De tel kwijt?quote:
Ik dacht idd iets met oliebol.quote:
Alsof dit topic niet volgepost is voordat de eerste en tweede over zijn.quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik dacht idd iets met oliebol.
Kerst voorbij, oliebollentijd!
Maar zo snel hoeven we straat niet te vergeten
Voor D. is kerst voorbij zei hij het vorige topic.quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Alsof dit topic niet volgepost is voordat de eerste en tweede over zijn.
allemaal spammers hierquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Uit het oog is niet uit het hart natuurlijkquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik dacht idd iets met oliebol.
Kerst voorbij, oliebollentijd!
Maar zo snel hoeven we straat niet te vergeten
Ik ben er ook alweer klaar meequote:Op vrijdag 24 december 2021 23:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Voor D. is kerst voorbij zei hij het vorige topic.
Maar kerst is eigenlijk ook alleen kerstavondquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb ook meer met Yule/Joel/midwinterfeestquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:03 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ben er ook alweer klaar mee
True, maar ik laat me geen twee verplichte vrije dagen in dit koude seizoen ontnemen omdat het officieel geen kerst is.quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar kerst is eigenlijk ook alleen kerstavond
Ik heb nooit een cent uitgegeven aan vuurwerk. Vond en vind ik doodzonde.quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik stak meestal alleen sterretjes af
Ben je een achterhoeker van oorsprong?quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb nooit een cent uitgegeven aan vuurwerk. Vond en vind ik doodzonde.
Wat we vroeger wel gedaan hebben is carbidschieten, dat dan weer wel.
Toen mijn ouders erachter kwamen de deksels van de melkbussen over de N44 vlogen was het overigens weer snel gedaan met de pret.![]()
Nee, Wassenaarse.quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ben je een achterhoeker van oorsprong?
Tis wel zat en zon ....quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
True, maar ik laat me geen twee verplichte vrije dagen in dit koude seizoen ontnemen omdat het officieel geen kerst is.
Krampus nog leukerquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:04 schreef BoonDockSaint het volgende:
Sinterklaas is leuker met zijn stoomboot en zwarte pieten
Die hadden toch geen melkbussen "Dquote:
Ik vind dit leukquote:
Dat is net zo erg als de stenen van een viaduct af laten vallen, kan hartstikke verkeerd aflopen.quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Toen mijn ouders erachter kwamen de deksels van de melkbussen over de N44 vlogen was het overigens weer snel gedaan met de pret.![]()
En jij luisterde uiteraardquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, maar da's zo rot schieten.quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die hadden toch geen melkbussen "D
Alleen porseleinen melkkannen
Ik zou het zelf nooit doen, maar vind het vermakelijk om naar te kijkenquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:07 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind dit leukBeetje over de top maar wat kan het schelen. Gezellig
Vind ik ook wel leuk.quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:07 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind dit leukBeetje over de top maar wat kan het schelen. Gezellig
Ja, achteraf gezien was het ook onverantwoord, maar we waren op eigen terrein en hadden er nooit rekening mee gehouden dat die dingen zo ver zouden komen.quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is net zo erg als de stenen van een viaduct af laten vallen, kan hartstikke verkeerd aflopen.
Hier wordt ook veel carbidschieten gedaan, en soms idioten die het binnen in de stad doen
Het leek me in dit geval wel verstandig om me enigszins te schikken.quote:
Braafheid is mijn tweede naam.quote:
Hoeft niet hoor, ik ben redelijk rustig. Tenzij je wilquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wow... aait zwerfkatje
Dit was je eerste keer?quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, achteraf gezien was het ook onverantwoord, maar we waren op eigen terrein en hadden er nooit rekening mee gehouden dat die dingen zo ver zouden komen.
Ik ken jouw al langer dan vandaag mevrouwtjequote:Op vrijdag 24 december 2021 23:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Braafheid is mijn tweede naam.
Ga oliebollen bakken!quote:
Ssst.. mensen lullen zo graag.quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:13 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ken jouw al langer dan vandaag mevrouwtje
Ja dat ook welquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:10 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Vind ik ook wel leuk.
En ik ben ook blij dat ik er niet tegenover woon.
Rellen op FOK! zijn dood, net als op usenet. Alleen Twitter biedt nog uitkomst.quote:
Na utopia ben ik hierheen gegaan lolquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Rellen op FOK! zijn dood, net als op usenet. Alleen Twitter biedt nog uitkomst.
En je denkt de enige te zijnquote:
Facebook...nu.nl...er zijn wel meer opties hoor.quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Rellen op FOK! zijn dood, net als op usenet. Alleen Twitter biedt nog uitkomst.
Welnee, moderators verpesten het met censuur.quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:21 schreef engine het volgende:
[..]
Facebook...nu.nl...er zijn wel meer opties hoor.
Ik ken Linda alleen van de DJ Kat Show, maar daar zul je wel net te oud voor zijn.quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:19 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik mis een uitroepteken en een verwijzing naar de Linda en/of Oprah.
Oh dat zal wel ja. Maar op twitter niet dan? Op youtube is bijv. ook veel censuur.quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Welnee, moderators verpesten het met censuur.
Eensch, bijna overal helaas.quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:24 schreef engine het volgende:
[..]
Oh dat zal wel ja. Maar op twitter niet dan? Op youtube is bijv. ook veel censuur.
Ja dat werd met de Utopia COS best wel extreemquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Welnee, moderators verpesten het met censuur.
quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Genoeg daarover.. laten we het leuk houden!
Ja daar ben ik ook geen voorstander van. Dat bedrijven gaan bepalen wat de waarheid is. Ook al verschilt onze waarheidquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eensch, bijna overal helaas.
Het begin van het einde.
quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:27 schreef engine het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ook geen voorstander van. Dat bedrijven gaan bepalen wat de waarheid is. Ook al verschilt onze waarheidmaar ik begrijp niet waarom ik niet zelf mag bepalen wat voor mij klopt.
Nou dat ben ik wel vandaagquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Genoeg daarover.. laten we het leuk houden!
quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:31 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
BTW heb jij die streams nog ?
Jij hebt toch alles opgenomen ?quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Ik dacht dat Utopia was afgelopen
Welnee, mafklapper... ik vergeet alles en leef van dag tot dagquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:32 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Jij hebt toch alles opgenomen ?
Ow dan was dat iemand andersquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Welnee, mafklapper... ik vergeet alles en leef van dag tot dag
Hidiho ofzo denk ikquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:33 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ow dan was dat iemand anders
quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:31 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
BTW heb jij die streams nog ?
lekker welquote:
Ah gelukkig maar dat het niet doorzet.quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lekker weld8 dat ik verkouden werd maar het zet niet door
Zag de kerst al de mist ingaan
Want ook al heb je geen corona, snotterend en niezend ben je niet populair
Hehquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Er zijn nog mensen die zich dit project kunnen herrinneren.quote:
Daar hadden we het laatst nog over.quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Welnee, dat ontken ik gewoonquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Daar hadden we het laatst nog over.
En dat ben je natuurlijk ook vergeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |