Oh ok, ik gun het die Limbo's welquote:Op vrijdag 24 december 2021 18:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Een kleine kans zag ik in het zuidoosten
Overmorgen mag hetquote:Op vrijdag 24 december 2021 18:27 schreef chufi het volgende:
[..]
ienieminie kansje en het ligt er ook aan waar je in Nederland zit.quote:
idd, morgen sneeuwkans en overmorgen ijzelquote:Op vrijdag 24 december 2021 18:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Pas maar als je naar je moeder gaat ... het kan glad worden
wat boeit jou dat joh, geen ene flikkerquote:Op vrijdag 24 december 2021 17:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Zegt de gene die op anoniem gaat en lafjes weer terug komt
Ja best wel je komt en gaat qua rellen en opfokken. Je bent niet vergeten hoor.quote:Op vrijdag 24 december 2021 18:45 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
wat boeit jou dat joh, geen ene flikker
zegt de grootste rellerquote:Op vrijdag 24 december 2021 18:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja best wel je komt en gaat qua rellen en opfokken. Je bent niet vergeten hoor.
Ach meisje tochquote:
Waarom?quote:Op vrijdag 24 december 2021 18:57 schreef chufi het volgende:
Vanavond houden we het gezellig en lief ....
Zuidoosten bij jou of zuidoosten bij ons?quote:Op vrijdag 24 december 2021 18:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Nederlandquote:Op vrijdag 24 december 2021 18:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zuidoosten bij jou of zuidoosten bij ons?![]()
Ik zou het wel leuk vindenBijna iedereen zit toch binnen nu
OKquote:
Boeit me geen zak lulquote:
Heb je geen kerstdingen neergezet, een boom en trappetjes achter het raam? Geen knisperend haardvuur video op de tv... Of zachtspelende kerstnummers op de achtergrond?quote:
Ik heb Mariah Carey op repeatquote:Op vrijdag 24 december 2021 19:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb je geen kerstdingen neergezet, een boom en trappetjes achter het raam? Geen knisperend haardvuur video op de tv... Of zachtspelende kerstnummers op de achtergrond?
Je hebt toch wel kerstkaarten verstuurd?quote:Op vrijdag 24 december 2021 19:50 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Vreten op aarde.![]()
Fuck die kerst. Kan ik zo ook wel.
🍸🏝quote:
Doe ik al heel lang niet meer. De afgelopen 30 jaar weet ik niet beter dan dat ik meestal moest werken tijdens kerst en/of oud en nieuwquote:Op vrijdag 24 december 2021 19:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je hebt toch wel kerstkaarten verstuurd?
Dat wordt toch wel extra betaald? 1,5x of 2x?quote:Op vrijdag 24 december 2021 19:57 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Doe ik al heel lang niet meer. De afgelopen 30 jaar weet ik niet beter dat ik meestal moest werken tijdens kerst en of oud en nieuw
Waar ik werk is dat part of the game. Je weet het als je er voor tekent. Dus geen extra geld, anders dan de reguliere onregelmatigheidstoeslag die we kennen. En die kerstkaarten worden soberso steeds minder volgens mij. Mail of social media is makkelijker.quote:Op vrijdag 24 december 2021 20:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat wordt toch wel extra betaald? 1,5x of 2x?
Er komen steeds minder kaarten terug dan verstuurd. Achja.
Nou, precies.quote:Op vrijdag 24 december 2021 20:05 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat klopt ja. Maar een mailtje met een kerstgroet is... moah. Doe dan maar niks.
Ja, wel heel handig dat die nu tegenwoordig ook op deze feestdagen open is. Hoewel je dat idee vandaag niet kreeg - oh wat was het druk in de winkel zeg. Alle parkeerplaatsen bezet....quote:Op vrijdag 24 december 2021 20:15 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nou, precies.
Als je zelf moet werken tijdens de feestdagen, kan het lastig zijn als de rest van je omgeving vrij of dicht is. Dat is nu gelukkig een stuk beter. Ook op 1e of 2e kerstdag kan ik even de AH in rennen voor wat noodzakelijke dingen.
Ja, het was wel wat apart. De wegen waren rustig, en de winkels gierend druk.quote:Op vrijdag 24 december 2021 20:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, wel heel handig dat die nu tegenwoordig ook op deze feestdagen open is. Hoewel je dat idee vandaag niet kreeg - oh wat was het druk in de winkel zeg. Alle parkeerplaatsen bezet....
Ik stond in de file op de A4quote:Op vrijdag 24 december 2021 20:27 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, het was wel wat apart. De wegen waren rustig, en de winkels gierend druk.
Die al aardig op weg is...quote:
Koeneloenquote:
Triestquote:Op vrijdag 24 december 2021 20:32 schreef Koen66 het volgende:
Mja dat ligt niet aan de drukte, was ongeluk gebeurd
Zijn er meer vanquote:
Een echte kerstavondfilm ook ...quote:Op vrijdag 24 december 2021 20:43 schreef Sodeknetters het volgende:
Filmpje kijken. Slag om de Schelde.
Eigenlijk wel jaquote:
Ja hoor, gaat een beetje zijn gangetjequote:
Jazeker, AYNIL staat op, niet echt mijn ding maar wel traditie. Ik wil om middernacht nog ff de start van de Top 2000 meepikkenquote:Op vrijdag 24 december 2021 20:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja hoor, gaat een beetje zijn gangetjeWe kijken nu De Slimste Mens
Lekker op tijd slapen, want morgen ga ik veel kokkerellen
Jij nog een leuke kerstavond ondanks zieke zoon?
Leukquote:Op vrijdag 24 december 2021 21:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jazeker, AYNIL staat op, niet echt mijn ding maar wel traditie. Ik wil om middernacht nog ff de start van de Top 2000 meepikken
Klopt, en een hoop Corona en doden bonussenquote:Op vrijdag 24 december 2021 21:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
LeukEr zitten weer wat verschilletjes in de onderste regionen zie ik
Ik kwam jou nog tegen toen ik in het top 2000 topic aan het neuzen wasquote:Op vrijdag 24 december 2021 21:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
LeukEr zitten weer wat verschilletjes in de onderste regionen zie ik
Haha ja ik buurt soms even in dat topic, maar vind het vaak te snel gaanquote:Op vrijdag 24 december 2021 21:27 schreef engine het volgende:
[..]
Ik kwam jou nog tegen toen in het top 2000 topic aan het neuzen was![]()
Ik sla meestal de eerste 1000 nummers over
Je staat ook in de OP maar neem aan dat dat van vorig jaar isquote:Op vrijdag 24 december 2021 21:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha ja ik buurt soms even in dat topic, maar vind het vaak te snel gaan
Oh, vaarwel dan alvast.quote:Op vrijdag 24 december 2021 21:27 schreef Aoibhin het volgende:
Hindi zit ineens mijn arm te likken, terwijl ze normaal nooit likt
Ze had een episch filmpje vorig jaarquote:Op vrijdag 24 december 2021 21:31 schreef engine het volgende:
[..]
Je staat ook in de OP maar neem aan dat dat van vorig jaar is
Misschien heb ik het toen ook wel al gezienquote:Op vrijdag 24 december 2021 21:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ze had een episch filmpje vorig jaar
Haha ja toen was ik even in beeldquote:Op vrijdag 24 december 2021 21:31 schreef engine het volgende:
[..]
Je staat ook in de OP maar neem aan dat dat van vorig jaar is
image not foundquote:Op vrijdag 24 december 2021 21:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha ja toen was ik even in beeld![]()
[ afbeelding]afbeelding ]
Ze heeft me inmiddels met rust gelaten en ik ben er nogquote:
Oei oei je bent kwijtquote:Op vrijdag 24 december 2021 21:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha ja toen was ik even in beeld![]()
[ afbeelding]afbeelding ]
Dit zijn de eerste voorbereidingen om je op te etenquote:Op vrijdag 24 december 2021 21:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ze heeft me inmiddels met rust gelaten en ik ben er nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |