Jij ook, mede-sjoelert!quote:
De foute kerstruien trendsetterquote:
Jij hebt zin in kerst?quote:
hmmmm Sûkerbôlequote:Op zaterdag 25 december 2021 10:20 schreef Domnivoor het volgende:
Goedemorgen![]()
Mijn bestelling is binnen, van de scoutinggroep van mijn nichtjes. @:drakin
[ afbeelding ]
Welke film is dat uit ?quote:
quote:Op zaterdag 25 december 2021 15:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Welke film is dat uit ?
Komt uit: Saturday Night Live, Mr Robinson Neighborhood.quote:Op zaterdag 25 december 2021 15:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Welke film is dat uit ?
Wat heb je gemaakt?quote:Op zaterdag 25 december 2021 17:07 schreef Aoibhin het volgende:
Lekker de hele dag in de keuken gestaanMaar het resultaat mag er wezen
Niet Eddiequote:Op zaterdag 25 december 2021 17:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Komt uit: Saturday Night Live, Mr Robinson Neighborhood.
Smakelijk, geniet er van en veel plezier!quote:Op zaterdag 25 december 2021 17:25 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb wel meer gemaakt, maar dit was het meeste werk (bakken):
[ afbeelding ]
Chapati's, samosa's en aardappelcurry-burgertjes
quote:
Lekker hoor.quote:Op zaterdag 25 december 2021 17:25 schreef Aoibhin het volgende:
[ afbeelding ]
Thanks!quote:Op zaterdag 25 december 2021 17:36 schreef -Shii- het volgende:
[..]
[..]
Lekker hoor.Proost!
![]()
Wat een gave dingen in de Rituals kalender he?
Reve de Hanami staat er onderop of bedoel je dat niet?quote:Op zaterdag 25 december 2021 17:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Thanks!![]()
En jaaaa echt heerlijke producten! Ik ben wel benieuwd wat de geur is van dat luchtje van gisteren, die ruikt echt heerlijk, maar er staat nergens welke geuren het zijn
quote:Op zaterdag 25 december 2021 17:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Niet Eddie![]()
![]()
Die daarboven!
Ooh.. Boots...quote:
Oh dan heb ik kennelijk niet goed gekeken. Even Googelen welke geuren daarbij horenquote:Op zaterdag 25 december 2021 17:42 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Reve de Hanami staat er onderop of bedoel je dat niet?
Mocht er nog een meet in Den Haag komen...kom je ook?quote:Op zaterdag 25 december 2021 17:25 schreef Aoibhin het volgende:
[ afbeelding ]
Even in afzondering maar wel goed gevreten.quote:Op zaterdag 25 december 2021 19:46 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik hoop, dat jullie allemaal net zo'n relaxte 1ste Kerstdag hebben als hier in het Nijnenhol.
Ik zal er weer bijzijn.quote:Op zaterdag 25 december 2021 19:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Mocht er nog een meet in Den Haag komen...kom je ook?😉
Dan komt het wel goed.quote:Op zaterdag 25 december 2021 19:48 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Even in afzondering maar wel goed gevreten.
Jups ben weer thuis met familie koffie, taart, drankjes hapjes, carpacio en visschotel en ijs gegeten. Ik doe en eet even niks meer.quote:Op zaterdag 25 december 2021 19:46 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik hoop, dat jullie allemaal net zo'n relaxte 1ste Kerstdag hebben als hier in het Nijnenhol.
Je bent inmiddels een stam gastquote:
Kan jij alleen maar gapen?quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |