Dan ga je lekker wat anders luisteren?quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Mijn probleem met de top 2000 is eilk altijd dat ik die nummers alte vaak gehoord heb en dat de platen waarvan ze de radio edit niet draaien de meest verschrikkelijke zijn.
Full Album... Dude!quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Maar om terug te komen op de muziek die ik tijdens mn beste paddotrip aan het luiteren was...
quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik heb daarna volgensmij ook nog hergest ridge gedraaid omdat de trip me zo goed beviel.
DE Shii?quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gaat toch eens Shii uitnodigen
Ik heb een 5.1 versie van een Jarré album.. dat klapt ff lekker door de kamerquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Daarnaast draai je oldfield danwel jarre danwel vangelis niet vanwege een track, alhoewel de meeste albums maar uit 4 a 6 tracks bestaan.
Die ja!quote:
32quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:51 schreef chufi het volgende:
Ik kan zo snel geen nummer vinden in de lijst ,
Serrano is hetquote:Op zaterdag 25 december 2021 01:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Rum en Roomkaas met Cerano
quote:
Hoe je het ook spelt... het smaakt goedquote:
Hoe laat komt ze ?quote:
Meestal na een minuut of 14quote:
Je hebt dr boek gelezen>quote:Op zaterdag 25 december 2021 01:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Meestal na een minuut of 14
Beetje sneeuw hierquote:Op zaterdag 25 december 2021 08:07 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Mwah, weinig zon toen ik wakker werd.
Snap wat je bedoelde.quote:Op zaterdag 25 december 2021 08:11 schreef D. het volgende:
[..]
Beetje sneeuw hier
Bedoelde met de wekker
Moet 'm nog installeren
Ik heb nu 2 weken vakantie, dus ga in de vakantie de wekker zettenquote:Op zaterdag 25 december 2021 08:13 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Snap wat je bedoelde.
Maar kon lekker uitslapen vandaag. Wat zal jij lekker wakker worden de eerste keer dat je hem gebruikt.
Ja, daar is nog best veel aan te tweaken. Mij bevalt een hoge lichtintensiteit het beste. Maar dat is even uitproberen inderdaad.quote:Op zaterdag 25 december 2021 08:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb nu 2 weken vakantie, dus ga in de vakantie de wekker zetten
Ben erg benieuwd. Ook nog even finetunen; tijden, sterkte en geluiden
Die moet ik nog gaan bakken!quote:Op zaterdag 25 december 2021 08:23 schreef pullup het volgende:
Zo, beetje uitgeslapen![]()
Kerststol aansnijden en
Ik dacht op 80% te beginnen met testenquote:Op zaterdag 25 december 2021 08:21 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, daar is nog best veel aan te tweaken. Mij bevalt een hoge lichtintensiteit het beste. Maar dat is even uitproberen inderdaad.
Ik heb hem kant en klaar bij de appie vandaanquote:
Kan ook lekker zijn. Ik ga zo eens aan de slag, dan is ie mooi voor de lunch klaarquote:Op zaterdag 25 december 2021 08:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb hem kant en klaar bij de appie vandaan
Dat is wel een mooie sterkte denk ik.quote:Op zaterdag 25 december 2021 08:26 schreef D. het volgende:
[..]
Ik dacht op 80% te beginnen met testen
Heb jij ook 7 geluidjes?
Ja, waarom moeilijk doen als Appie dat al gedaan heeft.quote:Op zaterdag 25 december 2021 08:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb hem kant en klaar bij de appie vandaan
Omdat ik het leuk vind, en straks bij de lunch lekker verse, warme kerststol hebquote:Op zaterdag 25 december 2021 08:31 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, waarom moeilijk doen als Appie dat al gedaan heeft.
Dat zijn drie hele goede redenen inderdaad.quote:Op zaterdag 25 december 2021 08:33 schreef cafca het volgende:
[..]
Omdat ik het leuk vind, en straks bij de lunch lekker verse, warme kerststol heb
Ik las over vogeltjes, een wekker geluid. Wat de andere 5 zijn weet ik nog nietquote:Op zaterdag 25 december 2021 08:30 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat is wel een mooie sterkte denk ik.
Nee, heb twee geluiden. Vogeltjes en vogeltjes met een koekoek. Koekoek staat hier uit.
Zal vast ook nog wel een radio bij zitten. Die blijken wij ook te hebben.quote:Op zaterdag 25 december 2021 08:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ik las over vogeltjes, een wekker geluid. Wat de andere 5 zijn weet ik nog niet
Dansmuziekquote:Op zaterdag 25 december 2021 08:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ik las over vogeltjes, een wekker geluid. Wat de andere 5 zijn weet ik nog niet
Met z'n vieren op de bank?quote:Op zaterdag 25 december 2021 08:48 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen allen. Vrolijk Kerstfeest🎄
Heerlijk, alleen mijn hulpje en opa zijn oud compagnon komen voor een drankje. Toast met garnalen, paling en zalm.
Daarna lekker samen op de bank met een serie.
quote:
Prima dagje. Ik ga naar mijn zus, zoals gewoonlijk op 1e kerstdag. gaan ons netjes aan de 4 personen houden dusquote:Op zaterdag 25 december 2021 08:48 schreef oma-Nijn het volgende:
Heerlijk, alleen mijn hulpje en opa zijn oud compagnon komen voor een drankje. Toast met garnalen, paling en zalm.
Daarom. We maken dadelijk eten. Dat gaat keurig in bakjes. Hebben ze voor morgen Kerstvoedsel.quote:Op zaterdag 25 december 2021 08:56 schreef D. het volgende:
[..]
Er is een tijd van komen, en een tijd van gaan
Gezellig en fijn, dat je geen last hebt van je booster.quote:Op zaterdag 25 december 2021 09:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Prima dagje. Ik ga naar mijn zus, zoals gewoonlijk op 1e kerstdag. gaan ons netjes aan de 4 personen houden dus
Lekker. Geniet er van!quote:Op zaterdag 25 december 2021 08:48 schreef oma-Nijn het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |