Wow. Die zal Domni ook wel geweldig vindenquote:
Goedemorgen, wij doen vandaag kerstavond met dochter en gezin. Want schoonfamilie gooide de boel om ineens. ik maak de sausjes, kruidenboter, stoofpeertjes en bak de uitjes en de neefjes van @-Shii-quote:Op vrijdag 24 december 2021 07:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Mogguh oma. De voorbereidingen voor Kerst in volle gang?
Het is gewoon lekkerquote:Op vrijdag 24 december 2021 07:37 schreef oma-Nijn het volgende:
Oh en verse patat.![]()
Culinaire hoogstandjes hoor
Ze zijn, behalve ik, allemaal gek van gourmet. Nou prima toch. Na 2 stukjes vlees en mijn garnalencocktail zit ik toch vol. Een Baileys toe.quote:Op vrijdag 24 december 2021 07:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is gewoon lekkerPrecies mijn idee van een kerstmaal
![]()
Minimaal gepruts, maximaal lekker
Ga je zelf nog wat brouwen?quote:Op vrijdag 24 december 2021 07:40 schreef pullup het volgende:
Zat gisteren met wat verbazing te luisteren naar wat mijn roeisters allemaal brouwden voor kerst.
Klonk ook super maar ze hadden allemaal hun best gedaan het zo ingewikkeld mogelijk te maken volgens mij.
Alles vegetarisch, want dat komt echt wel steeds meer op, maar ook heel exotische dingen en heftige smaaksenaties
Mooie op trouwens.quote:
Wat een mooi beestquote:
Er gaat niets boven het gemak van de ping.quote:Op vrijdag 24 december 2021 07:40 schreef pullup het volgende:
Zat gisteren met wat verbazing te luisteren naar wat mijn roeisters allemaal brouwden voor kerst.
Klonk ook super maar ze hadden allemaal hun best gedaan het zo ingewikkeld mogelijk te maken volgens mij.
Alles vegetarisch, want dat komt echt wel steeds meer op, maar ook heel exotische dingen en heftige smaaksenaties
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |