Het was vorig jaar. Geen idee wat hij toen mankeerde hoor. Kan ook gewoon een snotkop geweest zijn.quote:Op vrijdag 24 december 2021 00:02 schreef drakin het volgende:
Ik ga even stil zijn voor straat![]()
Tot morgen mensen
Zie je vanmiddag wel weerquote:Op vrijdag 24 december 2021 00:02 schreef drakin het volgende:
Ik ga even stil zijn voor straat![]()
Tot morgen mensen
quote:Op donderdag 23 december 2021 20:26 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]Waaraan als ik vragen mag?
quote:Op donderdag 23 december 2021 20:27 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Nog niet echt bekend, is gevonden
Mijn kleinzoon is week op bezoek vanwege extra vakantie.quote:Op vrijdag 24 december 2021 00:14 schreef chufi het volgende:
[..]
ja domme vraag .. je woont al geisoleerd
Kijk gezellig met die kleine.. Spreekt ie al Duits?quote:Op vrijdag 24 december 2021 00:18 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Mijn kleinzoon is week op bezoek vanwege extra vakantie.
Hier in het dorp gaat alles gewoon zijn gang, 1x papieren QR laten zien en je ken overal naar binnen.
Nee wel Engels.quote:Op vrijdag 24 december 2021 00:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk gezellig met die kleine.. Spreekt ie al Duits>
Heb je een pooltafel staan dan in de kelder ?quote:Op vrijdag 24 december 2021 00:27 schreef Steven_Stil het volgende:
Ben 'm ook poolbiljart aan het leren voor de rekenvaardigheid.
Ja en nog wel wat meer.quote:Op vrijdag 24 december 2021 00:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je een pooltafel staan dan in de kelder ?
Flipperkast en Arcade Gamekast, airhockey en een race ding, de Random Runner Gokkast heb ik verkochtquote:Op vrijdag 24 december 2021 00:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Een flipperkast, een 1-armige trek machinekast en een groot vidoescherm
'one armed bandit'quote:Op vrijdag 24 december 2021 00:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Een flipperkast, een 1-armige trek machinekast en een groot vidoescherm
Wow Piet .. das ff wat ... dat race ding is toch geen simulator ?quote:Op vrijdag 24 december 2021 00:34 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Flipperkast en Arcade Gamekast, airhockey en een race ding, de Random Runner Gokkast heb ik verkocht
Je kan bijna een speelhal beginnen voor de plaatselijke jeugdquote:Op vrijdag 24 december 2021 00:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Wow Piet .. das ff wat ... dat race ding is toch geen simulator ?
Zelfbouw met autostoel, stuur met pedalen en PC met 34" schermquote:Op vrijdag 24 december 2021 00:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Wow Piet .. das ff wat ... dat race ding is toch geen simulator ?
Cool manquote:Op vrijdag 24 december 2021 00:44 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Zelfbouw met autostoel, stuur met pedalen en PC met 34" scherm
Ik denk dat volgende vakantie mijn kleinzoon wel wat vriendjes meeneemt.quote:Op vrijdag 24 december 2021 00:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kan bijna een speelhal beginnen voor de plaatselijke jeugd
hahaha heb je wel genoeg logeerplek en zo ?quote:Op vrijdag 24 december 2021 00:46 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Ik denk dat volgende vakantie mijn kleinzoon wel wat vriendjes meeneemt.
Op de hooizolder.quote:Op vrijdag 24 december 2021 00:48 schreef chufi het volgende:
[..]
hahaha heb je wel genoeg logeerplek en zo ?
Kijk ... woonde mijn dochter maar zo dichtbij ..quote:Op vrijdag 24 december 2021 00:52 schreef Steven_Stil het volgende:
Morgen gaat ie weer terug en ben ik weekend bij mijn dochter,
Is nog wel eindje rijden hoor.quote:Op vrijdag 24 december 2021 00:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk ... woonde mijn dochter maar zo dichtbij ..
Ja maar in Duitsland mag je sneller tochquote:Op vrijdag 24 december 2021 01:06 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Is nog wel eindje rijden hoor.
Op sommige stukken.quote:Op vrijdag 24 december 2021 01:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar in Duitsland mag je sneller toch
Wat een klein beestje. Prachtig.quote:
Wow. Die zal Domni ook wel geweldig vindenquote:
Goedemorgen, wij doen vandaag kerstavond met dochter en gezin. Want schoonfamilie gooide de boel om ineens. ik maak de sausjes, kruidenboter, stoofpeertjes en bak de uitjes en de neefjes van @-Shii-quote:Op vrijdag 24 december 2021 07:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Mogguh oma. De voorbereidingen voor Kerst in volle gang?
Het is gewoon lekkerquote:Op vrijdag 24 december 2021 07:37 schreef oma-Nijn het volgende:
Oh en verse patat.![]()
Culinaire hoogstandjes hoor
Ze zijn, behalve ik, allemaal gek van gourmet. Nou prima toch. Na 2 stukjes vlees en mijn garnalencocktail zit ik toch vol. Een Baileys toe.quote:Op vrijdag 24 december 2021 07:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is gewoon lekkerPrecies mijn idee van een kerstmaal
![]()
Minimaal gepruts, maximaal lekker
Ga je zelf nog wat brouwen?quote:Op vrijdag 24 december 2021 07:40 schreef pullup het volgende:
Zat gisteren met wat verbazing te luisteren naar wat mijn roeisters allemaal brouwden voor kerst.
Klonk ook super maar ze hadden allemaal hun best gedaan het zo ingewikkeld mogelijk te maken volgens mij.
Alles vegetarisch, want dat komt echt wel steeds meer op, maar ook heel exotische dingen en heftige smaaksenaties
Mooie op trouwens.quote:
Wat een mooi beestquote:
Er gaat niets boven het gemak van de ping.quote:Op vrijdag 24 december 2021 07:40 schreef pullup het volgende:
Zat gisteren met wat verbazing te luisteren naar wat mijn roeisters allemaal brouwden voor kerst.
Klonk ook super maar ze hadden allemaal hun best gedaan het zo ingewikkeld mogelijk te maken volgens mij.
Alles vegetarisch, want dat komt echt wel steeds meer op, maar ook heel exotische dingen en heftige smaaksenaties
worstenbroodjes oehhh....die heb ik al heel lang niet gehad. Lekkerquote:Op vrijdag 24 december 2021 08:59 schreef engine het volgende:
Ik heb heerlijk uitgeslapennu al een mooie dag
Vandaag beetje in huis lummelen en vanavond bij m'n ouders worstenbroodjes eten![]()
bier?quote:
Ah dat is irritantquote:Op vrijdag 24 december 2021 08:53 schreef Prisha het volgende:
Goedemorgen op deze vrije dag![]()
Damn. Kan ik uitslapen en geen wekker én vannacht laat naar bed.....ben ik al vóór 6 uur wakker. Heb het kunnen rekken tot 7:30
Hier hetzelfde wel. Mijn vrouw is tot 15u vrij en gaat nog een hoop voorbereidingen doen en ik kan dan tussendoor af en toe helpenquote:Op vrijdag 24 december 2021 09:33 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben vandaag lekker thuis aan het werk, kan ik gelijk alvast wat kerstdiner dingetjes voorbereiden tussendoor
quote:
Mooi exemplaarquote:Op vrijdag 24 december 2021 07:18 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Wow. Die zal Domni ook wel geweldig vinden
Die heeft de boot gemistquote:Op vrijdag 24 december 2021 09:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Mogge![]()
Zag net een ooievaar.. dacht dat die in de winter naar het zuiden gaan
[ afbeelding ]
Ik zag er vorige week een stuk of 20 in een weiland zitten. Ik voorspel een geboortegolf daar in de buurt!quote:Op vrijdag 24 december 2021 09:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Mogge![]()
[ afbeelding ]
Of er is stiekem gewoon een baby op komst!quote:Op vrijdag 24 december 2021 09:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Mogge![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Of er is stiekem gewoon een baby op komst!
Voor het kerstdiner morgen doen we Indiaas; verschillende curry's, rijst, sauzen, etc. en vooraf zelfgemaakte samosa's.quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:09 schreef SolidasRock het volgende:
[..]Van harte gefeliciteerd GOA!!
Morgen raclette met heerlijke kaas. En dan met gepofte aardappelen, augurk, zilverui, paprika, Griekse feta salade en stokbrood.quote:
Niet allemaal,. er overwinteren genoeg ooievaars hier.quote:Op vrijdag 24 december 2021 09:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Mogge![]()
[ afbeelding ]
Yep. Hier hangen ze rond in de buurt van de Beekse Bergen, omdat ze daar eten kunnen jatten van de pinguins en pelikanen e.d. die daar gevoerd worden. Boeven zijn het!quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:39 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Niet allemaal,. er overwinteren genoeg ooievaars hier.
Waarom zou je dan nog naar Afrika vliegen…quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:44 schreef cafca het volgende:
[..]
Yep. Hier hangen ze rond in de buurt van de Beekse Bergen, omdat ze daar eten kunnen jatten van de pinguins en pelikanen e.d. die daar gevoerd worden. Boeven zijn het!
Klinkt smakelijk allemaal. Zeker het kerstdinerquote:Op vrijdag 24 december 2021 10:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Voor het kerstdiner morgen doen we Indiaas; verschillende curry's, rijst, sauzen, etc. en vooraf zelfgemaakte samosa's.
Vanavond kerstavond doen we traditioneel kerst: puree, spruitjes, cranberrysaus, pastinaken en ik maak er nog vegetarische burgers bij
Dat heb ik nog nooit gehad maar zag laatst wel een filmpje ervan op youtube. Toen kreeg ik wel trekquote:Op vrijdag 24 december 2021 10:26 schreef Prisha het volgende:
[..]
Morgen raclette met heerlijke kaas. En dan met gepofte aardappelen, augurk, zilverui, paprika, Griekse feta salade en stokbrood.
Als die hier maar overvliegtquote:Op vrijdag 24 december 2021 09:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Mogge![]()
[ afbeelding ]
Zo dan. Nou heb ik geen idee wat een gemiddelde schildpad 'doet' op de markt.quote:Op vrijdag 24 december 2021 09:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Mooi exemplaar![]()
Voor deze variant moet je diep in de buidel tasten: 1500 euro voor een nakweekdier. Ik zie ze wel eens op de terrariabeurs.
Dat varieert enorm. Bij soorten die makkelijk kweken 10 tot 50 euro voor een kleintje.quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:55 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Zo dan. Nou heb ik geen idee wat een gemiddelde schildpad 'doet' op de markt.
quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:44 schreef cafca het volgende:
[..]
Yep. Hier hangen ze rond in de buurt van de Beekse Bergen, omdat ze daar eten kunnen jatten van de pinguins en pelikanen e.d. die daar gevoerd worden. Boeven zijn het!
Oh, dat is beter te doen. Anders is het een dure hobby. Alhoewel, als het goed is gaan ze wel lang mee natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 december 2021 11:03 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat varieert enorm. Bij soorten die makkelijk kweken 10 tot 50 euro voor een kleintje.
Het is sowieso een dure hobby maar dat heb ik er wel voor over.quote:Op vrijdag 24 december 2021 11:08 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Oh, dat is beter te doen. Anders is het een dure hobby. Alhoewel, als het goed is gaan ze wel lang mee natuurlijk.
Wat een schatjequote:
quote:
Zo… Jij hebt je adrenalinedosis ook weer gehad voor vandaag.quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Pffff kerstinkopen gedaan, botsautootje spelen op de parkeerplaats, aan haren uitgetrokken... nagels gescheurd, bloed aan mijn winkelwagen....
Maar alles in huis
Fijnquote:Op vrijdag 24 december 2021 12:47 schreef engine het volgende:
Ik wist wel dat ze hier begin volgend jaar komen renoveren maar eigenlijk was nog niet precies bekend wat ze gingen doen. Nu heb ik net een pakket informatie gekregen met allerlei dingen die ik mag kiezennieuwe voordeur, achterdeur. Alle ramen en kozijnen worden vervangen en ik krijg zonnepannelen
![]()
Vooral die nieuwe ramen ben ik erg blij mee. Is hard nodig
quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:49 schreef cafca het volgende:
Boostervaccinatie gepland
[ afbeelding ]
Klinkt als een doodgewone doorsnee dagquote:Op vrijdag 24 december 2021 12:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Pffff kerstinkopen gedaan, botsautootje spelen op de parkeerplaats, aan haren uitgetrokken... nagels gescheurd, bloed aan mijn winkelwagen....
Maar alles in huis
Voor jullie ookquote:Op vrijdag 24 december 2021 14:30 schreef oma-Nijn het volgende:
Voor nu wensen Silverfox en ik iedereen alvast een fijne Kerstavond.
Jullie en iedereen hier ook een fijne Kerstavond en gezellige Kerstdagenquote:Op vrijdag 24 december 2021 14:30 schreef oma-Nijn het volgende:
Jullie ookquote:Op vrijdag 24 december 2021 14:30 schreef oma-Nijn het volgende:
Je kan me gewoon taggen hoor ipv me diegene te noemen.quote:Op vrijdag 24 december 2021 15:51 schreef Soury het volgende:
Jeetje ik schrok erg van het bericht dat straatverlichting is overleden. Ik mistte hem al een tijdje en heb al eens gechecked of er geen streep door zijn naam zat. Dat gebeurde wel eens, en ja hij had geen blad voor zijn mond en ging ook de discussie wel aan (die soms geen enkele zin hebben). Het verbaasd me ook dat n.b. dege die post even meldt dat hij niet zo geliefd was.Bij mij iig wel. Iemand die zijn mond open trok tegen een stelletje die graag op de TR kop drukken.
Ik mis hem al een tijdje en nu weet ik waarom. Jammer en triest. Veel te jong. Mooie OP Chuuf en ik zie ook dat jou ogen open zijn wat een bepaald subforum betreft.
Ik ga een goed stuk roastbeef bradenquote:
Die is leuk. Jij ook fijne dagenquote:Op vrijdag 24 december 2021 16:45 schreef D. het volgende:
[success] [ afbeelding ] Fijne kerstdagen iedereen! [ afbeelding ] [/success]
Zegt de gene die op anoniem gaat en lafjes weer terug komtquote:Op vrijdag 24 december 2021 16:39 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Je kan me gewoon taggen hoor ipv me diegene te noemen.
Hij wist zelf ook dat hij niet zo geliefd was en dat vond hij erg leuk. Maar goed, tis wat het is.
nog even en je foto verdwijnt van het schermquote:Op vrijdag 24 december 2021 18:01 schreef Soury het volgende:
Fijne kerst en mijn kerststuk gaat omkukelen vanwegen zwaarte kracht[ link | afbeelding ]
Het gaat om de gedachtequote:Op vrijdag 24 december 2021 18:07 schreef chufi het volgende:
[..]
nog even en je foto verdwijnt van het scherm
Lijkt me nietquote:
Oh ok, ik gun het die Limbo's welquote:Op vrijdag 24 december 2021 18:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Een kleine kans zag ik in het zuidoosten
Overmorgen mag hetquote:Op vrijdag 24 december 2021 18:27 schreef chufi het volgende:
[..]
ienieminie kansje en het ligt er ook aan waar je in Nederland zit.quote:
idd, morgen sneeuwkans en overmorgen ijzelquote:Op vrijdag 24 december 2021 18:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Pas maar als je naar je moeder gaat ... het kan glad worden
wat boeit jou dat joh, geen ene flikkerquote:Op vrijdag 24 december 2021 17:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Zegt de gene die op anoniem gaat en lafjes weer terug komt
Ja best wel je komt en gaat qua rellen en opfokken. Je bent niet vergeten hoor.quote:Op vrijdag 24 december 2021 18:45 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
wat boeit jou dat joh, geen ene flikker
zegt de grootste rellerquote:Op vrijdag 24 december 2021 18:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja best wel je komt en gaat qua rellen en opfokken. Je bent niet vergeten hoor.
Ach meisje tochquote:
Waarom?quote:Op vrijdag 24 december 2021 18:57 schreef chufi het volgende:
Vanavond houden we het gezellig en lief ....
Zuidoosten bij jou of zuidoosten bij ons?quote:Op vrijdag 24 december 2021 18:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Nederlandquote:Op vrijdag 24 december 2021 18:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zuidoosten bij jou of zuidoosten bij ons?![]()
Ik zou het wel leuk vindenBijna iedereen zit toch binnen nu
OKquote:
Boeit me geen zak lulquote:
Heb je geen kerstdingen neergezet, een boom en trappetjes achter het raam? Geen knisperend haardvuur video op de tv... Of zachtspelende kerstnummers op de achtergrond?quote:
Ik heb Mariah Carey op repeatquote:Op vrijdag 24 december 2021 19:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb je geen kerstdingen neergezet, een boom en trappetjes achter het raam? Geen knisperend haardvuur video op de tv... Of zachtspelende kerstnummers op de achtergrond?
O, da's leuk.quote:
Je hebt toch wel kerstkaarten verstuurd?quote:Op vrijdag 24 december 2021 19:50 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Vreten op aarde.![]()
Fuck die kerst. Kan ik zo ook wel.
🍸🏝quote:
Doe ik al heel lang niet meer. De afgelopen 30 jaar weet ik niet beter dan dat ik meestal moest werken tijdens kerst en/of oud en nieuwquote:Op vrijdag 24 december 2021 19:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je hebt toch wel kerstkaarten verstuurd?
Dat wordt toch wel extra betaald? 1,5x of 2x?quote:Op vrijdag 24 december 2021 19:57 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Doe ik al heel lang niet meer. De afgelopen 30 jaar weet ik niet beter dat ik meestal moest werken tijdens kerst en of oud en nieuw
Waar ik werk is dat part of the game. Je weet het als je er voor tekent. Dus geen extra geld, anders dan de reguliere onregelmatigheidstoeslag die we kennen. En die kerstkaarten worden soberso steeds minder volgens mij. Mail of social media is makkelijker.quote:Op vrijdag 24 december 2021 20:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat wordt toch wel extra betaald? 1,5x of 2x?
Er komen steeds minder kaarten terug dan verstuurd. Achja.
Nou, precies.quote:Op vrijdag 24 december 2021 20:05 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat klopt ja. Maar een mailtje met een kerstgroet is... moah. Doe dan maar niks.
Ja, wel heel handig dat die nu tegenwoordig ook op deze feestdagen open is. Hoewel je dat idee vandaag niet kreeg - oh wat was het druk in de winkel zeg. Alle parkeerplaatsen bezet....quote:Op vrijdag 24 december 2021 20:15 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nou, precies.
Als je zelf moet werken tijdens de feestdagen, kan het lastig zijn als de rest van je omgeving vrij of dicht is. Dat is nu gelukkig een stuk beter. Ook op 1e of 2e kerstdag kan ik even de AH in rennen voor wat noodzakelijke dingen.
Ja, het was wel wat apart. De wegen waren rustig, en de winkels gierend druk.quote:Op vrijdag 24 december 2021 20:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, wel heel handig dat die nu tegenwoordig ook op deze feestdagen open is. Hoewel je dat idee vandaag niet kreeg - oh wat was het druk in de winkel zeg. Alle parkeerplaatsen bezet....
Ik stond in de file op de A4quote:Op vrijdag 24 december 2021 20:27 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, het was wel wat apart. De wegen waren rustig, en de winkels gierend druk.
Die al aardig op weg is...quote:
Koeneloenquote:
Triestquote:Op vrijdag 24 december 2021 20:32 schreef Koen66 het volgende:
Mja dat ligt niet aan de drukte, was ongeluk gebeurd
Zijn er meer vanquote:
Een echte kerstavondfilm ook ...quote:Op vrijdag 24 december 2021 20:43 schreef Sodeknetters het volgende:
Filmpje kijken. Slag om de Schelde.
Ja hoor, gaat een beetje zijn gangetjequote:
Jazeker, AYNIL staat op, niet echt mijn ding maar wel traditie. Ik wil om middernacht nog ff de start van de Top 2000 meepikkenquote:Op vrijdag 24 december 2021 20:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja hoor, gaat een beetje zijn gangetjeWe kijken nu De Slimste Mens
Lekker op tijd slapen, want morgen ga ik veel kokkerellen
Jij nog een leuke kerstavond ondanks zieke zoon?
Leukquote:Op vrijdag 24 december 2021 21:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jazeker, AYNIL staat op, niet echt mijn ding maar wel traditie. Ik wil om middernacht nog ff de start van de Top 2000 meepikken
Klopt, en een hoop Corona en doden bonussenquote:Op vrijdag 24 december 2021 21:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
LeukEr zitten weer wat verschilletjes in de onderste regionen zie ik
Ik kwam jou nog tegen toen ik in het top 2000 topic aan het neuzen wasquote:Op vrijdag 24 december 2021 21:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
LeukEr zitten weer wat verschilletjes in de onderste regionen zie ik
Haha ja ik buurt soms even in dat topic, maar vind het vaak te snel gaanquote:Op vrijdag 24 december 2021 21:27 schreef engine het volgende:
[..]
Ik kwam jou nog tegen toen in het top 2000 topic aan het neuzen was![]()
Ik sla meestal de eerste 1000 nummers over
Je staat ook in de OP maar neem aan dat dat van vorig jaar isquote:Op vrijdag 24 december 2021 21:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha ja ik buurt soms even in dat topic, maar vind het vaak te snel gaan
Oh, vaarwel dan alvast.quote:Op vrijdag 24 december 2021 21:27 schreef Aoibhin het volgende:
Hindi zit ineens mijn arm te likken, terwijl ze normaal nooit likt
Ze had een episch filmpje vorig jaarquote:Op vrijdag 24 december 2021 21:31 schreef engine het volgende:
[..]
Je staat ook in de OP maar neem aan dat dat van vorig jaar is
Misschien heb ik het toen ook wel al gezienquote:Op vrijdag 24 december 2021 21:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ze had een episch filmpje vorig jaar
Haha ja toen was ik even in beeldquote:Op vrijdag 24 december 2021 21:31 schreef engine het volgende:
[..]
Je staat ook in de OP maar neem aan dat dat van vorig jaar is
image not foundquote:Op vrijdag 24 december 2021 21:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha ja toen was ik even in beeld![]()
[ afbeelding]afbeelding ]
Ze heeft me inmiddels met rust gelaten en ik ben er nogquote:
Oei oei je bent kwijtquote:Op vrijdag 24 december 2021 21:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit zijn de eerste voorbereidingen om je op te etenquote:Op vrijdag 24 december 2021 21:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ze heeft me inmiddels met rust gelaten en ik ben er nog
Stukquote:Op vrijdag 24 december 2021 21:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Verdikkemeee, ik krijg het gifje niet geüploadquote:
Toch niet helemáál stuk en vermistquote:
Wel zo fijn met kerstquote:Op vrijdag 24 december 2021 21:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Toch niet helemáál stuk en vermist
Geef je haar wel genoeg te eten?quote:Op vrijdag 24 december 2021 21:27 schreef Aoibhin het volgende:
Hindi zit ineens mijn arm te likken, terwijl ze normaal nooit likt
Dat wil ik ook wel weten, nog 2 uur de kans om geWhammed te wordenquote:
Zij zal zelf vast vinden dat het wel wat meer mag zijnquote:Op vrijdag 24 december 2021 21:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Geef je haar wel genoeg te eten?
En we hebben een oplettende lezer!quote:
Ik probeer eigenlijk alleen de nummers van simply red,coldplay, blof en marco borsato over te slaan, maar daardoor mis ik dan meestal ook de nummers die ik wel tof vind.quote:Op vrijdag 24 december 2021 21:27 schreef engine het volgende:
[..]
Ik kwam jou nog tegen toen ik in het top 2000 topic aan het neuzen was![]()
Ik sla meestal de eerste 1000 nummers over
Gewoon 3 minuten op mute zettenquote:Op vrijdag 24 december 2021 21:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik probeer eigenlijk alleen de nummers van simply red,coldplay, blof en marco borsato over te slaan, maar daardoor mis ik dan meestal ook de nummers die ik wel tof vind.
Vind je dat ook een leuk nummer of was dat gewoon toevallig?quote:Op vrijdag 24 december 2021 21:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En we hebben een oplettende lezer!
Nee!quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:03 schreef marcb1974 het volgende:
Kan het afsteken van vuurwerk en zelfs het bezit ervan niet een misdaad worden?
Marco lol....sla je Micheal Jackson ook over?quote:Op vrijdag 24 december 2021 21:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik probeer eigenlijk alleen de nummers van simply red,coldplay, blof en marco borsato over te slaan, maar daardoor mis ik dan meestal ook de nummers die ik wel tof vind.
Ach het is ieder jaar vrijwel de zelfde lijst waarbij de onderste 1000 meestal interessanter zijn dan de bovenste 1000, aan de andere kant heeft R1 ook geinige diepteinteviews en terugblikken op dus ik switch de leetste paar jaar wat meer dan voorheen.quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:03 schreef engine het volgende:
[..]
Marco lol....sla je Micheal Jackson ook over?
Ik wel ja, gewoon omdat het uiterst matige muziek is wat mij betreft.quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:03 schreef engine het volgende:
[..]
Neuh, MJ was een van de eerste artiesten waarvan ik een (gekopieerd)cassette bandje bij mijn eerste eigen casseterecorder kreeg, dat is jeugdsentiment.quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:03 schreef engine het volgende:
[..]
Hier is er ook iemand aan het knallenquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:03 schreef marcb1974 het volgende:
Officieel is het illegaal, of een algeheel verbod te handhaven is is een tweede.quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:03 schreef marcb1974 het volgende:
Voor mij niet echt jeugdsentiment maar ik vind het ook wel leuke muziek.quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Neuh, MJ was een van de eerste artiesten waarvan ik een (gekopieerd)cassette bandje bij mijn eerste eigen casseterecorder kreeg, dat is jeugdsentiment.
Zolang je het zo simpel in Duitsland of België kunt halen is dat niet te handhaven.quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Officieel is het illegaal, of een algeheel verbod te handhaven is is een tweede.
Ummmmmquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Officieel is het illegaal, of een algeheel verbod te handhaven is is een tweede.
Gewoon toevallig. Ik had eerst echt nog gigalang in een wachtruimte gezeten voordat ik er doorheen kwamquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:03 schreef engine het volgende:
[..]
Vind je dat ook een leuk nummer of was dat gewoon toevallig?
Ga je het dit jaar weer proberen?quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gewoon toevallig. Ik had eerst echt nog gigalang in een wachtruimte gezeten voordat ik er doorheen kwamEn dan hoop je maar dat het tijdens een beetje een oké nummer is
Daarom ook het bezit er van een misdrijf maken. Dan kan je ook hoge straffen gaan eisen.quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:09 schreef engine het volgende:
[..]
Zolang je het zo simpel in Duitsland of België kunt halen is dat niet te handhaven.
Nah, ik heb mijn few minutes of fame wel gehadquote:
Een Van mijn ooms(rip) was regisseur bij bepaalde programmas van de PO en deed ook special effects voor sommige videoclips(99 luftballons is de enige die mijn tante in mn hoofd geprint heeft), dus die had altijd wel van die dingetjes dat hij zo nu en dan een bandje mee gaf op het moment dat we daar op bezoek waren.quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:09 schreef engine het volgende:
[..]
Voor mij niet echt jeugdsentiment maar ik vind het ook wel leuke muziek.
Omdat het niet mijn deur is.quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:14 schreef Aoibhin het volgende:
Waarom moet er pal voor mijn deur vuurwerk worden afgestoken
Het zal langzaam wel die kant op gaanquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarom ook het bezit er van een misdrijf maken. Dan kan je ook hoge straffen gaan eisen.
Nog maar eens zien hoeveel mensen het volhouden dan.
En deels gebeurt dat natuurlijk al. Een deel van het huidige vuurwerk valt al onder de wapen en munitiewet.
Ah gaaf! Leuk nummer ook!quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Een Van mijn ooms(rip) was regisseur bij bepaalde programmas van de PO en deed ook special effects voor sommige videoclips(99 luftballons is de enige die mijn tante in mn hoofd geprint heeft), dus die had altijd wel van die dingetjes dat hij zo nu en dan een bandje mee gaf op het moment dat we daar op bezoek waren.
quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gewoon toevallig. Ik had eerst echt nog gigalang in een wachtruimte gezeten voordat ik er doorheen kwamEn dan hoop je maar dat het tijdens een beetje een oké nummer is
Ik heb liever dat ze zich focussen op echte zware criminaliteit ipv brave huisvaders met kinderen te naaien die een vuurpotje afstekenquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarom ook het bezit er van een misdrijf maken. Dan kan je ook hoge straffen gaan eisen.
Nog maar eens zien hoeveel mensen het volhouden dan.
En deels gebeurt dat natuurlijk al. Een deel van het huidige vuurwerk valt al onder de wapen en munitiewet.
Als je vuurwerk volledig verbied beginnen ze wel met vuurwapens, want dat knalt ook zo lekkerquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze zich focussen op echte zware criminaliteit ipv brave huisvaders met kinderen te naaien die een vuurpotje afsteken
Daarom, of ze maken het gewoon zelf. Degenen waar je echt last van hebt blijven die last echt wel veroorzakenquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Als je vuurwerk volledig verbied beginnen ze wel met vuurwapens, want dat knalt ook zo lekker
Met je vuurwapen de lucht in schieten lijkt me inmiddels ook voordeligerquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Daarom, of ze maken het gewoon zelf. Degenen waar je echt last van hebt blijven die last echt wel veroorzaken
Doe overal een goede vuurwerkshow dan, kan iedereen kijken die wil en heeft de rest de overlast niet.quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:16 schreef engine het volgende:
[..]
Het zal langzaam wel die kant op gaanAlles wijst daarop. Maar ik vind het jammer.
Ja die zijn er nu ook wel, vuurwerkshowsquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doe overal een goede vuurwerkshow dan, kan iedereen kijken die wil en heeft de rest de overlast niet.
De reclame van achmea pas vond ik wel walgelijk
Ik heb er zelf gewoon heel veel lol aan gehad met vrienden. Ik vind het hypocriet van mezelf om nu te gaan zeggen dat het verboden moet worden. Hele dag rotjes en grondbloemen afsteken genotquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doe overal een goede vuurwerkshow dan, kan iedereen kijken die wil en heeft de rest de overlast niet.
De reclame van achmea pas vond ik wel walgelijk
Ik heb jaren geen vuurwerk afgestoken maar sinds ik juniors heb die het leuk vinden doe ik ook weer vrolijk meequote:Op vrijdag 24 december 2021 22:34 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb er zelf gewoon heel veel lol aan gehad met vrienden. Ik vind het hypocriet van mezelf om nu te gaan zeggen dat het verboden moet worden. Hele dag rotjes en grondbloemen afsteken genot![]()
Ja die reclame
Het gaat me ook niet perse om die brave huisvaders, wel om de randmongolen die al weken met vuurwerk lopen te gooien. En steeds zwaarder.quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze zich focussen op echte zware criminaliteit ipv brave huisvaders met kinderen te naaien die een vuurpotje afsteken
Ik stak meestal alleen sterretjes afquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb jaren geen vuurwerk afgestoken maar sinds ik juniors heb die het leuk vinden doe ik ook weer vrolijk mee
Hier hoorde ik net een auto-alarm afgaan na zo'n knalquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het gaat me ook niet perse om die brave huisvaders, wel om de randmongolen die al weken met vuurwerk lopen te gooien. En steeds zwaarder.
Klopt en helaas zoals altijd moeten de goeden weer onder de kwaden lijdenquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het gaat me ook niet perse om die brave huisvaders, wel om de randmongolen die al weken met vuurwerk lopen te gooien. En steeds zwaarder.
Mooi, kun je vast beginnen met oliebollen bakkenquote:
Alleen wordt de groep slechten steeds groter.quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klopt en helaas zoals altijd moeten de goeden weer onder de kwaden lijden
Same here. Ik vind vuurwerk engquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik stak meestal alleen sterretjes af
Nu heb ik zin in een oliebolquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Mooi, kun je vast beginnen met oliebollen bakken
He, die kende ik nog nietquote:
Figuren maken in de lucht.quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik stak meestal alleen sterretjes af
Mijn ouders hadden vroeger een LP met kinderliedjes en daar stond die op.. altijd blijven hangen.quote:
en dan een hele rij naast elkaar in de grond of in een tuinhekje doen en tegelijk afstekenquote:
Vodka in de bubbels schijnt ook hip te zijnquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:52 schreef D. het volgende:
[..]
Er zitten ook bubbels in de cola die ik bij mijn vodka giet
Hier haal ik bij de scouting, die maken echt hele lekkerequote:
Da's hetzelfde, maar dan andersomquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Vodka in de bubbels schijnt ook hip te zijn
Volgens mij doet de scouting hier dat nietquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Hier haal ik bij de scouting, die maken echt hele lekkere
Spanning ende sensatiequote:Op vrijdag 24 december 2021 22:54 schreef drakin het volgende:
[..]
en dan een hele rij naast elkaar in de grond of in een tuinhekje doen en tegelijk afsteken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |