Ik las secreet planeetquote:Op zaterdag 25 december 2021 13:14 schreef pullup het volgende:
De telescoop gaat ook op zoek naar een secret planeet
Iedereen die er al naar heeft gezocht zal dat er wel van vindenquote:Op zaterdag 25 december 2021 13:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik las secreet planeet
Die claim ik voor mezelf. Ik zet er een hoog hek omheen en een bordje met ‘oprotten’.quote:Op zaterdag 25 december 2021 13:14 schreef pullup het volgende:
De telescoop gaat ook op zoek naar een secret planeet
quote:Op zaterdag 25 december 2021 13:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die claim ik voor mezelf. Ik zet er een hoog hek omheen en een bordje met ‘oprotten’.
Ja was snel verdwenenquote:Op zaterdag 25 december 2021 13:23 schreef pullup het volgende:
Dat was een seconde of 10 en toen was ie foetsie achter de wolken
Jij ook Dotquote:
Jij ookquote:
Die booster is net een minuut geleden opgestegenquote:Op zaterdag 25 december 2021 13:28 schreef Domnivoor het volgende:
1971, 1972 en 1973 kunnen een boosterafspraak maken.
In rook opgegaan dus.quote:Op zaterdag 25 december 2021 13:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die booster is net een minuut geleden opgestegen
Geeft niet, ik heb uit onbetrouwbare bron dat er nog vele zullen volgenquote:
Klinkt als een betrouwbare bronquote:Op zaterdag 25 december 2021 13:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geeft niet, ik heb uit onbetrouwbare bron dat er nog vele zullen volgen
Tja.. daar kunnen de meningen over verschillen...quote:Op zaterdag 25 december 2021 13:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Klinkt als een betrouwbare bron
Maar...maar... dan moet je een heel jaar zonder zijn wijze woordenquote:
Hij zal dat begrijpenquote:Op zaterdag 25 december 2021 13:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Maar...maar... dan moet je een heel jaar zonder zijn wijze woorden
Die raket wel.. nu nog wachten op de eerste plaatjes van die zeer gehypte kijker aan boord.quote:Op zaterdag 25 december 2021 13:34 schreef pullup het volgende:
En die raket geloof ik ook wel
Die is geslaagd
Haha jaquote:Op zaterdag 25 december 2021 13:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die raket wel.. nu nog wachten op de eerste plaatjes van die zeer gehypte kijker aan boord.
Kan me nog een schele Hubble herinneren
@mario390 weet er vast wel eenquote:Op zaterdag 25 december 2021 13:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Is er ergens niet een leuke livestream waar we een beetje commentaar over kunnen leveren?
Denk dat hij aan zijn Kerstmaaltijd zit.quote:
wildkeulequote:Op zaterdag 25 december 2021 13:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat hij aan zijn Kerstmaaltijd zit.
Smaakt het lekker?quote:
yep was lekker ben niet zo wildkennerquote:
Ja gaat hem voor mij niet worden. Wellicht de nieuwe BB hier in nederland in het nieuwe jaarquote:Op zaterdag 25 december 2021 13:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
bb italie vip lopt maar als je geen
iptv heeft moet je dat met vpn kijken
Rode Kool?quote:Op zaterdag 25 december 2021 13:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
yep was lekker ben niet zo wildkenner
als mijn onkel de is jäger, maar was goedes
eten met rotkohl
Ik zal het weer eens proberebquote:Op zaterdag 25 december 2021 13:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
bb italie vip lopt maar als je geen
iptv heeft moet je dat met vpn kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |