Jij sliep door terwijl ie Notturna bezocht?quote:Op zaterdag 25 december 2021 09:05 schreef Sodeknetters het volgende:
Zaterdag helaas Scrooge live gemist.
Was nogal dooie boel hoor ik net.quote:Op zaterdag 25 december 2021 09:08 schreef D. het volgende:
[..]
Jij sliep door terwijl ie Notturna bezocht?
Suikerbroodquote:Op zaterdag 25 december 2021 10:20 schreef Domnivoor het volgende:
Goedemorgen![]()
Mijn bestelling is binnen, van de scoutinggroep van mijn nichtjes. @:drakin
[ afbeelding ]
Witte Kerst?quote:Op zaterdag 25 december 2021 10:17 schreef D. het volgende:
Zo, even naar de supermarkt geweest, na het sneeuwvrij maken van de auto
Pincetquote:Op zaterdag 25 december 2021 10:17 schreef Pinnenmutske het volgende:
Fijne kersemus.
De mijne begint slecht. Stukje glas in mijn voet maar weet niet hoe dat eruit te peuteren.
Spoed misschien?
Hier ook een blauwe lucht, zon. Ik wil sneeuwquote:Op zaterdag 25 december 2021 10:34 schreef pullup het volgende:
Wel zon meet takke koud vandaag.Probeer het zo nog even voor een wandeling maar anders blijf ik binnen
snerende wind gevoelstemp -9quote:Op zaterdag 25 december 2021 10:34 schreef pullup het volgende:
Wel zon meet takke koud vandaag.Probeer het zo nog even voor een wandeling maar anders blijf ik binnen
Sneeuw! Sneeuw voor iedereen!quote:Op zaterdag 25 december 2021 10:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hier ook een blauwe lucht, zon. Ik wil sneeuw
Pincet ja, en als dat echt niet lukt even de huisarts (of huisartsenpost) bellen. Als er in Belgie ook zoiets is dan.quote:Op zaterdag 25 december 2021 10:17 schreef Pinnenmutske het volgende:
Fijne kersemus.
De mijne begint slecht. Stukje glas in mijn voet maar weet niet hoe dat eruit te peuteren.
Spoed misschien?
Dure sneeuw welquote:Op zaterdag 25 december 2021 10:40 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Sneeuw! Sneeuw voor iedereen!![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |