Die moet je koesterenquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:46 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Welnee... Dit ding is blond geboren en rood opgegroeid.. een kattenluik voor een gemiddelde hond en dat hert loopt nog constant tegen de zijkanten aan. Of onderkant salontafel...#domding
Ja maar dan is het geen kerst meerquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Eind van de week kun je zelfs weer met rokje zonder panty
2 broeken, beenwarmers, mega dikke sokken, warme boots, hemd, trui, vest, jas, sjaal, muts, 2 paar handschoenen.quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had een rokje gepland voor vandaag met panty en dat was gecancelled.
En oliebollenquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Eind van de week kun je zelfs weer met rokje zonder panty
Ik heb een thermo muts gekocht en daar ben ik super blij mee. De meeste warmte gaat uit je schedelquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:52 schreef drakin het volgende:
[..]
2 broeken, beenwarmers, mega dikke sokken, warme boots, hemd, trui, vest, jas, sjaal, muts, 2 paar handschoenen.
En nog koud
Wat ga je doen als het -10 wordt?quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:52 schreef drakin het volgende:
[..]
2 broeken, beenwarmers, mega dikke sokken, warme boots, hemd, trui, vest, jas, sjaal, muts, 2 paar handschoenen.
En nog koud
Niksquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:55 schreef engine het volgende:
[..]
Wat ga je doen als het -10 wordt?graadje onder nul zeg
Dan doe ik de verwarming maar eens aanquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:55 schreef engine het volgende:
[..]
Hele dag niet buiten geweestquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:44 schreef drakin het volgende:
Heeft iemand al gezegd dat het fucking koud is?
quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan doe ik de verwarming maar eens aan
quote:
Wat is een sauna dan voor jou. Ik haat het als het 23 graden isquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hele dag niet buiten geweestMaar hier binnen is het een sauna. Misschien ook wel om die reden.
O ik slaap dan wel weer met het raam open, moet toch een beetje compenserenquote:
Een opvlieger krijgen ..quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:55 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ook altijd des te kouder des te beter (nou ja tot op zekere hoogte)quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:00 schreef drakin het volgende:
[..]
O ik slaap dan wel weer met het raam open, moet toch een beetje compenseren
Kun je nagaan... ik ben kaalquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb een thermo muts gekocht en daar ben ik super blij mee. De meeste warmte gaat uit je schedel
Dat is het nadeel van afvallen, je kan dan zo slecht tegen kouquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:01 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Een opvlieger krijgen ..
Ik ben superblij met mijn -38 kilo...maar mis mijn speklaag..wat dit betreft.
Klapper mijn glimlach zowat uit mijn muil van de kou
Jij heb die silverfox he?quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:01 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Een opvlieger krijgen ..
Daar kan ook een muts op hoorquote:
Oh ja dat maakt echt wel veel verschilquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:01 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Een opvlieger krijgen ..
Nou ja ik loopt liever voor lul met muts dan dat ik het koud hebquote:
Ja.. ik weet...blij meequote:
Ik heb het nog niet koud gehad op straat ... afgelopen nacht wel even ... dacht ff te luchten maar die koude wind woei bijna direct mn slaapkamer in ....quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja ik loopt liever voor lul met muts dan dat ik het koud heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |