O joh, ik draag zelden mutsen (moet wel sneeuw liggen of zo) en heb kort dun haar dus dat beschermt mijn hersenen ook niet.quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ons lichaam transporteert veel warmte naar ons hoofd. Dit, omdat het wil voorkomen dat de hersenen teveel afkoelen (tenslotte zouden dan vitale functies in gevaar komen!). Door een muts of een ander hoofddeksel te dragen, voorkomt u dat die warmte meteen weer verloren gaat en blijft u in het geheel warmer.
Ik was wel eens in deze aardsauna en dat beweert het: https://www.thermenbadnieuweschans.nl/sauna/saunas/aardsauna/quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is wel heel heet ... bij 100 gaat je zweet wel koken ,,,
Ahh ja dat heb ik allemaal gemist...ik ken die gids van de wehkamp nog wel ja.quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Vroeger had je de TerMeulen gids kon gluren en bestellen... net als later de wehkamp
quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:20 schreef Domnivoor het volgende:
De kerstman is langsgeweest: geen babydoll, wel skihandschoenen.HandigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ook hennep relax thee!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Heb het aangepast.quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:21 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je hebt je img tag een beetje verneukt. Maar uuh, terugsturen dan maar omdat je liever babydoll hebt natuurlijk?
Nee maar je hebt het minder koud.quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:22 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
O joh, ik draag zelden mutsen (moet wel sneeuw liggen of zo) en heb kort dun haar dus dat beschermt mijn hersenen ook niet.
Oke, een babydoll zou je wel heel goed staan maar als jij blij bent met je handschoenen ben ik dat ookquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:23 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Heb het aangepast.
Nee, deze hou ik
quote:
Ik was het niet van plan, heb dat al heel lang niet gedaan. Maar die handschoenen zijn ideaal als het echt koud wordtquote:
Toen ik 19 was en in de bouw ging werken, man man man wat had ik het altijd koud in de herfst en winterperiode, tegenwoordig kan ik het heel goed hebben.quote:
Geen idee hoe dat zou staan… Ik zie liever een babydoll met een leuke vrouw erin.quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:24 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Oke, een babydoll zou je wel heel goed staan maar als jij blij bent met je handschoenen ben ik dat ook
Ok.. alleen heel hete stoom dusquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik was wel eens in deze aardsauna en dat beweert het: https://www.thermenbadnieuweschans.nl/sauna/saunas/aardsauna/
Maar is overall wel een wat lagere temperatuur.
Was een grapje en ja ik ookquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat zou staan… Ik zie liever een babydoll met een leuke vrouw erin.
Ja soms heb je dat ...quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:27 schreef SolidasRock het volgende:
@:oma-nijn brengt wel meteen wat beroering in topic met haar ene opmerking![]()
1 kilo is 4 pakjes roomboter .. het is best een berg..quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is nogal een pakkie uit meid. Ik vergelijk het vaak met tassen vol met kilo's die je moet slepen
Ken je die?quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
HandigEn ook hennep relax thee!
Oh dat wend ook wel. Ik heb jaren bij een sloop bedrijf gewerkt.quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:26 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Toen ik 19 was en in de bouw ging werken, man man man wat had ik het altijd koud in de herfst en winterperiode, tegenwoordig kan ik het heel goed hebben.
Zeker en die kunnen ook wat hebben. Heb ze ook gehad.quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:25 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Ik was het niet van plan, heb dat al heel lang niet gedaan. Maar die handschoenen zijn ideaal als het echt koud wordt
Ja zo rekenen gaat je inzienquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:28 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
1 kilo is 4 pakjes roomboter .. het is best een berg..
quote:
Heb het ook maar zelden in huis.quote:
Jawel maar het gaat om vergelijken wat Oma aan kilo's kwijt is en wat ze meegedragen heeft aan kilo's prop een keer 31 kilo in een tas en sleep het meequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |