Jaaaaa die is vanavond.quote:Op zaterdag 25 december 2021 10:40 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Sneeuw! Sneeuw voor iedereen!![]()
[ afbeelding ]
Gelukt dankzij de mama.quote:Op zaterdag 25 december 2021 10:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pincet ja, en als dat echt niet lukt even de huisarts (of huisartsenpost) bellen. Als er in Belgie ook zoiets is dan.
Mooi zoquote:
Deel hoeveel?quote:Op zaterdag 25 december 2021 11:09 schreef marcb1974 het volgende:
He, straks de ultieme kerstfilm ook weer op TV.
Het is geen kerst als John McClane zich niet heeft mogen uitleven
De originele en beste, 1 dus.quote:
Casablanca is ook goedquote:Op zaterdag 25 december 2021 11:14 schreef chufi het volgende:
[..]
We gaan het zien ... of niet natuurlijk.. Ik kan niets beloven
Jaaaaaquote:Op zaterdag 25 december 2021 10:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Jaaaaa die is vanavond.
[ afbeelding ]
Dan maar sport kijkenquote:
Nee toch? PL voetbal, basketbal is in ieder geval live.quote:
PL is op boxing day ... morgen dus .. NBA volg ik niet echtquote:Op zaterdag 25 december 2021 11:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee toch? PL voetbal, basketbal is in ieder geval live.
Oh dat is wel erg tof, waar te zien?quote:Op zaterdag 25 december 2021 11:29 schreef puzziepie het volgende:
Zo meteen de Lancering van de James Webb telescoop , ga je kijken @:Prisha?
quote:Op zaterdag 25 december 2021 11:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh dat is wel erg tof, waar te zien?
Het normale kanaal met onze 'olle zuuperds'?
quote:
Ah, dan kan het een hoop herhaling zijn ja.quote:Op zaterdag 25 december 2021 11:29 schreef chufi het volgende:
[..]
PL is op boxing day ... morgen dus .. NBA volg ik niet echt
Ze gaan over ongeveer een half uurtje livequote:Op zaterdag 25 december 2021 11:32 schreef pullup het volgende:
[..]Nog maar een half uurtje
Of is dat het begin van de streams?
NASA is leukerquote:Op zaterdag 25 december 2021 11:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze gaan over ongeveer een half uurtje live![]()
Je kan een herinnering instellen![]()
Nasa er nog bij , kan je kiezen![]()
Ik was die hele launch alweer vergeten .quote:
Haha jaquote:Op zaterdag 25 december 2021 11:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik was die hele launch alweer vergeten .
Gelukkig ben ik op tijd
Een wetenschappelijk wonderquote:Op zaterdag 25 december 2021 11:42 schreef chufi het volgende:
Ze schieten een verrekijker de ruimte in ...
quote:Op zaterdag 25 december 2021 11:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha ja
Deze zal wel gewoon doorgaan ookHeb er alle vertrouwen in itt tot die eerdere faalraketjes
Lijkt me ook dat dit doorgaatquote:Op zaterdag 25 december 2021 11:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha ja
Deze zal wel gewoon doorgaan ookHeb er alle vertrouwen in itt tot die eerdere faalraketjes
Niks mis met een mooie biemquote:Op zaterdag 25 december 2021 11:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
[..]
Lijkt me ook dat dit doorgaat![]()
Altijd beter nog een scrub dan een biem
Oh nee!! Ik hele mooie biems gezienquote:
Dat zou heel erg pijnlijk zijn voor veel mensenquote:
Nee deze mag zeker niet biemenquote:Op zaterdag 25 december 2021 11:54 schreef engine het volgende:
[..]
Dat zou heel erg pijnlijk zijn voor veel mensenEven wat anders dan een test raketje.
quote:Op zaterdag 25 december 2021 12:03 schreef pullup het volgende:
Die dronken nerd omschreef de in die buurt voorkomende jaguar net als een 'bitey thing'
Oh dan kom ik zo wel terug hehequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |