weet ik toch ook welquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Jawel maar het gaat om vergelijken wat Oma aan kilo's kwijt is en wat ze meegedragen heeft aan kilo's prop een keer 31 kilo in een tas en sleep het mee
Op brood doe ik niks en olijfolie om te koken jaquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:36 schreef chufi het volgende:
vooral olijfolie hier ... en op brood doe ik altijd wat anders
Op een krentenbol met kaas is het heel belangrijk maar verder kan ik meestal prima zonder.quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:38 schreef -Shii- het volgende:
Ik vind boter wel lekker op een boterham of op een sneetje kerstbrood.
Zeezout hierquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hou het op de gezoute roomboter[ link | afbeelding ]
Dat zit er ook inquote:
Ik ga morgen in de sauna. Die haalt de 100 ook als je flink stookt. Heerlijk ja, ben er wel aan toe.quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben wel eens in een sauna geweest van af en toe 100 celsius, heerlijk
Aardappeltjes bak ik ook vaak in een combi van olijfolie en boter.quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:41 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik alleen roomboter op brood. Bakken in croma. Biefstuk en mijn ei ook in roomboter![]()
Gebakken krieltjes combo olijfolie/kluit roomboter![]()
Ik krijg niet de groeten van mijn diëtiste
Stuur een happy 2022 kaartquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:41 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik alleen roomboter op brood. Bakken in croma. Biefstuk en mijn ei ook in roomboter![]()
Echt hoe dan dan spettert het alle kanten opquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:42 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Aardappeltjes bak ik ook vaak in een combi van olijfolie en boter.
Ja maar wel kleine porties in jou geval,quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:41 schreef oma-Nijn het volgende:
Die zeikerds..prachtig natraject, maar iedere maand dat gejankquote:
Als je de pan vol doet met aardappels valt het wel mee, maar het spettert inderdaad wel wat.quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt hoe dan dan spettert het alle kanten op
Gewoon droog erin of nog met olijfolie?quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:46 schreef engine het volgende:
Aardappeltjes gewoon in de airfryerdaarvoor is het ding echt super.
Lekker, veel plezier!quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:41 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ga morgen in de sauna. Die haalt de 100 ook als je flink stookt. Heerlijk ja, ben er wel aan toe.
Ja, na afloop ff gasstel soppenquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt hoe dan dan spettert het alle kanten op
Zit je daar ook aan vastquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:46 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die zeikerds..prachtig natraject, maar iedere maand dat gejank
quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:47 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Gewoon droog erin of nog met olijfolie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |