Jullie en iedereen hier ook een fijne Kerstavond en gezellige Kerstdagenquote:Op vrijdag 24 december 2021 14:30 schreef oma-Nijn het volgende:
Voor nu wensen Silverfox en ik iedereen alvast een fijne Kerstavond.
Jullie ookquote:Op vrijdag 24 december 2021 14:30 schreef oma-Nijn het volgende:
Voor nu wensen Silverfox en ik iedereen alvast een fijne Kerstavond.
Je kan me gewoon taggen hoor ipv me diegene te noemen.quote:Op vrijdag 24 december 2021 15:51 schreef Soury het volgende:
Jeetje ik schrok erg van het bericht dat straatverlichting is overleden. Ik mistte hem al een tijdje en heb al eens gechecked of er geen streep door zijn naam zat. Dat gebeurde wel eens, en ja hij had geen blad voor zijn mond en ging ook de discussie wel aan (die soms geen enkele zin hebben). Het verbaasd me ook dat n.b. dege die post even meldt dat hij niet zo geliefd was.Bij mij iig wel. Iemand die zijn mond open trok tegen een stelletje die graag op de TR kop drukken.
Ik mis hem al een tijdje en nu weet ik waarom. Jammer en triest. Veel te jong. Mooie OP Chuuf en ik zie ook dat jou ogen open zijn wat een bepaald subforum betreft.
Ik ga een goed stuk roastbeef bradenquote:
Die is leuk. Jij ook fijne dagenquote:Op vrijdag 24 december 2021 16:45 schreef D. het volgende:
[success] [ afbeelding ] Fijne kerstdagen iedereen! [ afbeelding ] [/success]
Zegt de gene die op anoniem gaat en lafjes weer terug komtquote:Op vrijdag 24 december 2021 16:39 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Je kan me gewoon taggen hoor ipv me diegene te noemen.
Hij wist zelf ook dat hij niet zo geliefd was en dat vond hij erg leuk. Maar goed, tis wat het is.
nog even en je foto verdwijnt van het schermquote:Op vrijdag 24 december 2021 18:01 schreef Soury het volgende:
Fijne kerst en mijn kerststuk gaat omkukelen vanwegen zwaarte kracht[ link | afbeelding ]
Het gaat om de gedachtequote:Op vrijdag 24 december 2021 18:07 schreef chufi het volgende:
[..]
nog even en je foto verdwijnt van het scherm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |