Jij sliep door terwijl ie Notturna bezocht?quote:Op zaterdag 25 december 2021 09:05 schreef Sodeknetters het volgende:
Zaterdag helaas Scrooge live gemist.
Was nogal dooie boel hoor ik net.quote:Op zaterdag 25 december 2021 09:08 schreef D. het volgende:
[..]
Jij sliep door terwijl ie Notturna bezocht?
Suikerbroodquote:Op zaterdag 25 december 2021 10:20 schreef Domnivoor het volgende:
Goedemorgen![]()
Mijn bestelling is binnen, van de scoutinggroep van mijn nichtjes. @:drakin
[ afbeelding ]
Witte Kerst?quote:Op zaterdag 25 december 2021 10:17 schreef D. het volgende:
Zo, even naar de supermarkt geweest, na het sneeuwvrij maken van de auto
Pincetquote:Op zaterdag 25 december 2021 10:17 schreef Pinnenmutske het volgende:
Fijne kersemus.
De mijne begint slecht. Stukje glas in mijn voet maar weet niet hoe dat eruit te peuteren.
Spoed misschien?
Hier ook een blauwe lucht, zon. Ik wil sneeuwquote:Op zaterdag 25 december 2021 10:34 schreef pullup het volgende:
Wel zon meet takke koud vandaag.Probeer het zo nog even voor een wandeling maar anders blijf ik binnen
snerende wind gevoelstemp -9quote:Op zaterdag 25 december 2021 10:34 schreef pullup het volgende:
Wel zon meet takke koud vandaag.Probeer het zo nog even voor een wandeling maar anders blijf ik binnen
Sneeuw! Sneeuw voor iedereen!quote:Op zaterdag 25 december 2021 10:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hier ook een blauwe lucht, zon. Ik wil sneeuw
Pincet ja, en als dat echt niet lukt even de huisarts (of huisartsenpost) bellen. Als er in Belgie ook zoiets is dan.quote:Op zaterdag 25 december 2021 10:17 schreef Pinnenmutske het volgende:
Fijne kersemus.
De mijne begint slecht. Stukje glas in mijn voet maar weet niet hoe dat eruit te peuteren.
Spoed misschien?
Dure sneeuw welquote:Op zaterdag 25 december 2021 10:40 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Sneeuw! Sneeuw voor iedereen!![]()
[ afbeelding ]
Jaaaaa die is vanavond.quote:Op zaterdag 25 december 2021 10:40 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Sneeuw! Sneeuw voor iedereen!![]()
[ afbeelding ]
Gelukt dankzij de mama.quote:Op zaterdag 25 december 2021 10:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pincet ja, en als dat echt niet lukt even de huisarts (of huisartsenpost) bellen. Als er in Belgie ook zoiets is dan.
Mooi zoquote:
Deel hoeveel?quote:Op zaterdag 25 december 2021 11:09 schreef marcb1974 het volgende:
He, straks de ultieme kerstfilm ook weer op TV.
Het is geen kerst als John McClane zich niet heeft mogen uitleven
De originele en beste, 1 dus.quote:
Casablanca is ook goedquote:Op zaterdag 25 december 2021 11:14 schreef chufi het volgende:
[..]
We gaan het zien ... of niet natuurlijk.. Ik kan niets beloven
Jaaaaaquote:Op zaterdag 25 december 2021 10:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Jaaaaa die is vanavond.
[ afbeelding ]
Dan maar sport kijkenquote:
Nee toch? PL voetbal, basketbal is in ieder geval live.quote:
PL is op boxing day ... morgen dus .. NBA volg ik niet echtquote:Op zaterdag 25 december 2021 11:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee toch? PL voetbal, basketbal is in ieder geval live.
Oh dat is wel erg tof, waar te zien?quote:Op zaterdag 25 december 2021 11:29 schreef puzziepie het volgende:
Zo meteen de Lancering van de James Webb telescoop , ga je kijken @:Prisha?
quote:Op zaterdag 25 december 2021 11:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh dat is wel erg tof, waar te zien?
Het normale kanaal met onze 'olle zuuperds'?
quote:
Ah, dan kan het een hoop herhaling zijn ja.quote:Op zaterdag 25 december 2021 11:29 schreef chufi het volgende:
[..]
PL is op boxing day ... morgen dus .. NBA volg ik niet echt
Ze gaan over ongeveer een half uurtje livequote:Op zaterdag 25 december 2021 11:32 schreef pullup het volgende:
[..]Nog maar een half uurtje
Of is dat het begin van de streams?
NASA is leukerquote:Op zaterdag 25 december 2021 11:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze gaan over ongeveer een half uurtje live![]()
Je kan een herinnering instellen![]()
Nasa er nog bij , kan je kiezen![]()
Ik was die hele launch alweer vergeten .quote:
Haha jaquote:Op zaterdag 25 december 2021 11:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik was die hele launch alweer vergeten .
Gelukkig ben ik op tijd
Een wetenschappelijk wonderquote:Op zaterdag 25 december 2021 11:42 schreef chufi het volgende:
Ze schieten een verrekijker de ruimte in ...
quote:Op zaterdag 25 december 2021 11:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha ja
Deze zal wel gewoon doorgaan ookHeb er alle vertrouwen in itt tot die eerdere faalraketjes
Lijkt me ook dat dit doorgaatquote:Op zaterdag 25 december 2021 11:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha ja
Deze zal wel gewoon doorgaan ookHeb er alle vertrouwen in itt tot die eerdere faalraketjes
Niks mis met een mooie biemquote:Op zaterdag 25 december 2021 11:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
[..]
Lijkt me ook dat dit doorgaat![]()
Altijd beter nog een scrub dan een biem
Oh nee!! Ik hele mooie biems gezienquote:
Dat zou heel erg pijnlijk zijn voor veel mensenquote:
Nee deze mag zeker niet biemenquote:Op zaterdag 25 december 2021 11:54 schreef engine het volgende:
[..]
Dat zou heel erg pijnlijk zijn voor veel mensenEven wat anders dan een test raketje.
quote:Op zaterdag 25 december 2021 12:03 schreef pullup het volgende:
Die dronken nerd omschreef de in die buurt voorkomende jaguar net als een 'bitey thing'
Oh dan kom ik zo wel terug hehequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |