De tel kwijt?quote:
Ik dacht idd iets met oliebol.quote:
Alsof dit topic niet volgepost is voordat de eerste en tweede over zijn.quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik dacht idd iets met oliebol.
Kerst voorbij, oliebollentijd!
Maar zo snel hoeven we straat niet te vergeten
Voor D. is kerst voorbij zei hij het vorige topic.quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Alsof dit topic niet volgepost is voordat de eerste en tweede over zijn.
allemaal spammers hierquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Uit het oog is niet uit het hart natuurlijkquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik dacht idd iets met oliebol.
Kerst voorbij, oliebollentijd!
Maar zo snel hoeven we straat niet te vergeten
Ik ben er ook alweer klaar meequote:Op vrijdag 24 december 2021 23:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Voor D. is kerst voorbij zei hij het vorige topic.
Maar kerst is eigenlijk ook alleen kerstavondquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb ook meer met Yule/Joel/midwinterfeestquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:03 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ben er ook alweer klaar mee
True, maar ik laat me geen twee verplichte vrije dagen in dit koude seizoen ontnemen omdat het officieel geen kerst is.quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar kerst is eigenlijk ook alleen kerstavond
Ik heb nooit een cent uitgegeven aan vuurwerk. Vond en vind ik doodzonde.quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik stak meestal alleen sterretjes af
Ben je een achterhoeker van oorsprong?quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb nooit een cent uitgegeven aan vuurwerk. Vond en vind ik doodzonde.
Wat we vroeger wel gedaan hebben is carbidschieten, dat dan weer wel.
Toen mijn ouders erachter kwamen de deksels van de melkbussen over de N44 vlogen was het overigens weer snel gedaan met de pret.![]()
Nee, Wassenaarse.quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ben je een achterhoeker van oorsprong?
Tis wel zat en zon ....quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
True, maar ik laat me geen twee verplichte vrije dagen in dit koude seizoen ontnemen omdat het officieel geen kerst is.
Krampus nog leukerquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:04 schreef BoonDockSaint het volgende:
Sinterklaas is leuker met zijn stoomboot en zwarte pieten
Die hadden toch geen melkbussen "Dquote:
Ik vind dit leukquote:
Dat is net zo erg als de stenen van een viaduct af laten vallen, kan hartstikke verkeerd aflopen.quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Toen mijn ouders erachter kwamen de deksels van de melkbussen over de N44 vlogen was het overigens weer snel gedaan met de pret.![]()
En jij luisterde uiteraardquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, maar da's zo rot schieten.quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die hadden toch geen melkbussen "D
Alleen porseleinen melkkannen
Ik zou het zelf nooit doen, maar vind het vermakelijk om naar te kijkenquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:07 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind dit leukBeetje over de top maar wat kan het schelen. Gezellig
Vind ik ook wel leuk.quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:07 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind dit leukBeetje over de top maar wat kan het schelen. Gezellig
Ja, achteraf gezien was het ook onverantwoord, maar we waren op eigen terrein en hadden er nooit rekening mee gehouden dat die dingen zo ver zouden komen.quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is net zo erg als de stenen van een viaduct af laten vallen, kan hartstikke verkeerd aflopen.
Hier wordt ook veel carbidschieten gedaan, en soms idioten die het binnen in de stad doen
Het leek me in dit geval wel verstandig om me enigszins te schikken.quote:
Braafheid is mijn tweede naam.quote:
Hoeft niet hoor, ik ben redelijk rustig. Tenzij je wilquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wow... aait zwerfkatje
Dit was je eerste keer?quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, achteraf gezien was het ook onverantwoord, maar we waren op eigen terrein en hadden er nooit rekening mee gehouden dat die dingen zo ver zouden komen.
Ik ken jouw al langer dan vandaag mevrouwtjequote:Op vrijdag 24 december 2021 23:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Braafheid is mijn tweede naam.
Ga oliebollen bakken!quote:
Ssst.. mensen lullen zo graag.quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:13 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ken jouw al langer dan vandaag mevrouwtje
Ja dat ook welquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:10 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Vind ik ook wel leuk.
En ik ben ook blij dat ik er niet tegenover woon.
Rellen op FOK! zijn dood, net als op usenet. Alleen Twitter biedt nog uitkomst.quote:
Na utopia ben ik hierheen gegaan lolquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Rellen op FOK! zijn dood, net als op usenet. Alleen Twitter biedt nog uitkomst.
En je denkt de enige te zijnquote:
Facebook...nu.nl...er zijn wel meer opties hoor.quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Rellen op FOK! zijn dood, net als op usenet. Alleen Twitter biedt nog uitkomst.
Welnee, moderators verpesten het met censuur.quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:21 schreef engine het volgende:
[..]
Facebook...nu.nl...er zijn wel meer opties hoor.
Ik ken Linda alleen van de DJ Kat Show, maar daar zul je wel net te oud voor zijn.quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:19 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik mis een uitroepteken en een verwijzing naar de Linda en/of Oprah.
Oh dat zal wel ja. Maar op twitter niet dan? Op youtube is bijv. ook veel censuur.quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Welnee, moderators verpesten het met censuur.
Eensch, bijna overal helaas.quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:24 schreef engine het volgende:
[..]
Oh dat zal wel ja. Maar op twitter niet dan? Op youtube is bijv. ook veel censuur.
Ja dat werd met de Utopia COS best wel extreemquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Welnee, moderators verpesten het met censuur.
quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Genoeg daarover.. laten we het leuk houden!
Ja daar ben ik ook geen voorstander van. Dat bedrijven gaan bepalen wat de waarheid is. Ook al verschilt onze waarheidquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eensch, bijna overal helaas.
Het begin van het einde.
quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:27 schreef engine het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ook geen voorstander van. Dat bedrijven gaan bepalen wat de waarheid is. Ook al verschilt onze waarheidmaar ik begrijp niet waarom ik niet zelf mag bepalen wat voor mij klopt.
Nou dat ben ik wel vandaagquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Genoeg daarover.. laten we het leuk houden!
quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:31 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
BTW heb jij die streams nog ?
Jij hebt toch alles opgenomen ?quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Ik dacht dat Utopia was afgelopen
Welnee, mafklapper... ik vergeet alles en leef van dag tot dagquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:32 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Jij hebt toch alles opgenomen ?
Ow dan was dat iemand andersquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Welnee, mafklapper... ik vergeet alles en leef van dag tot dag
Hidiho ofzo denk ikquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:33 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ow dan was dat iemand anders
quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:31 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
BTW heb jij die streams nog ?
lekker welquote:
Ah gelukkig maar dat het niet doorzet.quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lekker weld8 dat ik verkouden werd maar het zet niet door
Zag de kerst al de mist ingaan
Want ook al heb je geen corona, snotterend en niezend ben je niet populair
Hehquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Er zijn nog mensen die zich dit project kunnen herrinneren.quote:
Daar hadden we het laatst nog over.quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Welnee, dat ontken ik gewoonquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Daar hadden we het laatst nog over.
En dat ben je natuurlijk ook vergeten.
En toen kwam de allermooiste RLS, nimmer overtroffen.quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Er zijn nog mensen die zich dit project kunnen herrinneren.
Eline... haha daar liep jij ook al op te glijdenquote:
Hoe is het daarboven? Hebbie al sneeuw?quote:
Die horen bij kerst. Vreten op aardequote:Op vrijdag 24 december 2021 23:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geroosterde paddenstoelen
Ik heb mijn lesje wel geleerd met paddosquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geroosterde paddenstoelen
Nooit gebruikt ...quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:00 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb mijn lesje wel geleerd met paddos
Joh trippen op muziek van Mike Oldfield is zo tof(en beter dan op de muziek van close 2 you en eagle eye cherry).quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:00 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb mijn lesje wel geleerd met paddos
Zat erin ja.quote:
Zie je aankomen iddquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zat erin ja.
Top 2000 a go go zal ook weer anders zijn.
ik ookquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ben meerdere malen op het mediapark geweest maar nooit in het top 2000 cafe.
Oh, dit is voor mij wel een must see eigenlijk.quote:
waarom zou je trouwens ook, het is de moeite niet waard om daar een uurtje te zitten en gezellig mee te doen terwijl je tijdens dat gereserveerde uurtje voor de helft ws muziek te horen krijgt die je normaalgesproken skipt of mute.quote:
en er uren voor in de rij staatquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
waarom zou je trouwens ook, het is de moeite niet waard om daar een uurtje te zitten en gezellig mee te doen terwijl je tijdens dat gereserveerde uurtje voor de helft ws muziek te horen krijgt die je normaalgesproken skipt of mute.
Ik plaats alleen goede muziek hierquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
waarom zou je trouwens ook, het is de moeite niet waard om daar een uurtje te zitten en gezellig mee te doen terwijl je tijdens dat gereserveerde uurtje voor de helft ws muziek te horen krijgt die je normaalgesproken skipt of mute.
Smaken verschillen.quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:26 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik plaats alleen goede muziek hier
En ook nog eens uren in de rij staan om binnen te mogenquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dan ga je lekker wat anders luisteren?quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Mijn probleem met de top 2000 is eilk altijd dat ik die nummers alte vaak gehoord heb en dat de platen waarvan ze de radio edit niet draaien de meest verschrikkelijke zijn.
Full Album... Dude!quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Maar om terug te komen op de muziek die ik tijdens mn beste paddotrip aan het luiteren was...
quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik heb daarna volgensmij ook nog hergest ridge gedraaid omdat de trip me zo goed beviel.
DE Shii?quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gaat toch eens Shii uitnodigen
Ik heb een 5.1 versie van een Jarré album.. dat klapt ff lekker door de kamerquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Daarnaast draai je oldfield danwel jarre danwel vangelis niet vanwege een track, alhoewel de meeste albums maar uit 4 a 6 tracks bestaan.
32quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:51 schreef chufi het volgende:
Ik kan zo snel geen nummer vinden in de lijst ,
Serrano is hetquote:Op zaterdag 25 december 2021 01:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Rum en Roomkaas met Cerano
Hoe laat komt ze ?quote:
Je hebt dr boek gelezen>quote:Op zaterdag 25 december 2021 01:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Meestal na een minuut of 14
Beetje sneeuw hierquote:Op zaterdag 25 december 2021 08:07 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Mwah, weinig zon toen ik wakker werd.
Snap wat je bedoelde.quote:Op zaterdag 25 december 2021 08:11 schreef D. het volgende:
[..]
Beetje sneeuw hier
Bedoelde met de wekker
Moet 'm nog installeren
Ik heb nu 2 weken vakantie, dus ga in de vakantie de wekker zettenquote:Op zaterdag 25 december 2021 08:13 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Snap wat je bedoelde.
Maar kon lekker uitslapen vandaag. Wat zal jij lekker wakker worden de eerste keer dat je hem gebruikt.
Ja, daar is nog best veel aan te tweaken. Mij bevalt een hoge lichtintensiteit het beste. Maar dat is even uitproberen inderdaad.quote:Op zaterdag 25 december 2021 08:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb nu 2 weken vakantie, dus ga in de vakantie de wekker zetten
Ben erg benieuwd. Ook nog even finetunen; tijden, sterkte en geluiden
Die moet ik nog gaan bakken!quote:Op zaterdag 25 december 2021 08:23 schreef pullup het volgende:
Zo, beetje uitgeslapen![]()
Kerststol aansnijden en
Ik dacht op 80% te beginnen met testenquote:Op zaterdag 25 december 2021 08:21 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, daar is nog best veel aan te tweaken. Mij bevalt een hoge lichtintensiteit het beste. Maar dat is even uitproberen inderdaad.
Ik heb hem kant en klaar bij de appie vandaanquote:
Kan ook lekker zijn. Ik ga zo eens aan de slag, dan is ie mooi voor de lunch klaarquote:Op zaterdag 25 december 2021 08:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb hem kant en klaar bij de appie vandaan
Dat is wel een mooie sterkte denk ik.quote:Op zaterdag 25 december 2021 08:26 schreef D. het volgende:
[..]
Ik dacht op 80% te beginnen met testen
Heb jij ook 7 geluidjes?
Ja, waarom moeilijk doen als Appie dat al gedaan heeft.quote:Op zaterdag 25 december 2021 08:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb hem kant en klaar bij de appie vandaan
Omdat ik het leuk vind, en straks bij de lunch lekker verse, warme kerststol hebquote:Op zaterdag 25 december 2021 08:31 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, waarom moeilijk doen als Appie dat al gedaan heeft.
Dat zijn drie hele goede redenen inderdaad.quote:Op zaterdag 25 december 2021 08:33 schreef cafca het volgende:
[..]
Omdat ik het leuk vind, en straks bij de lunch lekker verse, warme kerststol heb
Ik las over vogeltjes, een wekker geluid. Wat de andere 5 zijn weet ik nog nietquote:Op zaterdag 25 december 2021 08:30 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat is wel een mooie sterkte denk ik.
Nee, heb twee geluiden. Vogeltjes en vogeltjes met een koekoek. Koekoek staat hier uit.
Zal vast ook nog wel een radio bij zitten. Die blijken wij ook te hebben.quote:Op zaterdag 25 december 2021 08:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ik las over vogeltjes, een wekker geluid. Wat de andere 5 zijn weet ik nog niet
Dansmuziekquote:Op zaterdag 25 december 2021 08:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ik las over vogeltjes, een wekker geluid. Wat de andere 5 zijn weet ik nog niet
Met z'n vieren op de bank?quote:Op zaterdag 25 december 2021 08:48 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen allen. Vrolijk Kerstfeest🎄
Heerlijk, alleen mijn hulpje en opa zijn oud compagnon komen voor een drankje. Toast met garnalen, paling en zalm.
Daarna lekker samen op de bank met een serie.
quote:
Prima dagje. Ik ga naar mijn zus, zoals gewoonlijk op 1e kerstdag. gaan ons netjes aan de 4 personen houden dusquote:Op zaterdag 25 december 2021 08:48 schreef oma-Nijn het volgende:
Heerlijk, alleen mijn hulpje en opa zijn oud compagnon komen voor een drankje. Toast met garnalen, paling en zalm.
Daarom. We maken dadelijk eten. Dat gaat keurig in bakjes. Hebben ze voor morgen Kerstvoedsel.quote:Op zaterdag 25 december 2021 08:56 schreef D. het volgende:
[..]
Er is een tijd van komen, en een tijd van gaan
Gezellig en fijn, dat je geen last hebt van je booster.quote:Op zaterdag 25 december 2021 09:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Prima dagje. Ik ga naar mijn zus, zoals gewoonlijk op 1e kerstdag. gaan ons netjes aan de 4 personen houden dus
Lekker. Geniet er van!quote:Op zaterdag 25 december 2021 08:48 schreef oma-Nijn het volgende:
Jij sliep door terwijl ie Notturna bezocht?quote:Op zaterdag 25 december 2021 09:05 schreef Sodeknetters het volgende:
Zaterdag helaas Scrooge live gemist.
Was nogal dooie boel hoor ik net.quote:Op zaterdag 25 december 2021 09:08 schreef D. het volgende:
[..]
Jij sliep door terwijl ie Notturna bezocht?
Suikerbroodquote:Op zaterdag 25 december 2021 10:20 schreef Domnivoor het volgende:
Goedemorgen![]()
Mijn bestelling is binnen, van de scoutinggroep van mijn nichtjes. @:drakin
[ afbeelding ]
Witte Kerst?quote:Op zaterdag 25 december 2021 10:17 schreef D. het volgende:
Zo, even naar de supermarkt geweest, na het sneeuwvrij maken van de auto
Pincetquote:Op zaterdag 25 december 2021 10:17 schreef Pinnenmutske het volgende:
Fijne kersemus.
De mijne begint slecht. Stukje glas in mijn voet maar weet niet hoe dat eruit te peuteren.
Spoed misschien?
Hier ook een blauwe lucht, zon. Ik wil sneeuwquote:Op zaterdag 25 december 2021 10:34 schreef pullup het volgende:
Wel zon meet takke koud vandaag.Probeer het zo nog even voor een wandeling maar anders blijf ik binnen
snerende wind gevoelstemp -9quote:Op zaterdag 25 december 2021 10:34 schreef pullup het volgende:
Wel zon meet takke koud vandaag.Probeer het zo nog even voor een wandeling maar anders blijf ik binnen
Sneeuw! Sneeuw voor iedereen!quote:Op zaterdag 25 december 2021 10:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hier ook een blauwe lucht, zon. Ik wil sneeuw
Pincet ja, en als dat echt niet lukt even de huisarts (of huisartsenpost) bellen. Als er in Belgie ook zoiets is dan.quote:Op zaterdag 25 december 2021 10:17 schreef Pinnenmutske het volgende:
Fijne kersemus.
De mijne begint slecht. Stukje glas in mijn voet maar weet niet hoe dat eruit te peuteren.
Spoed misschien?
Dure sneeuw welquote:Op zaterdag 25 december 2021 10:40 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Sneeuw! Sneeuw voor iedereen!![]()
[ afbeelding ]
quote:
Jaaaaa die is vanavond.quote:Op zaterdag 25 december 2021 10:40 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Sneeuw! Sneeuw voor iedereen!![]()
[ afbeelding ]
Gelukt dankzij de mama.quote:Op zaterdag 25 december 2021 10:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pincet ja, en als dat echt niet lukt even de huisarts (of huisartsenpost) bellen. Als er in Belgie ook zoiets is dan.
Deel hoeveel?quote:Op zaterdag 25 december 2021 11:09 schreef marcb1974 het volgende:
He, straks de ultieme kerstfilm ook weer op TV.
Het is geen kerst als John McClane zich niet heeft mogen uitleven
Casablanca is ook goedquote:Op zaterdag 25 december 2021 11:14 schreef chufi het volgende:
[..]
We gaan het zien ... of niet natuurlijk.. Ik kan niets beloven
Jaaaaaquote:Op zaterdag 25 december 2021 10:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Jaaaaa die is vanavond.
[ afbeelding ]
Nee toch? PL voetbal, basketbal is in ieder geval live.quote:
PL is op boxing day ... morgen dus .. NBA volg ik niet echtquote:Op zaterdag 25 december 2021 11:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee toch? PL voetbal, basketbal is in ieder geval live.
Oh dat is wel erg tof, waar te zien?quote:Op zaterdag 25 december 2021 11:29 schreef puzziepie het volgende:
Zo meteen de Lancering van de James Webb telescoop , ga je kijken @:Prisha?
quote:Op zaterdag 25 december 2021 11:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh dat is wel erg tof, waar te zien?
Het normale kanaal met onze 'olle zuuperds'?
quote:
Ah, dan kan het een hoop herhaling zijn ja.quote:Op zaterdag 25 december 2021 11:29 schreef chufi het volgende:
[..]
PL is op boxing day ... morgen dus .. NBA volg ik niet echt
Ze gaan over ongeveer een half uurtje livequote:Op zaterdag 25 december 2021 11:32 schreef pullup het volgende:
[..]Nog maar een half uurtje
Of is dat het begin van de streams?
NASA is leukerquote:Op zaterdag 25 december 2021 11:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze gaan over ongeveer een half uurtje live![]()
Je kan een herinnering instellen![]()
Nasa er nog bij , kan je kiezen![]()
Ik was die hele launch alweer vergeten .quote:
Haha jaquote:Op zaterdag 25 december 2021 11:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik was die hele launch alweer vergeten .
Gelukkig ben ik op tijd
Een wetenschappelijk wonderquote:Op zaterdag 25 december 2021 11:42 schreef chufi het volgende:
Ze schieten een verrekijker de ruimte in ...
quote:Op zaterdag 25 december 2021 11:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha ja
Deze zal wel gewoon doorgaan ookHeb er alle vertrouwen in itt tot die eerdere faalraketjes
Lijkt me ook dat dit doorgaatquote:Op zaterdag 25 december 2021 11:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha ja
Deze zal wel gewoon doorgaan ookHeb er alle vertrouwen in itt tot die eerdere faalraketjes
Niks mis met een mooie biemquote:Op zaterdag 25 december 2021 11:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
[..]
Lijkt me ook dat dit doorgaat![]()
Altijd beter nog een scrub dan een biem
Oh nee!! Ik hele mooie biems gezienquote:
Dat zou heel erg pijnlijk zijn voor veel mensenquote:
Nee deze mag zeker niet biemenquote:Op zaterdag 25 december 2021 11:54 schreef engine het volgende:
[..]
Dat zou heel erg pijnlijk zijn voor veel mensenEven wat anders dan een test raketje.
quote:Op zaterdag 25 december 2021 12:03 schreef pullup het volgende:
Die dronken nerd omschreef de in die buurt voorkomende jaguar net als een 'bitey thing'
Oh dan kom ik zo wel terug hehequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |