Ummmmmquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Officieel is het illegaal, of een algeheel verbod te handhaven is is een tweede.
Gewoon toevallig. Ik had eerst echt nog gigalang in een wachtruimte gezeten voordat ik er doorheen kwamquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:03 schreef engine het volgende:
[..]
Vind je dat ook een leuk nummer of was dat gewoon toevallig?
Ga je het dit jaar weer proberen?quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gewoon toevallig. Ik had eerst echt nog gigalang in een wachtruimte gezeten voordat ik er doorheen kwamEn dan hoop je maar dat het tijdens een beetje een oké nummer is
Daarom ook het bezit er van een misdrijf maken. Dan kan je ook hoge straffen gaan eisen.quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:09 schreef engine het volgende:
[..]
Zolang je het zo simpel in Duitsland of België kunt halen is dat niet te handhaven.
Nah, ik heb mijn few minutes of fame wel gehadquote:
Een Van mijn ooms(rip) was regisseur bij bepaalde programmas van de PO en deed ook special effects voor sommige videoclips(99 luftballons is de enige die mijn tante in mn hoofd geprint heeft), dus die had altijd wel van die dingetjes dat hij zo nu en dan een bandje mee gaf op het moment dat we daar op bezoek waren.quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:09 schreef engine het volgende:
[..]
Voor mij niet echt jeugdsentiment maar ik vind het ook wel leuke muziek.
Omdat het niet mijn deur is.quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:14 schreef Aoibhin het volgende:
Waarom moet er pal voor mijn deur vuurwerk worden afgestoken
Het zal langzaam wel die kant op gaanquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarom ook het bezit er van een misdrijf maken. Dan kan je ook hoge straffen gaan eisen.
Nog maar eens zien hoeveel mensen het volhouden dan.
En deels gebeurt dat natuurlijk al. Een deel van het huidige vuurwerk valt al onder de wapen en munitiewet.
Ah gaaf! Leuk nummer ook!quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Een Van mijn ooms(rip) was regisseur bij bepaalde programmas van de PO en deed ook special effects voor sommige videoclips(99 luftballons is de enige die mijn tante in mn hoofd geprint heeft), dus die had altijd wel van die dingetjes dat hij zo nu en dan een bandje mee gaf op het moment dat we daar op bezoek waren.
quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gewoon toevallig. Ik had eerst echt nog gigalang in een wachtruimte gezeten voordat ik er doorheen kwamEn dan hoop je maar dat het tijdens een beetje een oké nummer is
Ik heb liever dat ze zich focussen op echte zware criminaliteit ipv brave huisvaders met kinderen te naaien die een vuurpotje afstekenquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarom ook het bezit er van een misdrijf maken. Dan kan je ook hoge straffen gaan eisen.
Nog maar eens zien hoeveel mensen het volhouden dan.
En deels gebeurt dat natuurlijk al. Een deel van het huidige vuurwerk valt al onder de wapen en munitiewet.
Als je vuurwerk volledig verbied beginnen ze wel met vuurwapens, want dat knalt ook zo lekkerquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze zich focussen op echte zware criminaliteit ipv brave huisvaders met kinderen te naaien die een vuurpotje afsteken
Daarom, of ze maken het gewoon zelf. Degenen waar je echt last van hebt blijven die last echt wel veroorzakenquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Als je vuurwerk volledig verbied beginnen ze wel met vuurwapens, want dat knalt ook zo lekker
Met je vuurwapen de lucht in schieten lijkt me inmiddels ook voordeligerquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Daarom, of ze maken het gewoon zelf. Degenen waar je echt last van hebt blijven die last echt wel veroorzaken
Doe overal een goede vuurwerkshow dan, kan iedereen kijken die wil en heeft de rest de overlast niet.quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:16 schreef engine het volgende:
[..]
Het zal langzaam wel die kant op gaanAlles wijst daarop. Maar ik vind het jammer.
Ja die zijn er nu ook wel, vuurwerkshowsquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doe overal een goede vuurwerkshow dan, kan iedereen kijken die wil en heeft de rest de overlast niet.
De reclame van achmea pas vond ik wel walgelijk
Ik heb er zelf gewoon heel veel lol aan gehad met vrienden. Ik vind het hypocriet van mezelf om nu te gaan zeggen dat het verboden moet worden. Hele dag rotjes en grondbloemen afsteken genotquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doe overal een goede vuurwerkshow dan, kan iedereen kijken die wil en heeft de rest de overlast niet.
De reclame van achmea pas vond ik wel walgelijk
Ik heb jaren geen vuurwerk afgestoken maar sinds ik juniors heb die het leuk vinden doe ik ook weer vrolijk meequote:Op vrijdag 24 december 2021 22:34 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb er zelf gewoon heel veel lol aan gehad met vrienden. Ik vind het hypocriet van mezelf om nu te gaan zeggen dat het verboden moet worden. Hele dag rotjes en grondbloemen afsteken genot![]()
Ja die reclame
Het gaat me ook niet perse om die brave huisvaders, wel om de randmongolen die al weken met vuurwerk lopen te gooien. En steeds zwaarder.quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze zich focussen op echte zware criminaliteit ipv brave huisvaders met kinderen te naaien die een vuurpotje afsteken
Ik stak meestal alleen sterretjes afquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb jaren geen vuurwerk afgestoken maar sinds ik juniors heb die het leuk vinden doe ik ook weer vrolijk mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |