Ja daar ben ik ook geen voorstander van. Dat bedrijven gaan bepalen wat de waarheid is. Ook al verschilt onze waarheidquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eensch, bijna overal helaas.
Het begin van het einde.
quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:27 schreef engine het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ook geen voorstander van. Dat bedrijven gaan bepalen wat de waarheid is. Ook al verschilt onze waarheidmaar ik begrijp niet waarom ik niet zelf mag bepalen wat voor mij klopt.
Nou dat ben ik wel vandaagquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Genoeg daarover.. laten we het leuk houden!
quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:31 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
BTW heb jij die streams nog ?
Jij hebt toch alles opgenomen ?quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Ik dacht dat Utopia was afgelopen
Welnee, mafklapper... ik vergeet alles en leef van dag tot dagquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:32 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Jij hebt toch alles opgenomen ?
Ow dan was dat iemand andersquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Welnee, mafklapper... ik vergeet alles en leef van dag tot dag
Hidiho ofzo denk ikquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:33 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ow dan was dat iemand anders
quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:31 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
BTW heb jij die streams nog ?
lekker welquote:
Ah gelukkig maar dat het niet doorzet.quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lekker weld8 dat ik verkouden werd maar het zet niet door
Zag de kerst al de mist ingaan
Want ook al heb je geen corona, snotterend en niezend ben je niet populair
Hehquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Er zijn nog mensen die zich dit project kunnen herrinneren.quote:
Daar hadden we het laatst nog over.quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Welnee, dat ontken ik gewoonquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Daar hadden we het laatst nog over.
En dat ben je natuurlijk ook vergeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |