Ok kirsch dus. Even kijken of Dirk open is morgen. Ik heb geen slijterij in de buurt. Ja echt die sterven net zo uit als sigaretten winkelsquote:Op zaterdag 25 december 2021 21:17 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, kirsch was extra.. witte wijn ook
Dat soort flessen zijn bij mij een groot gevaar. Het moet op en voor ik het weet verniel ik weer een wc potquote:Op zaterdag 25 december 2021 21:20 schreef chufi het volgende:
Niet iedereen heeft dat in de kast staan
Heb alleen bier staan hier, en wat wijnflessen afkomstig van kerstpakketten.quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:20 schreef chufi het volgende:
Niet iedereen heeft dat in de kast staan
Met Kirsch zou ik dat niet hebben ... maar met ander gedestileerd welquote:Op zaterdag 25 december 2021 21:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat soort flessen zijn bij mij een groot gevaar. Het moet op en voor ik het weet verniel ik weer een wc pot
En een slijter is zo essentieelquote:Op zaterdag 25 december 2021 21:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok kirsch dus. Even kijken of Dirk open is morgen. Ik heb geen slijterij in de buurt. Ja echt die sterven net zo uit als sigaretten winkels
Ik had vandaag voor borrelhapjes gezorgd. Maar ik ging naar huis met meer wat mijn zus en zwager niet eten. Meer kaasjes droge worst en een fles witte wijn. Nou ja anders gooit ze het weg.quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb alleen bier staan hier, en wat wijnflessen afkomstig van kerstpakketten.
Ja die zijn wel open. Volgens mij de eerste lockdown niet. Ik weet wel dat de kaasboer ook niet open was toen. Nu wel.quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:23 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
En een slijter is zo essentieel
Gezien. Ja wel grappigquote:Op zaterdag 25 december 2021 21:25 schreef oma-Nijn het volgende:
Straks op npo1 de beentjes van Hildegard met Finkers. Ik vond het zo grappig.
Ja, er is meer open inderdaad. Legaal of illegaal.quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die zijn wel open. Volgens mij de eerste lockdown niet. Ik weet wel dat de kaasboer ook niet open was toen. Nu wel.
Raar wel.quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:29 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, er is meer open inderdaad. Legaal of illegaal.
Oh ohquote:Op zaterdag 25 december 2021 21:17 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, kirsch was extra.. witte wijn ook
Kaas is essentieelquote:Op zaterdag 25 december 2021 21:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die zijn wel open. Volgens mij de eerste lockdown niet. Ik weet wel dat de kaasboer ook niet open was toen. Nu wel.
Nu wel ja. Verleden jaar heb ik het online gekochtquote:
quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:29 schreef oma-Nijn het volgende:
Altijd gezellie als je kat met het kapsel van een Noorse boskat met haar staart door je kaars heen loopt![]()
Stinken als de hel, maar Godzijdank snel genoeg gedoofd. Pff
Ik ook maar ik zit te zuipenquote:
groeit wel weer aanquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:33 schreef engine het volgende:
[..]![]()
![]()
Kat geschrokken? Vaker gebeurd?
Moet er niet aan denken brr.
Staart? Nee hoor. Heb wel eens een kat gezien die een keer tussen de deur was gekomen. Geen staart.quote:
Die kat dacht waarschijnlijk, Oiii doe es wat !!!quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:33 schreef engine het volgende:
[..]![]()
![]()
Mijn kat is met een stompje staart geborenquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:35 schreef engine het volgende:
[..]
Staart? Nee hoor. Heb wel eens een kat gezien die een keer tussen de deur was gekomen. Geen staart.
Één van de weinige keren dat een kat op water zit te wachten.quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Die kat dacht waarschijnlijk, Oiii doe es wat !!!
Die kan niet fikken dusquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Mijn kat is met een stompje staart geboren
Dat is ook apart. Zou het staartje wel missenquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Mijn kat is met een stompje staart geboren
Waarom?quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:37 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is ook apart. Zou het staartje wel missenmaar is niet anders.
het stompje is nog wel zo'n 10 cmquote:
Welnee...ze liep op het gemakje door...quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:33 schreef engine het volgende:
[..]![]()
![]()
Ach kat nr 2, haar zoon heeft wel een staart.quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:37 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is ook apart. Zou het staartje wel missenmaar is niet anders.
Leuk om mee te spelenquote:
het haar welquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:35 schreef engine het volgende:
[..]
Staart? Nee hoor. Heb wel eens een kat gezien die een keer tussen de deur was gekomen. Geen staart.
Het slaat een generatie overquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Ach kat nr 2, haar zoon heeft wel een staart.
Oh dat ging net goedquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:29 schreef oma-Nijn het volgende:
Altijd gezellie als je kat met het kapsel van een Noorse boskat met haar staart door je kaars heen loopt![]()
Stinken als de hel, maar Godzijdank snel genoeg gedoofd. Pff
Godverquote:
Of hij heeft het van paquote:
Hindiquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh dat ging net goedGelukkig maar dat het goed is afgelopen
Mijn Hindi (ordinaire Europese Korthaar, maar vader is waarschijnlijk deels Main Coone) heeft ook zo'n lekker dikke vacht en pluimstaart en kronkelt ook wel eens om de kaarsen heen, dat vind ik ook wel eens link
Ja, hou haar nog wel even in de gaten. Naar mijn idee alleen de haren. Geen huid. Ze heeft ook niet gemiauwd of zo. Kan ook geen kale stukken ontdekken.quote:
quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:38 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Welnee...ze liep op het gemakje door...![]()
Kaarsen al weer weg. Was ff leuk voor de kerst. Windlichten weer terug.
Nou als het echt gaat branden en pijn doen zijn ze wel weg van de bronquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:41 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, hou haar nog wel even in de gaten. Naar mijn idee alleen de haren. Geen huid. Ze heeft ook niet gemiauwd of zo. Kan ook geen kale stukken ontdekken.
Jaquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:44 schreef drakin het volgende:
Heeft iemand al gezegd dat het fucking koud is?
Doen we aan herhalingen?quote:
Welnee... Dit ding is blond geboren en rood opgegroeid.. een kattenluik voor een gemiddelde hond en dat hert loopt nog constant tegen de zijkanten aan. Of onderkant salontafel...#domdingquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou als het echt gaat branden en pijn doen zijn ze wel weg van de bron
Ik had een rokje gepland voor vandaag met panty en dat was gecancelled.quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:44 schreef drakin het volgende:
Heeft iemand al gezegd dat het fucking koud is?
Ah kerstdiner buitenquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had een rokje gepland voor vandaag met panty en dat was gecancelled.
Eind van de week kun je zelfs weer met rokje zonder pantyquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had een rokje gepland voor vandaag met panty en dat was gecancelled.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |