Oh ok, ik gun het die Limbo's welquote:Op vrijdag 24 december 2021 18:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Een kleine kans zag ik in het zuidoosten
Overmorgen mag hetquote:Op vrijdag 24 december 2021 18:27 schreef chufi het volgende:
[..]
ienieminie kansje en het ligt er ook aan waar je in Nederland zit.quote:
idd, morgen sneeuwkans en overmorgen ijzelquote:Op vrijdag 24 december 2021 18:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Pas maar als je naar je moeder gaat ... het kan glad worden
wat boeit jou dat joh, geen ene flikkerquote:Op vrijdag 24 december 2021 17:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Zegt de gene die op anoniem gaat en lafjes weer terug komt
Ja best wel je komt en gaat qua rellen en opfokken. Je bent niet vergeten hoor.quote:Op vrijdag 24 december 2021 18:45 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
wat boeit jou dat joh, geen ene flikker
zegt de grootste rellerquote:Op vrijdag 24 december 2021 18:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja best wel je komt en gaat qua rellen en opfokken. Je bent niet vergeten hoor.
Ach meisje tochquote:
Waarom?quote:Op vrijdag 24 december 2021 18:57 schreef chufi het volgende:
Vanavond houden we het gezellig en lief ....
Zuidoosten bij jou of zuidoosten bij ons?quote:Op vrijdag 24 december 2021 18:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Nederlandquote:Op vrijdag 24 december 2021 18:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zuidoosten bij jou of zuidoosten bij ons?![]()
Ik zou het wel leuk vindenBijna iedereen zit toch binnen nu
OKquote:
Boeit me geen zak lulquote:
Heb je geen kerstdingen neergezet, een boom en trappetjes achter het raam? Geen knisperend haardvuur video op de tv... Of zachtspelende kerstnummers op de achtergrond?quote:
Ik heb Mariah Carey op repeatquote:Op vrijdag 24 december 2021 19:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb je geen kerstdingen neergezet, een boom en trappetjes achter het raam? Geen knisperend haardvuur video op de tv... Of zachtspelende kerstnummers op de achtergrond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |