Als het lukt is het zo veel lekkerder. Nou ja wat kan er mis gaan tochquote:Op zaterdag 25 december 2021 21:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dit soort culinaire dingen, daar waag ik me niet aan.
Ja zo werkt het dus niet, oh en de kaas is al gerasptquote:Op zaterdag 25 december 2021 21:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Rasp wat verschillende kaas mik het in de pan met wat witte wijn en zet het op een vuurtje.
Het klonk simpel inderdaad.quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Als het lukt is het zo veel lekkerder. Nou ja wat kan er mis gaan toch
Ik vrees dat ik met één stokbroodje 800 gram kaas opvisquote:Op zaterdag 25 december 2021 21:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het klonk simpel inderdaad.
Lol...nee, daar heb ik niet veel mee.quote:
Lang geleden dat ik het mijn moeder heb zien doen.quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zo werkt het dus niet, oh en de kaas is al geraspt
Nou...trek niet zo'n bekquote:
Gek genoeg vond ik fondue met vlees wel leuk. Maar die kleine kut pannetjes is ook niet mijn favo. Dat hebben we vrij snel van mijn moeders kerstlijstje geschraptquote:Op zaterdag 25 december 2021 21:05 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Lol...nee, daar heb ik niet veel mee.
Gatverdammequote:Op zaterdag 25 december 2021 21:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik het mijn moeder heb zien doen.
Vaak ook nog een stuk brie erin.
Zelfgemaakte kaasfondue is heerlijk en echt niet moeilijk, gewoon kwestie van roeren. En eventueel later weer op het vuur gooien met nieuw vocht erbij als de boel opdroogdquote:Op zaterdag 25 december 2021 21:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dit is geen pakje van de super maar kaas van de kaasboer. Het heeft wat liefde wijn bijna koken roeren en wat maizena toevoegen nodig
Dat dus. Fondue wel. Dat doe we morgen samen.quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Gek genoeg vond ik fondue met vlees wel leuk. Maar die kleine kut pannetjes is ook niet mijn favo. Dat hebben we vrij snel van mijn moeders kerstlijstje geschrapt
Brie? Dat vind ik best lekker.quote:
Ik maak wel een cul impressie hierquote:
Ja tochquote:Op zaterdag 25 december 2021 21:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Brie? Dat vind ik best lekker.
Heerlijkquote:Op zaterdag 25 december 2021 21:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Brie? Dat vind ik best lekker.
Dat zijn de leukere avondenquote:Op zaterdag 25 december 2021 21:12 schreef oma-Nijn het volgende:
Mijn beste vriend maakt super kaasfondue. Alleen iets teveel kirsch erbij...de halve familie hing half lam over de tafel
Vocht? meer wijnquote:Op zaterdag 25 december 2021 21:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zelfgemaakte kaasfondue is heerlijk en echt niet moeilijk, gewoon kwestie van roeren. En eventueel later weer op het vuur gooien met nieuw vocht erbij als de boel opdroogd
Goede keuze in ieder geval
Hahaha ja dat bedoel ik ook met vochtquote:
Die witte smakeloze shit in de kaasfondue. Nee dank jequote:
Oh ik doe het zonder kirsch.quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:12 schreef oma-Nijn het volgende:
Mijn beste vriend maakt super kaasfondue. Alleen iets teveel kirsch erbij...de halve familie hing half lam over de tafel
Godverquote:Op zaterdag 25 december 2021 21:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hahaha ja dat bedoel ik ook met vocht![]()
Fondue kan uitdrogen als het al even staat, en voor je het weet heb je harde stukken kaas in de pan zitten
Ja, kirsch was extra.. witte wijn ookquote:Op zaterdag 25 december 2021 21:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat zijn de leukere avonden![]()
Dat laat ik zelf juist meestal weg uit de kaasfondue, omdat ik het zelf niet zo lekker vind, Het hoort er traditioneel wel bij, maar ik vind het zelf lekkerder zonder
Maar goed, ik gooi er dan wel lekker veel wijn of cider bij ter compensatie
Jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |