Hier hoorde ik net een auto-alarm afgaan na zo'n knalquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het gaat me ook niet perse om die brave huisvaders, wel om de randmongolen die al weken met vuurwerk lopen te gooien. En steeds zwaarder.
Klopt en helaas zoals altijd moeten de goeden weer onder de kwaden lijdenquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het gaat me ook niet perse om die brave huisvaders, wel om de randmongolen die al weken met vuurwerk lopen te gooien. En steeds zwaarder.
Mooi, kun je vast beginnen met oliebollen bakkenquote:
Alleen wordt de groep slechten steeds groter.quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klopt en helaas zoals altijd moeten de goeden weer onder de kwaden lijden
Same here. Ik vind vuurwerk engquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik stak meestal alleen sterretjes af
Nu heb ik zin in een oliebolquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Mooi, kun je vast beginnen met oliebollen bakken
quote:
He, die kende ik nog nietquote:
Figuren maken in de lucht.quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik stak meestal alleen sterretjes af
Mijn ouders hadden vroeger een LP met kinderliedjes en daar stond die op.. altijd blijven hangen.quote:
en dan een hele rij naast elkaar in de grond of in een tuinhekje doen en tegelijk afstekenquote:
Vodka in de bubbels schijnt ook hip te zijnquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:52 schreef D. het volgende:
[..]
Er zitten ook bubbels in de cola die ik bij mijn vodka giet
Hier haal ik bij de scouting, die maken echt hele lekkerequote:
Da's hetzelfde, maar dan andersomquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Vodka in de bubbels schijnt ook hip te zijn
Volgens mij doet de scouting hier dat nietquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Hier haal ik bij de scouting, die maken echt hele lekkere
Spa Rood?quote:
Spanning ende sensatiequote:Op vrijdag 24 december 2021 22:54 schreef drakin het volgende:
[..]
en dan een hele rij naast elkaar in de grond of in een tuinhekje doen en tegelijk afsteken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |