Het was vorig jaar. Geen idee wat hij toen mankeerde hoor. Kan ook gewoon een snotkop geweest zijn.quote:Op vrijdag 24 december 2021 00:02 schreef drakin het volgende:
Ik ga even stil zijn voor straat![]()
Tot morgen mensen
Zie je vanmiddag wel weerquote:Op vrijdag 24 december 2021 00:02 schreef drakin het volgende:
Ik ga even stil zijn voor straat![]()
Tot morgen mensen
quote:Op donderdag 23 december 2021 20:26 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]Waaraan als ik vragen mag?
quote:Op donderdag 23 december 2021 20:27 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Nog niet echt bekend, is gevonden
Mijn kleinzoon is week op bezoek vanwege extra vakantie.quote:Op vrijdag 24 december 2021 00:14 schreef chufi het volgende:
[..]
ja domme vraag .. je woont al geisoleerd
Kijk gezellig met die kleine.. Spreekt ie al Duits?quote:Op vrijdag 24 december 2021 00:18 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Mijn kleinzoon is week op bezoek vanwege extra vakantie.
Hier in het dorp gaat alles gewoon zijn gang, 1x papieren QR laten zien en je ken overal naar binnen.
Nee wel Engels.quote:Op vrijdag 24 december 2021 00:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk gezellig met die kleine.. Spreekt ie al Duits>
Heb je een pooltafel staan dan in de kelder ?quote:Op vrijdag 24 december 2021 00:27 schreef Steven_Stil het volgende:
Ben 'm ook poolbiljart aan het leren voor de rekenvaardigheid.
Ja en nog wel wat meer.quote:Op vrijdag 24 december 2021 00:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je een pooltafel staan dan in de kelder ?
Flipperkast en Arcade Gamekast, airhockey en een race ding, de Random Runner Gokkast heb ik verkochtquote:Op vrijdag 24 december 2021 00:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Een flipperkast, een 1-armige trek machinekast en een groot vidoescherm
'one armed bandit'quote:Op vrijdag 24 december 2021 00:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Een flipperkast, een 1-armige trek machinekast en een groot vidoescherm
Wow Piet .. das ff wat ... dat race ding is toch geen simulator ?quote:Op vrijdag 24 december 2021 00:34 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Flipperkast en Arcade Gamekast, airhockey en een race ding, de Random Runner Gokkast heb ik verkocht
Je kan bijna een speelhal beginnen voor de plaatselijke jeugdquote:Op vrijdag 24 december 2021 00:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Wow Piet .. das ff wat ... dat race ding is toch geen simulator ?
Zelfbouw met autostoel, stuur met pedalen en PC met 34" schermquote:Op vrijdag 24 december 2021 00:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Wow Piet .. das ff wat ... dat race ding is toch geen simulator ?
Cool manquote:Op vrijdag 24 december 2021 00:44 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Zelfbouw met autostoel, stuur met pedalen en PC met 34" scherm
Ik denk dat volgende vakantie mijn kleinzoon wel wat vriendjes meeneemt.quote:Op vrijdag 24 december 2021 00:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kan bijna een speelhal beginnen voor de plaatselijke jeugd
hahaha heb je wel genoeg logeerplek en zo ?quote:Op vrijdag 24 december 2021 00:46 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Ik denk dat volgende vakantie mijn kleinzoon wel wat vriendjes meeneemt.
Op de hooizolder.quote:Op vrijdag 24 december 2021 00:48 schreef chufi het volgende:
[..]
hahaha heb je wel genoeg logeerplek en zo ?
Kijk ... woonde mijn dochter maar zo dichtbij ..quote:Op vrijdag 24 december 2021 00:52 schreef Steven_Stil het volgende:
Morgen gaat ie weer terug en ben ik weekend bij mijn dochter,
Is nog wel eindje rijden hoor.quote:Op vrijdag 24 december 2021 00:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk ... woonde mijn dochter maar zo dichtbij ..
Ja maar in Duitsland mag je sneller tochquote:Op vrijdag 24 december 2021 01:06 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Is nog wel eindje rijden hoor.
Op sommige stukken.quote:Op vrijdag 24 december 2021 01:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar in Duitsland mag je sneller toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |