Zoiets... Mijn babydoll hangt ff in de wilgenquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:07 schreef engine het volgende:
[..]
Oh ja dat maakt echt wel veel verschilDat verschil kan ik al voelen met een paar kilo dus met -38 zeker
![]()
Ski pak aan
Nou ik had muts dikke jas vanmorgen aan. En geen handschoenen en daar had ik spijt van het was echt fukking koudquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet koud gehad op straat ... afgelopen nacht wel even ... dacht ff te luchten maar die koude wind woei bijna direct mn slaapkamer in ....
Dat is superquote:
Dat is nogal een pakkie uit meid. Ik vergelijk het vaak met tassen vol met kilo's die je moet slepenquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Zoiets... Mijn babydoll hangt ff in de wilgen
Ik moest googlen wat dat isquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen wat een babydoll is, ik dacht speelgoed en toch maar ff gegoogeld. Hier heb ik maar 1 reactie op: Oma toch!!???!quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik ben wel eens in een sauna geweest van af en toe 100 celsius, heerlijkquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat is een sauna dan voor jou. Ik haat het als het 23 graden is
Niks voor mijquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben wel eens in een sauna geweest van af en toe 100 celsius, heerlijk
Ja. Is mij op school nooit verteldquote:
Zou het? Ik denk de meeste warmte gaat uit het middendeel van het lichaam. Je benen mogen koud worden, je hoofd, allemaal geen probleem zolang je middendeel goed warm blijft.quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb een thermo muts gekocht en daar ben ik super blij mee. De meeste warmte gaat uit je schedel
Wacht wacht wacht, zaten we soms op dezelfde school? Ben je toevallig ook een beetje doof?quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:17 schreef engine het volgende:
[..]
Ja. Is mij op school nooit verteld
Dat is wel heel heet ... bij 100 gaat je zweet wel koken ,,,quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben wel eens in een sauna geweest van af en toe 100 celsius, heerlijk
Ook nog eens in een periode dat er buiten sneeuw lagquote:
Vroeger had je de TerMeulen gids kon gluren en bestellen... net als later de wehkampquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:17 schreef engine het volgende:
[..]
Ja. Is mij op school nooit verteld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja serieus, ik dacht aan speelgoed of zo. Zit er nou baby in de naam omdat je met dat nachtkleding best makkelijk sex krijgt en zodoende babietjes geboren worden?quote:
Ons lichaam transporteert veel warmte naar ons hoofd. Dit, omdat het wil voorkomen dat de hersenen teveel afkoelen (tenslotte zouden dan vitale functies in gevaar komen!). Door een muts of een ander hoofddeksel te dragen, voorkomt u dat die warmte meteen weer verloren gaat en blijft u in het geheel warmer.quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:18 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zou het? Ik denk de meeste warmte gaat uit het middendeel van het lichaam. Je benen mogen koud worden, je hoofd, allemaal geen probleem zolang je middendeel goed warm blijft.
quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:20 schreef Domnivoor het volgende:
De kerstman is langsgeweest: geen babydoll, wel skihandschoenen.
[iJe hebt je img tag een beetje verneukt. Maar uuh, terugsturen dan maar omdat je liever babydoll hebt natuurlijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De kerstman is langsgeweest: geen babydoll, wel skihandschoenen.Ga je in Zwitserland skien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De kerstman is langsgeweest: geen babydoll, wel skihandschoenen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wintersport plannen?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |