Zo dan. Nou heb ik geen idee wat een gemiddelde schildpad 'doet' op de markt.quote:Op vrijdag 24 december 2021 09:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Mooi exemplaar![]()
Voor deze variant moet je diep in de buidel tasten: 1500 euro voor een nakweekdier. Ik zie ze wel eens op de terrariabeurs.
Dat varieert enorm. Bij soorten die makkelijk kweken 10 tot 50 euro voor een kleintje.quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:55 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Zo dan. Nou heb ik geen idee wat een gemiddelde schildpad 'doet' op de markt.
quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:44 schreef cafca het volgende:
[..]
Yep. Hier hangen ze rond in de buurt van de Beekse Bergen, omdat ze daar eten kunnen jatten van de pinguins en pelikanen e.d. die daar gevoerd worden. Boeven zijn het!
Oh, dat is beter te doen. Anders is het een dure hobby. Alhoewel, als het goed is gaan ze wel lang mee natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 december 2021 11:03 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat varieert enorm. Bij soorten die makkelijk kweken 10 tot 50 euro voor een kleintje.
Het is sowieso een dure hobby maar dat heb ik er wel voor over.quote:Op vrijdag 24 december 2021 11:08 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Oh, dat is beter te doen. Anders is het een dure hobby. Alhoewel, als het goed is gaan ze wel lang mee natuurlijk.
Wat een schatjequote:
quote:
Zo… Jij hebt je adrenalinedosis ook weer gehad voor vandaag.quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Pffff kerstinkopen gedaan, botsautootje spelen op de parkeerplaats, aan haren uitgetrokken... nagels gescheurd, bloed aan mijn winkelwagen....
Maar alles in huis
Fijnquote:Op vrijdag 24 december 2021 12:47 schreef engine het volgende:
Ik wist wel dat ze hier begin volgend jaar komen renoveren maar eigenlijk was nog niet precies bekend wat ze gingen doen. Nu heb ik net een pakket informatie gekregen met allerlei dingen die ik mag kiezennieuwe voordeur, achterdeur. Alle ramen en kozijnen worden vervangen en ik krijg zonnepannelen
![]()
Vooral die nieuwe ramen ben ik erg blij mee. Is hard nodig
quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:49 schreef cafca het volgende:
Boostervaccinatie gepland
[ afbeelding ]
Klinkt als een doodgewone doorsnee dagquote:Op vrijdag 24 december 2021 12:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Pffff kerstinkopen gedaan, botsautootje spelen op de parkeerplaats, aan haren uitgetrokken... nagels gescheurd, bloed aan mijn winkelwagen....
Maar alles in huis
Voor jullie ookquote:Op vrijdag 24 december 2021 14:30 schreef oma-Nijn het volgende:
Voor nu wensen Silverfox en ik iedereen alvast een fijne Kerstavond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |