Ja en nog wel wat meer.quote:Op vrijdag 24 december 2021 00:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je een pooltafel staan dan in de kelder ?
Flipperkast en Arcade Gamekast, airhockey en een race ding, de Random Runner Gokkast heb ik verkochtquote:Op vrijdag 24 december 2021 00:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Een flipperkast, een 1-armige trek machinekast en een groot vidoescherm
'one armed bandit'quote:Op vrijdag 24 december 2021 00:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Een flipperkast, een 1-armige trek machinekast en een groot vidoescherm
Wow Piet .. das ff wat ... dat race ding is toch geen simulator ?quote:Op vrijdag 24 december 2021 00:34 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Flipperkast en Arcade Gamekast, airhockey en een race ding, de Random Runner Gokkast heb ik verkocht
Je kan bijna een speelhal beginnen voor de plaatselijke jeugdquote:Op vrijdag 24 december 2021 00:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Wow Piet .. das ff wat ... dat race ding is toch geen simulator ?
Zelfbouw met autostoel, stuur met pedalen en PC met 34" schermquote:Op vrijdag 24 december 2021 00:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Wow Piet .. das ff wat ... dat race ding is toch geen simulator ?
Cool manquote:Op vrijdag 24 december 2021 00:44 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Zelfbouw met autostoel, stuur met pedalen en PC met 34" scherm
Ik denk dat volgende vakantie mijn kleinzoon wel wat vriendjes meeneemt.quote:Op vrijdag 24 december 2021 00:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kan bijna een speelhal beginnen voor de plaatselijke jeugd
hahaha heb je wel genoeg logeerplek en zo ?quote:Op vrijdag 24 december 2021 00:46 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Ik denk dat volgende vakantie mijn kleinzoon wel wat vriendjes meeneemt.
Op de hooizolder.quote:Op vrijdag 24 december 2021 00:48 schreef chufi het volgende:
[..]
hahaha heb je wel genoeg logeerplek en zo ?
Kijk ... woonde mijn dochter maar zo dichtbij ..quote:Op vrijdag 24 december 2021 00:52 schreef Steven_Stil het volgende:
Morgen gaat ie weer terug en ben ik weekend bij mijn dochter,
Is nog wel eindje rijden hoor.quote:Op vrijdag 24 december 2021 00:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk ... woonde mijn dochter maar zo dichtbij ..
Ja maar in Duitsland mag je sneller tochquote:Op vrijdag 24 december 2021 01:06 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Is nog wel eindje rijden hoor.
Op sommige stukken.quote:Op vrijdag 24 december 2021 01:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar in Duitsland mag je sneller toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |