kaasjes droge worst en een fles witte wijn. Nou ja anders gooit ze het weg.quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb alleen bier staan hier, en wat wijnflessen afkomstig van kerstpakketten.
Ja die zijn wel open. Volgens mij de eerste lockdown niet. Ik weet wel dat de kaasboer ook niet open was toen. Nu wel.quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:23 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
En een slijter is zo essentieel
Gezien. Ja wel grappigquote:Op zaterdag 25 december 2021 21:25 schreef oma-Nijn het volgende:
Straks op npo1 de beentjes van Hildegard met Finkers. Ik vond het zo grappig.
Ja, er is meer open inderdaad. Legaal of illegaal.quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die zijn wel open. Volgens mij de eerste lockdown niet. Ik weet wel dat de kaasboer ook niet open was toen. Nu wel.
Raar wel.quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:29 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, er is meer open inderdaad. Legaal of illegaal.
Oh ohquote:Op zaterdag 25 december 2021 21:17 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, kirsch was extra.. witte wijn ook
Kaas is essentieelquote:Op zaterdag 25 december 2021 21:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die zijn wel open. Volgens mij de eerste lockdown niet. Ik weet wel dat de kaasboer ook niet open was toen. Nu wel.
Nu wel ja. Verleden jaar heb ik het online gekochtquote:
quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:29 schreef oma-Nijn het volgende:
Altijd gezellie als je kat met het kapsel van een Noorse boskat met haar staart door je kaars heen loopt![]()
Stinken als de hel, maar Godzijdank snel genoeg gedoofd. Pff
Ik ook maar ik zit te zuipenquote:
groeit wel weer aanquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:33 schreef engine het volgende:
[..]![]()
![]()
Kat geschrokken? Vaker gebeurd?
Moet er niet aan denken brr.
Staart? Nee hoor. Heb wel eens een kat gezien die een keer tussen de deur was gekomen. Geen staart.quote:
Die kat dacht waarschijnlijk, Oiii doe es wat !!!quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:33 schreef engine het volgende:
[..]![]()
![]()
Mijn kat is met een stompje staart geborenquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:35 schreef engine het volgende:
[..]
Staart? Nee hoor. Heb wel eens een kat gezien die een keer tussen de deur was gekomen. Geen staart.
Één van de weinige keren dat een kat op water zit te wachten.quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Die kat dacht waarschijnlijk, Oiii doe es wat !!!
Die kan niet fikken dusquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Mijn kat is met een stompje staart geboren
Dat is ook apart. Zou het staartje wel missenquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Mijn kat is met een stompje staart geboren
Waarom?quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:37 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is ook apart. Zou het staartje wel missenmaar is niet anders.
het stompje is nog wel zo'n 10 cmquote:
Welnee...ze liep op het gemakje door...quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:33 schreef engine het volgende:
[..]![]()
![]()
Ach kat nr 2, haar zoon heeft wel een staart.quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:37 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is ook apart. Zou het staartje wel missenmaar is niet anders.
Leuk om mee te spelenquote:
het haar welquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:35 schreef engine het volgende:
[..]
Staart? Nee hoor. Heb wel eens een kat gezien die een keer tussen de deur was gekomen. Geen staart.
Het slaat een generatie overquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Ach kat nr 2, haar zoon heeft wel een staart.
Oh dat ging net goedquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:29 schreef oma-Nijn het volgende:
Altijd gezellie als je kat met het kapsel van een Noorse boskat met haar staart door je kaars heen loopt![]()
Stinken als de hel, maar Godzijdank snel genoeg gedoofd. Pff
Godverquote:
Of hij heeft het van paquote:
Hindiquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh dat ging net goedGelukkig maar dat het goed is afgelopen
Mijn Hindi (ordinaire Europese Korthaar, maar vader is waarschijnlijk deels Main Coone) heeft ook zo'n lekker dikke vacht en pluimstaart en kronkelt ook wel eens om de kaarsen heen, dat vind ik ook wel eens link
Ja, hou haar nog wel even in de gaten. Naar mijn idee alleen de haren. Geen huid. Ze heeft ook niet gemiauwd of zo. Kan ook geen kale stukken ontdekken.quote:
quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:38 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Welnee...ze liep op het gemakje door...![]()
Kaarsen al weer weg. Was ff leuk voor de kerst. Windlichten weer terug.
Nou als het echt gaat branden en pijn doen zijn ze wel weg van de bronquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:41 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, hou haar nog wel even in de gaten. Naar mijn idee alleen de haren. Geen huid. Ze heeft ook niet gemiauwd of zo. Kan ook geen kale stukken ontdekken.
Jaquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:44 schreef drakin het volgende:
Heeft iemand al gezegd dat het fucking koud is?
Doen we aan herhalingen?quote:
Welnee... Dit ding is blond geboren en rood opgegroeid.. een kattenluik voor een gemiddelde hond en dat hert loopt nog constant tegen de zijkanten aan. Of onderkant salontafel...#domdingquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou als het echt gaat branden en pijn doen zijn ze wel weg van de bron
Ik had een rokje gepland voor vandaag met panty en dat was gecancelled.quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:44 schreef drakin het volgende:
Ah kerstdiner buitenquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had een rokje gepland voor vandaag met panty en dat was gecancelled.
Eind van de week kun je zelfs weer met rokje zonder pantyquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Die moet je koesterenquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:46 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Welnee... Dit ding is blond geboren en rood opgegroeid.. een kattenluik voor een gemiddelde hond en dat hert loopt nog constant tegen de zijkanten aan. Of onderkant salontafel...#domding
Ja maar dan is het geen kerst meerquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Eind van de week kun je zelfs weer met rokje zonder panty
2 broeken, beenwarmers, mega dikke sokken, warme boots, hemd, trui, vest, jas, sjaal, muts, 2 paar handschoenen.quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:50 schreef Soury het volgende:
[..]
En oliebollenquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Eind van de week kun je zelfs weer met rokje zonder panty
Ik heb een thermo muts gekocht en daar ben ik super blij mee. De meeste warmte gaat uit je schedelquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:52 schreef drakin het volgende:
[..]
2 broeken, beenwarmers, mega dikke sokken, warme boots, hemd, trui, vest, jas, sjaal, muts, 2 paar handschoenen.
En nog koud
Wat ga je doen als het -10 wordt?quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:52 schreef drakin het volgende:
[..]
2 broeken, beenwarmers, mega dikke sokken, warme boots, hemd, trui, vest, jas, sjaal, muts, 2 paar handschoenen.
En nog koud
Niksquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:55 schreef engine het volgende:
[..]
Wat ga je doen als het -10 wordt?graadje onder nul zeg
Dan doe ik de verwarming maar eens aanquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:55 schreef engine het volgende:
[..]
Hele dag niet buiten geweestquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:44 schreef drakin het volgende:
quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan doe ik de verwarming maar eens aan
quote:
Wat is een sauna dan voor jou. Ik haat het als het 23 graden isquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hele dag niet buiten geweestMaar hier binnen is het een sauna. Misschien ook wel om die reden.
O ik slaap dan wel weer met het raam open, moet toch een beetje compenserenquote:
Een opvlieger krijgen ..quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:55 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ook altijd des te kouder des te beter (nou ja tot op zekere hoogte)quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:00 schreef drakin het volgende:
[..]
O ik slaap dan wel weer met het raam open, moet toch een beetje compenseren
Kun je nagaan... ik ben kaalquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb een thermo muts gekocht en daar ben ik super blij mee. De meeste warmte gaat uit je schedel
Dat is het nadeel van afvallen, je kan dan zo slecht tegen kouquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:01 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Een opvlieger krijgen ..
Ik ben superblij met mijn -38 kilo...maar mis mijn speklaag..wat dit betreft.
Klapper mijn glimlach zowat uit mijn muil van de kou
Jij heb die silverfox he?quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:01 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Een opvlieger krijgen ..
Daar kan ook een muts op hoorquote:
Oh ja dat maakt echt wel veel verschilquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:01 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Een opvlieger krijgen ..
Nou ja ik loopt liever voor lul met muts dan dat ik het koud hebquote:
Ja.. ik weet...blij meequote:
Ik heb het nog niet koud gehad op straat ... afgelopen nacht wel even ... dacht ff te luchten maar die koude wind woei bijna direct mn slaapkamer in ....quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja ik loopt liever voor lul met muts dan dat ik het koud heb
Zoiets... Mijn babydoll hangt ff in de wilgenquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:07 schreef engine het volgende:
[..]
Oh ja dat maakt echt wel veel verschilDat verschil kan ik al voelen met een paar kilo dus met -38 zeker
![]()
Ski pak aan
Nou ik had muts dikke jas vanmorgen aan. En geen handschoenen en daar had ik spijt van het was echt fukking koudquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet koud gehad op straat ... afgelopen nacht wel even ... dacht ff te luchten maar die koude wind woei bijna direct mn slaapkamer in ....
Dat is superquote:
Dat is nogal een pakkie uit meid. Ik vergelijk het vaak met tassen vol met kilo's die je moet slepenquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Zoiets... Mijn babydoll hangt ff in de wilgen
Ik moest googlen wat dat isquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen wat een babydoll is, ik dacht speelgoed en toch maar ff gegoogeld. Hier heb ik maar 1 reactie op: Oma toch!!???!quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik ben wel eens in een sauna geweest van af en toe 100 celsius, heerlijkquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat is een sauna dan voor jou. Ik haat het als het 23 graden is
Niks voor mijquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben wel eens in een sauna geweest van af en toe 100 celsius, heerlijk
Ja. Is mij op school nooit verteldquote:
Zou het? Ik denk de meeste warmte gaat uit het middendeel van het lichaam. Je benen mogen koud worden, je hoofd, allemaal geen probleem zolang je middendeel goed warm blijft.quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb een thermo muts gekocht en daar ben ik super blij mee. De meeste warmte gaat uit je schedel
Wacht wacht wacht, zaten we soms op dezelfde school? Ben je toevallig ook een beetje doof?quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:17 schreef engine het volgende:
[..]
Ja. Is mij op school nooit verteld
Dat is wel heel heet ... bij 100 gaat je zweet wel koken ,,,quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ook nog eens in een periode dat er buiten sneeuw lagquote:
Vroeger had je de TerMeulen gids kon gluren en bestellen... net als later de wehkampquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:17 schreef engine het volgende:
[..]
Ja. Is mij op school nooit verteld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
Ja serieus, ik dacht aan speelgoed of zo. Zit er nou baby in de naam omdat je met dat nachtkleding best makkelijk sex krijgt en zodoende babietjes geboren worden?quote:
Ons lichaam transporteert veel warmte naar ons hoofd. Dit, omdat het wil voorkomen dat de hersenen teveel afkoelen (tenslotte zouden dan vitale functies in gevaar komen!). Door een muts of een ander hoofddeksel te dragen, voorkomt u dat die warmte meteen weer verloren gaat en blijft u in het geheel warmer.quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:18 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zou het? Ik denk de meeste warmte gaat uit het middendeel van het lichaam. Je benen mogen koud worden, je hoofd, allemaal geen probleem zolang je middendeel goed warm blijft.
quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:20 schreef Domnivoor het volgende:
De kerstman is langsgeweest: geen babydoll, wel skihandschoenen.
[iJe hebt je img tag een beetje verneukt. Maar uuh, terugsturen dan maar omdat je liever babydoll hebt natuurlijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De kerstman is langsgeweest: geen babydoll, wel skihandschoenen.Ga je in Zwitserland skien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De kerstman is langsgeweest: geen babydoll, wel skihandschoenen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wintersport plannen?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
O joh, ik draag zelden mutsen (moet wel sneeuw liggen of zo) en heb kort dun haar dus dat beschermt mijn hersenen ook niet.quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ons lichaam transporteert veel warmte naar ons hoofd. Dit, omdat het wil voorkomen dat de hersenen teveel afkoelen (tenslotte zouden dan vitale functies in gevaar komen!). Door een muts of een ander hoofddeksel te dragen, voorkomt u dat die warmte meteen weer verloren gaat en blijft u in het geheel warmer.
Ik was wel eens in deze aardsauna en dat beweert het: https://www.thermenbadnieuweschans.nl/sauna/saunas/aardsauna/quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is wel heel heet ... bij 100 gaat je zweet wel koken ,,,
Ahh ja dat heb ik allemaal gemist...ik ken die gids van de wehkamp nog wel ja.quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Vroeger had je de TerMeulen gids kon gluren en bestellen... net als later de wehkamp
De kerstman is langsgeweest: geen babydoll, wel skihandschoenen.HandigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ook hennep relax thee!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Heb het aangepast.quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:21 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je hebt je img tag een beetje verneukt. Maar uuh, terugsturen dan maar omdat je liever babydoll hebt natuurlijk?
Nee maar je hebt het minder koud.quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:22 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
O joh, ik draag zelden mutsen (moet wel sneeuw liggen of zo) en heb kort dun haar dus dat beschermt mijn hersenen ook niet.
Oke, een babydoll zou je wel heel goed staan maar als jij blij bent met je handschoenen ben ik dat ookquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:23 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Heb het aangepast.
Nee, deze hou ik
quote:
Ik was het niet van plan, heb dat al heel lang niet gedaan. Maar die handschoenen zijn ideaal als het echt koud wordtquote:
Toen ik 19 was en in de bouw ging werken, man man man wat had ik het altijd koud in de herfst en winterperiode, tegenwoordig kan ik het heel goed hebben.quote:
Geen idee hoe dat zou staan… Ik zie liever een babydoll met een leuke vrouw erin.quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:24 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Oke, een babydoll zou je wel heel goed staan maar als jij blij bent met je handschoenen ben ik dat ook
Ok.. alleen heel hete stoom dusquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik was wel eens in deze aardsauna en dat beweert het: https://www.thermenbadnieuweschans.nl/sauna/saunas/aardsauna/
Maar is overall wel een wat lagere temperatuur.
Was een grapje en ja ik ookquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat zou staan… Ik zie liever een babydoll met een leuke vrouw erin.
Ja soms heb je dat ...quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:27 schreef SolidasRock het volgende:
@:oma-nijn brengt wel meteen wat beroering in topic met haar ene opmerking![]()
1 kilo is 4 pakjes roomboter .. het is best een berg..quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is nogal een pakkie uit meid. Ik vergelijk het vaak met tassen vol met kilo's die je moet slepen
Ken je die?quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
HandigEn ook hennep relax thee!
Oh dat wend ook wel. Ik heb jaren bij een sloop bedrijf gewerkt.quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:26 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Toen ik 19 was en in de bouw ging werken, man man man wat had ik het altijd koud in de herfst en winterperiode, tegenwoordig kan ik het heel goed hebben.
Zeker en die kunnen ook wat hebben. Heb ze ook gehad.quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:25 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Ik was het niet van plan, heb dat al heel lang niet gedaan. Maar die handschoenen zijn ideaal als het echt koud wordt
Ja zo rekenen gaat je inzienquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:28 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
1 kilo is 4 pakjes roomboter .. het is best een berg..
quote:
Heb het ook maar zelden in huis.quote:
Jawel maar het gaat om vergelijken wat Oma aan kilo's kwijt is en wat ze meegedragen heeft aan kilo's prop een keer 31 kilo in een tas en sleep het meequote:
weet ik toch ook welquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Jawel maar het gaat om vergelijken wat Oma aan kilo's kwijt is en wat ze meegedragen heeft aan kilo's prop een keer 31 kilo in een tas en sleep het mee
Op brood doe ik niks en olijfolie om te koken jaquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:36 schreef chufi het volgende:
vooral olijfolie hier ... en op brood doe ik altijd wat anders
Op een krentenbol met kaas is het heel belangrijk maar verder kan ik meestal prima zonder.quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:38 schreef -Shii- het volgende:
Ik vind boter wel lekker op een boterham of op een sneetje kerstbrood.
Zeezout hierquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hou het op de gezoute roomboter[ link | afbeelding ]
Dat zit er ook inquote:
Ik ga morgen in de sauna. Die haalt de 100 ook als je flink stookt. Heerlijk ja, ben er wel aan toe.quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Aardappeltjes bak ik ook vaak in een combi van olijfolie en boter.quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:41 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik alleen roomboter op brood. Bakken in croma. Biefstuk en mijn ei ook in roomboter![]()
Gebakken krieltjes combo olijfolie/kluit roomboter![]()
Ik krijg niet de groeten van mijn diëtiste
Stuur een happy 2022 kaartquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:41 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik alleen roomboter op brood. Bakken in croma. Biefstuk en mijn ei ook in roomboter![]()
Echt hoe dan dan spettert het alle kanten opquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:42 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Aardappeltjes bak ik ook vaak in een combi van olijfolie en boter.
Ja maar wel kleine porties in jou geval,quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:41 schreef oma-Nijn het volgende:
Die zeikerds..prachtig natraject, maar iedere maand dat gejankquote:
Als je de pan vol doet met aardappels valt het wel mee, maar het spettert inderdaad wel wat.quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt hoe dan dan spettert het alle kanten op
Gewoon droog erin of nog met olijfolie?quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:46 schreef engine het volgende:
Aardappeltjes gewoon in de airfryerdaarvoor is het ding echt super.
Lekker, veel plezier!quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:41 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ga morgen in de sauna. Die haalt de 100 ook als je flink stookt. Heerlijk ja, ben er wel aan toe.
Ja, na afloop ff gasstel soppenquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt hoe dan dan spettert het alle kanten op
Zit je daar ook aan vastquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:46 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die zeikerds..prachtig natraject, maar iedere maand dat gejank
quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:47 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Gewoon droog erin of nog met olijfolie?
Ohquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:51 schreef engine het volgende:
[..]![]()
![]()
ik moest hier om lachen
Kan allebei. Met een beetje olijfolie worden ze wel krokanter maar zonder is het ook prima. Vooral zorgen dat je niet te dikke schijfjes maakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |