Wow. Die zal Domni ook wel geweldig vindenquote:
Goedemorgen, wij doen vandaag kerstavond met dochter en gezin. Want schoonfamilie gooide de boel om ineens. ik maak de sausjes, kruidenboter, stoofpeertjes en bak de uitjes en de neefjes van @-Shii-quote:Op vrijdag 24 december 2021 07:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Mogguh oma. De voorbereidingen voor Kerst in volle gang?
Het is gewoon lekkerquote:Op vrijdag 24 december 2021 07:37 schreef oma-Nijn het volgende:
Oh en verse patat.![]()
Culinaire hoogstandjes hoor
Ze zijn, behalve ik, allemaal gek van gourmet. Nou prima toch. Na 2 stukjes vlees en mijn garnalencocktail zit ik toch vol. Een Baileys toe.quote:Op vrijdag 24 december 2021 07:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is gewoon lekkerPrecies mijn idee van een kerstmaal
![]()
Minimaal gepruts, maximaal lekker
Ga je zelf nog wat brouwen?quote:Op vrijdag 24 december 2021 07:40 schreef pullup het volgende:
Zat gisteren met wat verbazing te luisteren naar wat mijn roeisters allemaal brouwden voor kerst.
Klonk ook super maar ze hadden allemaal hun best gedaan het zo ingewikkeld mogelijk te maken volgens mij.
Alles vegetarisch, want dat komt echt wel steeds meer op, maar ook heel exotische dingen en heftige smaaksenaties
Mooie op trouwens.quote:
Wat een mooi beestquote:
Er gaat niets boven het gemak van de ping.quote:Op vrijdag 24 december 2021 07:40 schreef pullup het volgende:
Zat gisteren met wat verbazing te luisteren naar wat mijn roeisters allemaal brouwden voor kerst.
Klonk ook super maar ze hadden allemaal hun best gedaan het zo ingewikkeld mogelijk te maken volgens mij.
Alles vegetarisch, want dat komt echt wel steeds meer op, maar ook heel exotische dingen en heftige smaaksenaties
worstenbroodjes oehhh....die heb ik al heel lang niet gehad. Lekkerquote:Op vrijdag 24 december 2021 08:59 schreef engine het volgende:
Ik heb heerlijk uitgeslapennu al een mooie dag
Vandaag beetje in huis lummelen en vanavond bij m'n ouders worstenbroodjes eten![]()
bier?quote:
Ah dat is irritantquote:Op vrijdag 24 december 2021 08:53 schreef Prisha het volgende:
Goedemorgen op deze vrije dag![]()
Damn. Kan ik uitslapen en geen wekker én vannacht laat naar bed.....ben ik al vóór 6 uur wakker. Heb het kunnen rekken tot 7:30
Hier hetzelfde wel. Mijn vrouw is tot 15u vrij en gaat nog een hoop voorbereidingen doen en ik kan dan tussendoor af en toe helpenquote:Op vrijdag 24 december 2021 09:33 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben vandaag lekker thuis aan het werk, kan ik gelijk alvast wat kerstdiner dingetjes voorbereiden tussendoor
quote:
Mooi exemplaarquote:Op vrijdag 24 december 2021 07:18 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Wow. Die zal Domni ook wel geweldig vinden
Die heeft de boot gemistquote:Op vrijdag 24 december 2021 09:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Mogge![]()
Zag net een ooievaar.. dacht dat die in de winter naar het zuiden gaan
[ afbeelding ]
Ik zag er vorige week een stuk of 20 in een weiland zitten. Ik voorspel een geboortegolf daar in de buurt!quote:Op vrijdag 24 december 2021 09:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Mogge![]()
[ afbeelding ]
Of er is stiekem gewoon een baby op komst!quote:Op vrijdag 24 december 2021 09:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Mogge![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Of er is stiekem gewoon een baby op komst!
Voor het kerstdiner morgen doen we Indiaas; verschillende curry's, rijst, sauzen, etc. en vooraf zelfgemaakte samosa's.quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:09 schreef SolidasRock het volgende:
[..]Van harte gefeliciteerd GOA!!
Morgen raclette met heerlijke kaas. En dan met gepofte aardappelen, augurk, zilverui, paprika, Griekse feta salade en stokbrood.quote:
Niet allemaal,. er overwinteren genoeg ooievaars hier.quote:Op vrijdag 24 december 2021 09:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Mogge![]()
[ afbeelding ]
Yep. Hier hangen ze rond in de buurt van de Beekse Bergen, omdat ze daar eten kunnen jatten van de pinguins en pelikanen e.d. die daar gevoerd worden. Boeven zijn het!quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:39 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Niet allemaal,. er overwinteren genoeg ooievaars hier.
Waarom zou je dan nog naar Afrika vliegen…quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:44 schreef cafca het volgende:
[..]
Yep. Hier hangen ze rond in de buurt van de Beekse Bergen, omdat ze daar eten kunnen jatten van de pinguins en pelikanen e.d. die daar gevoerd worden. Boeven zijn het!
Klinkt smakelijk allemaal. Zeker het kerstdinerquote:Op vrijdag 24 december 2021 10:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Voor het kerstdiner morgen doen we Indiaas; verschillende curry's, rijst, sauzen, etc. en vooraf zelfgemaakte samosa's.
Vanavond kerstavond doen we traditioneel kerst: puree, spruitjes, cranberrysaus, pastinaken en ik maak er nog vegetarische burgers bij
Dat heb ik nog nooit gehad maar zag laatst wel een filmpje ervan op youtube. Toen kreeg ik wel trekquote:Op vrijdag 24 december 2021 10:26 schreef Prisha het volgende:
[..]
Morgen raclette met heerlijke kaas. En dan met gepofte aardappelen, augurk, zilverui, paprika, Griekse feta salade en stokbrood.
Als die hier maar overvliegtquote:Op vrijdag 24 december 2021 09:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Mogge![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |