Die moet ik nog gaan bakken!quote:Op zaterdag 25 december 2021 08:23 schreef pullup het volgende:
Zo, beetje uitgeslapen![]()
Kerststol aansnijden en
Ik dacht op 80% te beginnen met testenquote:Op zaterdag 25 december 2021 08:21 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, daar is nog best veel aan te tweaken. Mij bevalt een hoge lichtintensiteit het beste. Maar dat is even uitproberen inderdaad.
Ik heb hem kant en klaar bij de appie vandaanquote:
Kan ook lekker zijn. Ik ga zo eens aan de slag, dan is ie mooi voor de lunch klaarquote:Op zaterdag 25 december 2021 08:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb hem kant en klaar bij de appie vandaan
Dat is wel een mooie sterkte denk ik.quote:Op zaterdag 25 december 2021 08:26 schreef D. het volgende:
[..]
Ik dacht op 80% te beginnen met testen
Heb jij ook 7 geluidjes?
Ja, waarom moeilijk doen als Appie dat al gedaan heeft.quote:Op zaterdag 25 december 2021 08:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb hem kant en klaar bij de appie vandaan
Omdat ik het leuk vind, en straks bij de lunch lekker verse, warme kerststol hebquote:Op zaterdag 25 december 2021 08:31 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, waarom moeilijk doen als Appie dat al gedaan heeft.
Dat zijn drie hele goede redenen inderdaad.quote:Op zaterdag 25 december 2021 08:33 schreef cafca het volgende:
[..]
Omdat ik het leuk vind, en straks bij de lunch lekker verse, warme kerststol heb
Ik las over vogeltjes, een wekker geluid. Wat de andere 5 zijn weet ik nog nietquote:Op zaterdag 25 december 2021 08:30 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat is wel een mooie sterkte denk ik.
Nee, heb twee geluiden. Vogeltjes en vogeltjes met een koekoek. Koekoek staat hier uit.
Zal vast ook nog wel een radio bij zitten. Die blijken wij ook te hebben.quote:Op zaterdag 25 december 2021 08:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ik las over vogeltjes, een wekker geluid. Wat de andere 5 zijn weet ik nog niet
Dansmuziekquote:Op zaterdag 25 december 2021 08:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ik las over vogeltjes, een wekker geluid. Wat de andere 5 zijn weet ik nog niet
Met z'n vieren op de bank?quote:Op zaterdag 25 december 2021 08:48 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen allen. Vrolijk Kerstfeest🎄
Heerlijk, alleen mijn hulpje en opa zijn oud compagnon komen voor een drankje. Toast met garnalen, paling en zalm.
Daarna lekker samen op de bank met een serie.
quote:
Prima dagje. Ik ga naar mijn zus, zoals gewoonlijk op 1e kerstdag. gaan ons netjes aan de 4 personen houden dusquote:Op zaterdag 25 december 2021 08:48 schreef oma-Nijn het volgende:
Heerlijk, alleen mijn hulpje en opa zijn oud compagnon komen voor een drankje. Toast met garnalen, paling en zalm.
Daarom. We maken dadelijk eten. Dat gaat keurig in bakjes. Hebben ze voor morgen Kerstvoedsel.quote:Op zaterdag 25 december 2021 08:56 schreef D. het volgende:
[..]
Er is een tijd van komen, en een tijd van gaan
Gezellig en fijn, dat je geen last hebt van je booster.quote:Op zaterdag 25 december 2021 09:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Prima dagje. Ik ga naar mijn zus, zoals gewoonlijk op 1e kerstdag. gaan ons netjes aan de 4 personen houden dus
Lekker. Geniet er van!quote:Op zaterdag 25 december 2021 08:48 schreef oma-Nijn het volgende:
Jij sliep door terwijl ie Notturna bezocht?quote:Op zaterdag 25 december 2021 09:05 schreef Sodeknetters het volgende:
Zaterdag helaas Scrooge live gemist.
Was nogal dooie boel hoor ik net.quote:Op zaterdag 25 december 2021 09:08 schreef D. het volgende:
[..]
Jij sliep door terwijl ie Notturna bezocht?
Suikerbroodquote:Op zaterdag 25 december 2021 10:20 schreef Domnivoor het volgende:
Goedemorgen![]()
Mijn bestelling is binnen, van de scoutinggroep van mijn nichtjes. @:drakin
[ afbeelding ]
Witte Kerst?quote:Op zaterdag 25 december 2021 10:17 schreef D. het volgende:
Zo, even naar de supermarkt geweest, na het sneeuwvrij maken van de auto
Pincetquote:Op zaterdag 25 december 2021 10:17 schreef Pinnenmutske het volgende:
Fijne kersemus.
De mijne begint slecht. Stukje glas in mijn voet maar weet niet hoe dat eruit te peuteren.
Spoed misschien?
Hier ook een blauwe lucht, zon. Ik wil sneeuwquote:Op zaterdag 25 december 2021 10:34 schreef pullup het volgende:
Wel zon meet takke koud vandaag.Probeer het zo nog even voor een wandeling maar anders blijf ik binnen
snerende wind gevoelstemp -9quote:Op zaterdag 25 december 2021 10:34 schreef pullup het volgende:
Wel zon meet takke koud vandaag.Probeer het zo nog even voor een wandeling maar anders blijf ik binnen
Sneeuw! Sneeuw voor iedereen!quote:Op zaterdag 25 december 2021 10:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hier ook een blauwe lucht, zon. Ik wil sneeuw
Pincet ja, en als dat echt niet lukt even de huisarts (of huisartsenpost) bellen. Als er in Belgie ook zoiets is dan.quote:Op zaterdag 25 december 2021 10:17 schreef Pinnenmutske het volgende:
Fijne kersemus.
De mijne begint slecht. Stukje glas in mijn voet maar weet niet hoe dat eruit te peuteren.
Spoed misschien?
Dure sneeuw welquote:Op zaterdag 25 december 2021 10:40 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Sneeuw! Sneeuw voor iedereen!![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |