Ja het was kiezen en toeval.quote:Op zaterdag 25 december 2021 20:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Ik vond het ook wel jammer dat jij er niet was. Hij was net zo leuk als de vorige.
Wijntje dan maar ?quote:Op zaterdag 25 december 2021 20:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Jups ben weer thuis met familie koffie, taart, drankjes hapjes, carpacio en visschotel en ijs gegeten. Ik doe en eet even niks meer.
Misschien de volgende keer weer, soms komt het gewoon niet uit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh shit je kent mequote:
quote:Op zaterdag 25 december 2021 20:22 schreef Domnivoor het volgende:
Wat is die maatbeker ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Dat ziet er heerlijk uit!quote:Op zaterdag 25 december 2021 17:25 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb wel meer gemaakt, maar dit was het meeste werk (bakken):
[ afbeelding ]
Chapati's, samosa's en aardappelcurry-burgertjes
Pff gelukkigquote:
Heerlijk.quote:Op zaterdag 25 december 2021 20:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Jups ben weer thuis met familie koffie, taart, drankjes hapjes, carpacio en visschotel en ijs gegeten. Ik doe en eet even niks meer.
Ahhh, de complete -shii- familie in de pan gehaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
Heerlijk. Veel beter dan de opgebakken wokschotel van gister...quote:
Geweldig. Morgen hebben we niets. We gaan de fondue pan op de salontafel zetten en liggend fonduen en borrelen en netnixen. Normaal werkt hij in de kroeg..nu nietsquote:Op zaterdag 25 december 2021 20:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ziet er lekker en gezellig uit, geniet ervan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Ik heb kaas gekocht voor fondue ik ben nu al nerveus of het me gaat lukken. Maar ja kaas is kaas tochquote:Op zaterdag 25 december 2021 20:48 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Geweldig. Morgen hebben we niets. We gaan de fondue pan op de salontafel zetten en liggend fonduen en borrelen en netnixen. Normaal werkt hij in de kroeg..nu niets
Nou ik sla overquote:Op zaterdag 25 december 2021 20:42 schreef Pearlbitch het volgende:
En voor degenen die klagen dat er met de feestdagen geen kl*ten op tv is, hier een leuk alternatief.
Dank je. Jij ook!quote:Op zaterdag 25 december 2021 20:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ziet er lekker en gezellig uit, geniet ervan!
Wat kan er mis gaan?quote:Op zaterdag 25 december 2021 20:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb kaas gekocht voor fondue ik ben nu al nerveus of het me gaat lukken. Maar ja kaas is kaas toch
Hebben wij nog nooit zelf gemaakt. Maak ff een tutorialquote:Op zaterdag 25 december 2021 20:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb kaas gekocht voor fondue ik ben nu al nerveus of het me gaat lukken. Maar ja kaas is kaas toch
En anders gourmetten?quote:Op zaterdag 25 december 2021 20:58 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hebben wij nog nooit zelf gemaakt. Maak ff een tutorial
Nou dit is geen pakje van de super maar kaas van de kaasboer. Het heeft wat liefde wijn bijna koken roeren en wat maizena toevoegen nodigquote:
OKquote:Op zaterdag 25 december 2021 20:58 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hebben wij nog nooit zelf gemaakt. Maak ff een tutorial
Dit soort culinaire dingen, daar waag ik me niet aan.quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dit is geen pakje van de super maar kaas van de kaasboer. Het heeft wat liefde wijn bijna koken roeren en wat maizena toevoegen nodig
Rasp wat verschillende kaas mik het in de pan met wat witte wijn en zet het op een vuurtje.quote:
Als het lukt is het zo veel lekkerder. Nou ja wat kan er mis gaan tochquote:Op zaterdag 25 december 2021 21:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dit soort culinaire dingen, daar waag ik me niet aan.
Ja zo werkt het dus niet, oh en de kaas is al gerasptquote:Op zaterdag 25 december 2021 21:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Rasp wat verschillende kaas mik het in de pan met wat witte wijn en zet het op een vuurtje.
Het klonk simpel inderdaad.quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Als het lukt is het zo veel lekkerder. Nou ja wat kan er mis gaan toch
Ik vrees dat ik met één stokbroodje 800 gram kaas opvisquote:Op zaterdag 25 december 2021 21:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het klonk simpel inderdaad.
Lol...nee, daar heb ik niet veel mee.quote:
Lang geleden dat ik het mijn moeder heb zien doen.quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zo werkt het dus niet, oh en de kaas is al geraspt
Nou...trek niet zo'n bekquote:
Gek genoeg vond ik fondue met vlees wel leuk. Maar die kleine kut pannetjes is ook niet mijn favo. Dat hebben we vrij snel van mijn moeders kerstlijstje geschraptquote:Op zaterdag 25 december 2021 21:05 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Lol...nee, daar heb ik niet veel mee.
Gatverdammequote:Op zaterdag 25 december 2021 21:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik het mijn moeder heb zien doen.
Vaak ook nog een stuk brie erin.
Zelfgemaakte kaasfondue is heerlijk en echt niet moeilijk, gewoon kwestie van roeren. En eventueel later weer op het vuur gooien met nieuw vocht erbij als de boel opdroogdquote:Op zaterdag 25 december 2021 21:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dit is geen pakje van de super maar kaas van de kaasboer. Het heeft wat liefde wijn bijna koken roeren en wat maizena toevoegen nodig
Dat dus. Fondue wel. Dat doe we morgen samen.quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Gek genoeg vond ik fondue met vlees wel leuk. Maar die kleine kut pannetjes is ook niet mijn favo. Dat hebben we vrij snel van mijn moeders kerstlijstje geschrapt
Brie? Dat vind ik best lekker.quote:
Ik maak wel een cul impressie hierquote:
Ja tochquote:Op zaterdag 25 december 2021 21:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Brie? Dat vind ik best lekker.
Heerlijkquote:Op zaterdag 25 december 2021 21:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Brie? Dat vind ik best lekker.
Dat zijn de leukere avondenquote:Op zaterdag 25 december 2021 21:12 schreef oma-Nijn het volgende:
Mijn beste vriend maakt super kaasfondue. Alleen iets teveel kirsch erbij...de halve familie hing half lam over de tafel
Vocht? meer wijnquote:Op zaterdag 25 december 2021 21:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zelfgemaakte kaasfondue is heerlijk en echt niet moeilijk, gewoon kwestie van roeren. En eventueel later weer op het vuur gooien met nieuw vocht erbij als de boel opdroogd
Goede keuze in ieder geval
Hahaha ja dat bedoel ik ook met vochtquote:
Die witte smakeloze shit in de kaasfondue. Nee dank jequote:
Oh ik doe het zonder kirsch.quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:12 schreef oma-Nijn het volgende:
Mijn beste vriend maakt super kaasfondue. Alleen iets teveel kirsch erbij...de halve familie hing half lam over de tafel
Godverquote:Op zaterdag 25 december 2021 21:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hahaha ja dat bedoel ik ook met vocht![]()
Fondue kan uitdrogen als het al even staat, en voor je het weet heb je harde stukken kaas in de pan zitten
Ja, kirsch was extra.. witte wijn ookquote:Op zaterdag 25 december 2021 21:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat zijn de leukere avonden![]()
Dat laat ik zelf juist meestal weg uit de kaasfondue, omdat ik het zelf niet zo lekker vind, Het hoort er traditioneel wel bij, maar ik vind het zelf lekkerder zonder
Maar goed, ik gooi er dan wel lekker veel wijn of cider bij ter compensatie
Jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |