OMG SMEEELLLTTquote:Op maandag 13 december 2021 22:13 schreef D. het volgende:
De babyfoto's
Al eens eerder gedeeld, maar nu wel redelijk on-topic, dus nog maar eens
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou, precies, dat!quote:
Want anders verander je in een pompoen.quote:Op maandag 13 december 2021 22:21 schreef drakin het volgende:
Ik klik niet, en als ik wel klik gaat het geluid niet aan
Waar lees je dat? Ik heb dat nergens in de voorwaarden nog zien staanquote:Op maandag 13 december 2021 22:23 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Want anders verander je in een pompoen.
Wat een schatjesquote:Op maandag 13 december 2021 22:13 schreef D. het volgende:
De babyfoto's
Al eens eerder gedeeld, maar nu wel redelijk on-topic, dus nog maar eens
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik snap jequote:Op maandag 13 december 2021 22:22 schreef D. het volgende:
[..]
Nou, precies, dat!
Deze foto's stonden dus op Marktplaats, dus ik had haast met in de auto stappen om ze op te halen
Regelen dan!quote:Op maandag 13 december 2021 22:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat een schatjes![]()
Ik mis echt katten in mijn leven
Sorry, het zijn binnenkattenquote:Op maandag 13 december 2021 22:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik snap jeIk wil ze nu nog ophalen
Na de dood van mijn laatste kat (bijna 2 jaar geleden ) ben ik echt een beetje in een dip geraakt, de laatste maanden begint het weer te kriebelen en zit ik idd weer te denken om een kat te nemenquote:
Dat dipje had ik ook, maar weer een kat nemen helpt daar prima tegenquote:Op maandag 13 december 2021 22:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Na de dood van mijn laatste kat (bijna 2 jaar geleden ) ben ik echt een beetje in een dip geraakt, de laatste maanden begint het weer te kriebelen en zit ik idd weer te denken om een kat te nemen
Lekker feelgood nummertjequote:
Het klinkt misschien raar maar ik had er drie en na de laatste ben ik een hele tijd in rouw geweestquote:Op maandag 13 december 2021 22:41 schreef D. het volgende:
[..]
Dat dipje had ik ook, maar weer een kat nemen helpt daar prima tegen
Toen de eerste van de 2 die ik had overleed wilde ik er alweer eentje bij nemen, maar Poes was 19 jaar oud, en liet zich graag overschaduwen, dus een druk kitten erbij zou zielig zijn. Toen al besloten dat als het huis katloos was er weer 2 'moesten' komen, en dan bij voorkeur zusjesquote:Op maandag 13 december 2021 22:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het klinkt misschien raar maar ik had er drie en na de laatste ben ik een hele tijd in rouw geweest![]()
Ik kijk wel regelmatig op de site van het dierenasiel , ik hoop dat ik over een tijdje ook weer zo'n snoes in huis heb
Niks raar aan die rouwperiode; een huisdier is gewoon een gezinslid en dat gemis is elke dag voelbaar. Het kost even tijd voor je behoefte kan hebben aan een ander.quote:Op maandag 13 december 2021 22:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het klinkt misschien raar maar ik had er drie en na de laatste ben ik een hele tijd in rouw geweest![]()
Ik kijk wel regelmatig op de site van het dierenasiel , ik hoop dat ik over een tijdje ook weer zo'n snoes in huis heb
Herkenbaar , die van mij waren ook allemaal rond de 20 jaar toen ze dood gingen.quote:Op maandag 13 december 2021 22:47 schreef D. het volgende:
[..]
Toen de eerste van de 2 die ik had overleed wilde ik er alweer eentje bij nemen, maar Poes was 19 jaar oud, en liet zich graag overschaduwen, dus een druk kitten erbij zou zielig zijn. Toen al besloten dat als het huis katloos was er weer 2 'moesten' komen, en dan bij voorkeur zusjes
Ik woon alweer tijdelijk even bij mijn ouders (en dus bij mijn katjes), maar mijn ouders hebben ook als regel dat ze hier pas weggaan uit het huis als alle katten dood zijn. Ze genieten alledrie zo van het huis, en de tuinen en de buren, dat ze dat niet over hun hart kunnen verkrijgen. Liever wonen zij wat kleiner uiteindelijk.quote:Op maandag 13 december 2021 22:47 schreef D. het volgende:
[..]
Toen de eerste van de 2 die ik had overleed wilde ik er alweer eentje bij nemen, maar Poes was 19 jaar oud, en liet zich graag overschaduwen, dus een druk kitten erbij zou zielig zijn. Toen al besloten dat als het huis katloos was er weer 2 'moesten' komen, en dan bij voorkeur zusjes
Ik ken iemand die nog een kitten over heeft mocht je willenquote:Op maandag 13 december 2021 22:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Na de dood van mijn laatste kat (bijna 2 jaar geleden ) ben ik echt een beetje in een dip geraakt, de laatste maanden begint het weer te kriebelen en zit ik idd weer te denken om een kat te nemen
Ik miste het na 2 maanden al voldoendequote:Op maandag 13 december 2021 22:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Herkenbaar , die van mij waren ook allemaal rond de 20 jaar toen ze dood gingen.
Maar nu na twee jaar merk ik dat ik het echt mis in huis
Nee dat is ook zo , en ik heb er echt goed doorheen gezeten.quote:Op maandag 13 december 2021 22:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Niks raar aan die rouwperiode; een huisdier is gewoon een gezinslid en dat gemis is elke dag voelbaar. Het kost even tijd voor je behoefte kan hebben aan een ander.
Hopelijk vind je wel een keer de tijd voor een nieuw kameraatje
Ik kreeg vanavond een telefoontje van schoondochter , of ik misschien voor een bepaalde periode iedere dag op mijn kleindochter kan passen . Gedoe mbt opvang , dus ik ga eerst dat bespreken , en regelen. Voor mij een beste beslissing om te doenquote:Op maandag 13 december 2021 22:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ken iemand die nog een kitten over heeft mocht je willen
Jerney, maar die heb ik al weer een tijdje niet meer gezienquote:Op maandag 13 december 2021 22:58 schreef drakin het volgende:
Wie was hier het poezenvrouwtje?
[ afbeelding ]
Ik snap jequote:Op maandag 13 december 2021 22:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ik miste het na 2 maanden al voldoende
Maar als je het nu begint te missen, dan zul je er vast binnenkort werk van maken
Al is nu niet het 'seizoen', dus kan zijn dat het aanbod nu tegenvalt
Die gaat voor natuurlijkquote:Op maandag 13 december 2021 22:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik kreeg vanavond een telefoontje van schoondochter , of ik misschien voor een bepaalde periode iedere dag op mijn kleindochter kan passen . Gedoe mbt opvang , dus ik ga eerst dat bespreken , en regelen. Voor mij een beste beslissing om te doenEerst moet dat geregeld worden
Cat heeft vaak een ruime keuzequote:Op maandag 13 december 2021 22:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik snap je![]()
Ik zit idd te denken aan het voorjaar
Iemand die dat vandaag nog zei in het vorige topic.quote:Op maandag 13 december 2021 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Jerney, maar die heb ik al weer een tijdje niet meer gezien
quote:
Ik geloof, ik geloof in jou en mijquote:
Ja, nu wil ik deze mokquote:Op maandag 13 december 2021 22:58 schreef drakin het volgende:
Wie was hier het poezenvrouwtje?
[ afbeelding ]
tijdje terug was ze heel ff in DTS om ff te zwaaienquote:Op maandag 13 december 2021 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Jerney, maar die heb ik al weer een tijdje niet meer gezien
waar zou die staan dit jaarquote:Op maandag 13 december 2021 23:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik geloof, ik geloof in jou en mij
Kijk das liefquote:Op maandag 13 december 2021 23:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tijdje terug was ze heel ff in DTS om ff te zwaaien
Ja die is gaaf he?quote:
Koenquote:
Ik hoop niet meer in de top 10 (ja ik weet dat die bekend is, maar nog niet gecheckt); nogal overgewaardeerd wat mij betreftquote:
Geniet er lekker vanquote:Op maandag 13 december 2021 23:03 schreef drakin het volgende:
* drakin Warmt nog lekker pizzabroodje op
Avondeten was toch een beetje te weinig
geen verkeerd nummer idd maar geen top 10quote:Op maandag 13 december 2021 23:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik hoop niet meer in de top 10 (ja ik weet dat die bekend is, maar nog niet gecheckt); nogal overgewaardeerd wat mij betreft
Preciesquote:Op maandag 13 december 2021 23:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geen verkeerd nummer idd maar geen top 10
nope, laatste tig jaar alleen cavia's. Nu ff geen, laatste ging afgelopen woensdg RIPquote:Op maandag 13 december 2021 23:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Koen![]()
Hoe is het? Heb jij ook poezels?
Wat vind je van Wham's Last Christmas?
RIP caviaquote:Op maandag 13 december 2021 23:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nope, laatste tig jaar alleen cavia's. Nu ff geen, laatste ging afgelopen woensdg RIP
O ja dat weet ik nogquote:Op maandag 13 december 2021 23:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nope, laatste tig jaar alleen cavia's. Nu ff geen, laatste ging afgelopen woensdg RIP
Vreselijkquote:Op maandag 13 december 2021 23:08 schreef Koen66 het volgende:
ja
[..]
was zielig woensdagavond bij de dierenarts
Ah… sterkte Koen.quote:Op maandag 13 december 2021 23:08 schreef Koen66 het volgende:
ja
[..]
was zielig woensdagavond bij de dierenarts
Mooiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op maandag 13 december 2021 23:33 schreef drakin het volgende:
pizza en pittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dacht ff pizza eten en gaan slapenSame shit, different day
SC hopper present
Dat deed ik gister, maar hmmm kersenquote:Op maandag 13 december 2021 23:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dacht ff pizza eten en gaan slapen
Da's inderdaad slecht voor het snoepgedrag, te weinig etenquote:Op maandag 13 december 2021 23:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat deed ik gister, maar hmmm kersen![]()
Niet meer zo weinig avondeten, ik ga teveel snoepen
quote:Op maandag 13 december 2021 23:33 schreef drakin het volgende:
pizza en pittenGeniet ervan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
He ga jij nou ook al weg?quote:
Nee dat was voor ieders medeleven met de caafquote:Op maandag 13 december 2021 23:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
He ga jij nou ook al weg?Is de rum op?
Ook allemaal Sinterklaassnoep ineens in de aanbiedingquote:Op maandag 13 december 2021 23:39 schreef Koen66 het volgende:
Afgelopen weekend ook teveel gesnoept, wonderlijk genoeg niet aangekomen vooralsnog
Nee hoor, vrij morgenquote:
Ik heb nog geen pepernoot of chocolade letter gehad dit jaarquote:Op maandag 13 december 2021 23:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ook allemaal Sinterklaassnoep ineens in de aanbiedingEn dan heb ik nog vier zakken luxe-kruidnoten
Valt daar een touw aan vast te knopen dan?quote:Op dinsdag 14 december 2021 07:10 schreef pullup het volgende:
Ik probeerde even het Coronatopic bij te lezen![]()
* pullup gaat op zoek naar een stuk touw
Het is een beetje een wappie centrale daaro op dit momentquote:Op dinsdag 14 december 2021 07:14 schreef cafca het volgende:
[..]
Valt daar een touw aan vast te knopen dan?
Goedemorgen
quote:Op dinsdag 14 december 2021 07:14 schreef pullup het volgende:
The lesser short-nosed fruit bat (Cynopterus brachyotis). It is a small bat that lives in South Asia and Southeast Asia. It occurs in many types of habitat, but most frequently in disturbed forest, including lower montane forest and tropical lowland rain forest, plus gardens, mangroves, and vegetation on beaches.
[ afbeelding ]
Niet op eten!!
Ik volg het meme-topic vanaf het begin.quote:Op dinsdag 14 december 2021 07:10 schreef pullup het volgende:
Ik probeerde even het Coronatopic bij te lezen![]()
* pullup gaat op zoek naar een stuk touw
quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2021 07:43 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik volg het meme-topic vanaf het begin.
COR / Corona memmes topique deel 3
De laatste tijd zijn veel plaatjes slecht geëdit, totaal niet grappig, en vooral erg zuur.
Kijk ook naar de eerste delen. Er zitten een paar pareltjes tussen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 07:44 schreef pullup het volgende:
[..]Die had ik nog nooit bezocht. Zal vanmiddag eens kijken
O ja hoor, maar ik blijf het een apart einde vinden. Maar oke, gewonnen alhoewel Mercedes het nog hogerop gaat zoeken met de klachten.quote:Op dinsdag 14 december 2021 07:43 schreef pullup het volgende:
[..]Al weer bijgekomen van de maxrace?
Dat wel, maar dat levert niks op, en de uitslag wordt sowieso niet veranderd.quote:Op dinsdag 14 december 2021 07:51 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
O ja hoor, maar ik blijf het een apart einde vinden. Maar oke, gewonnen alhoewel Mercedes het nog hogerop gaat zoeken met de klachten.
Het lijkt mij ook wel zeer apart als dat idd nog verandert.quote:Op dinsdag 14 december 2021 07:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat wel, maar dat levert niks op, en de uitslag wordt sowieso niet veranderd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 december 2021 09:06 schreef D. het volgende:
Goedemorgen!
@:oma-nijnIk had me al schrap gezetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deze kan nog net.Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
Ik voorspel dat ik niet ga kijken.quote:Op dinsdag 14 december 2021 09:14 schreef engine het volgende:
Goedemorgen![]()
Voor de voorspellers onder ons. Morgen begint het WK darts 🎯
DRT / [PDC WK 2022] Het voorspelspel #1:
Als ik het niet vergeetquote:Op dinsdag 14 december 2021 10:47 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik voorspel dat ik niet ga kijken.
* SolidasRock is een erg goeie voorspeller![]()
Daar heb ik toevallig pas geleden in het topic gelezenquote:Op maandag 13 december 2021 23:02 schreef D. het volgende:
[..]
Cat heeft vaak een ruime keuze
(nu een zevenling las ik, maar de meeste al vergeven)
Ceviche in F&F / Gastopvang DOC: Cat's 27e nestje #2 Kuddegedrag
Voor de booster?quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:25 schreef chufi het volgende:
Wil ik een afspraak maken ligt de site er weer uit ..
Al bidden ze tot Onze Lieve Heerquote:Op dinsdag 14 december 2021 07:51 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
O ja hoor, maar ik blijf het een apart einde vinden. Maar oke, gewonnen alhoewel Mercedes het nog hogerop gaat zoeken met de klachten.
Ik voorspel dat een dikke man gaat winnenquote:Op dinsdag 14 december 2021 09:14 schreef engine het volgende:
Goedemorgen![]()
Voor de voorspellers onder ons. Morgen begint het WK darts 🎯
DRT / [PDC WK 2022] Het voorspelspel #1:
Eens kijken of ik ook al magquote:Op dinsdag 14 december 2021 11:41 schreef chufi het volgende:
[..]
yep ..... en telefoon doet het ook al niet .. kut zooi
quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar een afspraak maken is lastig ...
Toch online gedaanquote:
Het is een kutlocatie waar ik heen moet maar ik maak er wel een mooi fietstochtje vanquote:Op dinsdag 14 december 2021 12:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jeuj!![]()
Jij kan dansen met de kerst.
plein 40-45?quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is een kutlocatie waar ik heen moet maar ik maak er wel een mooi fietstochtje van![]()
Volgens mij gaat het redelijk weer worden en anders moest ik tot na de jaarwisseling wachten
Als ik niet voor Pampus lig door de bijwerkingenquote:Op dinsdag 14 december 2021 12:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jeuj!![]()
Jij kan dansen met de kerst.
Nee ik moet een heel eind buiten Amsterdam zijnquote:
Je hebt hem er dan wel mooi inquote:Op dinsdag 14 december 2021 12:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is een kutlocatie waar ik heen moet maar ik maak er wel een mooi fietstochtje van![]()
Volgens mij gaat het redelijk weer worden en anders moest ik tot na de jaarwisseling wachten
Dat is inderdaad een eindje weg.quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Als ik niet voor Pampus lig door de bijwerkingen
oh daar heb ik geen zin inquote:Op dinsdag 14 december 2021 12:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee ik moet een heel eind buiten Amsterdam zijn
Nou waren de keuzemogelijkheden voor na de jaarwisseling nog kutterquote:
Ja doei ...quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou waren de keuzemogelijkheden voor na de jaarwisseling nog kutterAlkmaar of Alphen
Geen grapquote:
quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:27 schreef chufi het volgende:
Ik kom er maar niet door ... online krijg ik soms de melding dat ik moet bellen als ik geen time-out krijg.. Als ik bel krijg ik de melding dat er te weinig lijnen zijn en dat ik later nog maar eens moet bellen .. How to boost a boostercampagne
Nou, ik kreeg drie keuzes en degene die dan nog het meest dichtbij Amsterdam stond nog als eerste. Ik keek naar die andere twee, deed het nog een keer om te checken of er wat gunstigers uitkwam maar helaasquote:Op dinsdag 14 december 2021 12:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien moest je nog ff naar beneden doorscrollen..
19e.quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:55 schreef chufi het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)kafspraak-maken.html
IK moet gewoon wachten... tot de 19e..
Max33 wordt 1quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:56 schreef pullup het volgende:
[..]
19e.
Wat een faalgebeuren is dit ook
Man33 in het kwadraat
Het advies van de gezondheidsraad is een interval van ten minste zes maanden. Dus het versnellen van de boostercampagne is een schijnmaatregel als daarmee een grote groep binnen die zes maanden valt. Het heeft veel meer zin om de zaak beter te organiseren.quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:56 schreef pullup het volgende:
[..]
19e.
Wat een faalgebeuren is dit ook
Man33 in het kwadraat
https://nl.wikipedia.org/wiki/Gaviaal#Kopquote:Op maandag 13 december 2021 21:03 schreef tonja het volgende:
[..]
Wat een rare bal op zijn 'bovenlip'
quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hoi kloon, hoe gaat het met mezelf?
Goedemiddagquote:
quote:
Ik niet snappen...quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Jij was toch Deisyy en Notturna? Ik snap het ook niet meer.quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
We hebben alle 3 "dezelfde" kat. En dus moesten we wel een kloon zijn. Daar haak ik nu dus op in. Ik zag dat je mijn bericht geliked had en dacht dat je het zou snappen.quote:
Ja nottuma was een vergissing (en heeft ook geen kat), het was Espri. Had ik erna nog gepost.quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:36 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Jij was toch Deisyy en Notturna? Ik snap het ook niet meer.
Ah oke, nee ik zag een foto met ons Guusje, helaas is ze er niet meerquote:Op dinsdag 14 december 2021 13:36 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
We hebben alle 3 "dezelfde" kat. En dus moesten we wel een kloon zijn. Daar haak ik nu dus op in. Ik zag dat je mijn bericht geliked had en dacht dat je het zou snappen.
Is verder niet belangrijk.
Ah oke. Lijkt me lastig switchen tussen accounts als je het zelf niet meer weetquote:Op dinsdag 14 december 2021 13:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja nottuma was een vergissing (en heeft ook geen kat), het was Espri. Had ik erna nog gepost.
Ja is nogal wat werk jaquote:Op dinsdag 14 december 2021 13:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ah oke. Lijkt me lastig switchen tussen accounts als je het zelf niet meer weet
Een grote bende, ons jaar is aan de beurt maar wil je voor twee (echtpaar mag) moet je een tel afspraak maken en kun je niemand bereiken. Wil je online dan kun je pas in Januari terecht, een grote kutbende is het!!!quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:25 schreef chufi het volgende:
Wil ik een afspraak maken ligt de site er weer uit ..
Ons jaar is aan de beurt maar moet wachten op de schriftelijke uitnodiging. Voor twee personen 55/56 moet je bellen , maar is niet bereikbaar. Online krijg wij data ver in Januari.quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:43 schreef espri het volgende:
Meneer espri heeft gister via de site gedaan en kan 23 dec terecht, 5 km vrderop.
Best apart ja.quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:46 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ons jaar is aan de beurt maar moet wachten op de schriftelijke uitnodiging. Voor twee personen 55/56 moet je bellen , maar is niet bereikbaar. Online krijg wij data ver in Januari.
Wat is jouw jaar? Waar gaat dit over?quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:46 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ons jaar is aan de beurt maar moet wachten op de schriftelijke uitnodiging. Voor twee personen 55/56 moet je bellen , maar is niet bereikbaar. Online krijg wij data ver in Januari.
Oproep boosterprikquote:Op dinsdag 14 december 2021 13:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat is jouw jaar? Waar gaat dit over?
Ja maar eergister of gister werd er door het RIVM/GGD gemeld dat mijn/onze geboortejaar aan de beurt is...heel fijn maar je moet eerst de brief hebben en ik ben benieuwd wanneer die op de mat ligt.quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:00 schreef puzziepie het volgende:
Je krijgt daar toch gewoon een brief voor wanneer je aan de beurt bent
Misschien wel .. maar je mag eerder... als het je luktquote:Op dinsdag 14 december 2021 14:00 schreef puzziepie het volgende:
Je krijgt daar toch gewoon een brief voor wanneer je aan de beurt bent
Je kan toch gewoon de brief afwachten? Ik zie het probleem niet zo.quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:04 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja maar eergister of gister werd er door het RIVM/GGD gemeld dat mijn/onze geboortejaar aan de beurt is...heel fijn maar je moet eerst de brief hebben en ik ben benieuwd wanneer die op de mat ligt.
Okay, ik wacht gewoon netjes tot ik aan de beurt ben.quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien wel .. maar je mag eerder... als het je lukt
Mijn man zijn jaar was aan de beurt dus kreeg hij ook de afspraak, ik mag nog even wachten.quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Okay, ik wacht gewoon netjes tot ik aan de beurt ben.
Je krijgt vanzelf die brief in de busquote:Op dinsdag 14 december 2021 14:11 schreef espri het volgende:
[..]
Mijn man zijn jaar was aan de beurt dus kreeg hij ook de afspraak, ik mag nog even wachten.
Zeker waar, ik heb ook minder haast hoor.quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je krijgt vanzelf die brief in de bus![]()
Ik ben er eerlijk gezegd niet zo mee bezig
Het blijkt moeilijk te zijn om een afspraak te maken, met of zonder brief.quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon de brief afwachten? Ik zie het probleem niet zo.
Ik ook , ik ben er ook niet zo bang voorquote:Op dinsdag 14 december 2021 14:12 schreef espri het volgende:
[..]
Zeker waar, ik heb ook minder haast hoor.
Ik ben ook niet bang voor de prik maar meer het idee waarom allemaal zo snel en dan ook nog eens 3....quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ook , ik ben er ook niet zo bang voor![]()
Heb wel met mijn moeder afgesproken mocht ik ooit op de ic terecht komen en er slecht aan toe zijn : laat me dan gewoon doodgaan.
Ik heb maar 1 prik gehad , zou dan nu mijn 2e krijgenquote:Op dinsdag 14 december 2021 14:19 schreef espri het volgende:
[..]
Ik ben ook niet bang voor de prik maar meer het idee waarom allemaal zo snel en dan ook nog eens 3....
En die afspraak hebben wij ook hoor, niet rekken als het uitzichtloos is, maar dat weten we al heel lang van elkaar. Wel lijkt het me echt naar als je het virus flink te pakken krijgt, mijn gezondheid is nu ook weer niet heel best en trek het op sommige dagen gewoon niet... stel je voor dat je dan ook nog eens zwaar ziek word van corona, dat beangstigd me wel eens.
Jij had dus Jansen, ik de pfizer en manlief astra.quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 prik gehad , zou dan nu mijn 2e krijgen
Ik had Jansenquote:Op dinsdag 14 december 2021 14:21 schreef espri het volgende:
[..]
Jij had dus Jansen, ik de pfizer en manlief astra.
quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:33 schreef espri het volgende:
Ik had me suf gezocht naar een foto van Guusje hoe ze altijd graag mee keek op de pc maar heb het gevonden hoor![]()
[ link | afbeelding ]
quote:
quote:
Guusjequote:Op dinsdag 14 december 2021 14:41 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
[..]
Edit: o ja had je reactie niet goed gelezen, na ja ik laat hem maar gewoon staan
Het is een drama ben al drie dagen aan het bellen wil iets veranderen maar kom er ook niet door.quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:27 schreef chufi het volgende:
Ik kom er maar niet door ... online krijg ik soms de melding dat ik moet bellen als ik geen time-out krijg.. Als ik bel krijg ik de melding dat er te weinig lijnen zijn en dat ik later nog maar eens moet bellen .. How to boost a boostercampagne
Terwijl het volgens mij zo is als het een echtpaar betreft de partner mee mag., Brief afwachten, bellen (dus niet online) en dan zeggen dat de partner meekomt.quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:11 schreef espri het volgende:
[..]
Mijn man zijn jaar was aan de beurt dus kreeg hij ook de afspraak, ik mag nog even wachten.
Klopt maar moest toch ook iets van 6 maanden tussen de laatste prik zitten? Dat is bij mij nog niet het geval.quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:08 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Terwijl het volgens mij zo is als het een echtpaar betreft de partner mee mag., Brief afwachten, bellen (dus niet online) en dan zeggen dat de partner meekomt.
Oja is ook zo, 6/7 maanden en voor ons geldt dat voor beide dus afspraak voor allebei.quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:17 schreef espri het volgende:
[..]
Klopt maar moest toch ook iets van 6 maanden tussen de laatste prik zitten? Dat is bij mij nog niet het geval.
En dan is Tom een broertje, die heeft ook maar zo'n klein befjequote:
Ik heb mij ook niet aan de afspraak kunnen houdenquote:
Ah neequote:Op dinsdag 14 december 2021 17:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb mij ook niet aan de afspraak kunnen houden
Ja het erge is gelukkig over, nu de nasleepquote:Op dinsdag 14 december 2021 17:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah nee
Is het nu wel weer over?
quote:Op dinsdag 14 december 2021 17:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dan is Tom een broertje, die heeft ook maar zo'n klein befje
Hopelijk blijft het dan nu wel een tijd weg hoor.quote:Op dinsdag 14 december 2021 17:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het erge is gelukkig over, nu de nasleep
En dan net vandaag iedereen die je lastig valt, tel, app tel app mail, tel appquote:Op dinsdag 14 december 2021 17:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hopelijk blijft het dan nu wel een tijd weg hoor.
Die nasleep moet je door ja
Dat zal je altijd zien jaquote:Op dinsdag 14 december 2021 17:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan net vandaag iedereen die je lastig valt, tel, app tel app mail, tel app![]()
Ja, je ontkomt niet aan die nasleep
Beide niet meer dit jaarhoop ik
O nee he, jij zit er nu weer midden in pppfffffquote:Op dinsdag 14 december 2021 17:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zal je altijd zien ja
Hopelijk valt het mee.
Uh, beide dit jaar weet ik zeker dat dat niet gaat lukken
Ik vraag me meer af of ik morgen wee eens naar het ziekenhuis moet of niet.
Sinds vanochtend/vannacht ergens.quote:Op dinsdag 14 december 2021 17:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nee he, jij zit er nu weer midden in pppfffff
Hoelang duurt die nu?
Jemig is wel lang, en wordt ook niet minder met medicatiequote:Op dinsdag 14 december 2021 17:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sinds vanochtend/vannacht ergens.
Hij is raar deze keer, zit heel laag onregelmatig. Snap het ook niet meer zo goed.quote:Op dinsdag 14 december 2021 17:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jemig is wel lang, en wordt ook niet minder met medicatie
Jij hebt het echt wel heel vaak en heftig zeg.
Wel een beetje kunnen slapen?
O anders als andersquote:Op dinsdag 14 december 2021 17:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij is raar deze keer, zit heel laag onregelmatig. Snap het ook niet meer zo goed.
Het is de laatste tijd wel te vaak ja.
Ben er niet wakker van geworden, en voel het ook de helft van de tijd niet. Denk dat ik vannacht, ook al zou ie er dan nog inzitten, redelijk kan slapen.
Ik heb wel iets extra genomen al. Meer dan dit wil ik niet.quote:Op dinsdag 14 december 2021 17:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O anders als anders
Dan kan je ook bijna geen betablokker in nemen nu?
ANders even bellen voor de zekerheid. Laat het niet te lang aan sudderen vooral als het anders is als anders
quote:Op dinsdag 14 december 2021 17:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb wel iets extra genomen al. Meer dan dit wil ik niet.
Wacht rustig tot morgen af, het is anders, zeker niet erger
Doe jij ook toch, wel oppassenquote:Op dinsdag 14 december 2021 17:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]Oke, als je maar goed op jezelf let dan.
Hoop voor je dat het snel over is.
Ja zeker. Ik duim voor je 😘quote:Op dinsdag 14 december 2021 17:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doe jij ook toch, wel oppassen
En dank, zou fijn zijn ja.
Dank je chufiquote:
Haha ja die kat denkt ook 'daar gaat mijn rustige leventje thuis'quote:
Geen plek meer op schoot, op mijn natvoer moeten wachten, kattenbak wordt niet op tijd verschoond.quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha ja die kat denkt ook 'daar gaat mijn rustige leventje thuis'
Ja en het personeel zal ook wel niet overlegd hebben met de kat of het wel oké was.quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen plek meer op schoot, op mijn natvoer moeten wachten, kattenbak wordt niet op tijd verschoond.
"Kutbaby"
Ik dacht toch echt te zien van: hey neem maar weer mee, vind er nu al niets aan.quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen plek meer op schoot, op mijn natvoer moeten wachten, kattenbak wordt niet op tijd verschoond.
"Kutbaby"
Een beetje vergelijkbaar met die kat van het filmpje, die aan het eind op de vensterbank sprong alsof er niets gebeurd wasquote:Op dinsdag 14 december 2021 18:41 schreef Aoibhin het volgende:
Er bestaat trouwens ook nog een foto van de nacht dat ik geboren was, en mijn broer die mij voor het eerst zag. Die keek ook echt alsof zijn leven in duigen viel![]()
Dat was dan het vervolg op "kutbaby"quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:43 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik dacht toch echt te zien van: hey neem maar weer mee, vind er nu al niets aan.
De kat ging zich verder beraden wat te doen op de vensterbank.quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was dan het vervolg op "kutbaby"
Ik zat op *petspetspets* te wachten.quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
"Kutbaby"
Jaquote:Op dinsdag 14 december 2021 18:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een beetje vergelijkbaar met die kat van het filmpje, die aan het eind op de vensterbank sprong alsof er niets gebeurd was
Hier nog een mooie rooie kat. Met zo'n blik van: laat mijn baasje maar gaan, hij is toch gek.quote:
Waarschijnlijk is er ook nog wel eens een *petspetspets* gevallenquote:Op dinsdag 14 december 2021 18:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaMijn broer heeft het uiteindelijk ook wel geaccepteerd. Maar die foto blijft goud
Dat moet je toch even uitproberen als oudere broerquote:Op dinsdag 14 december 2021 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is er ook nog wel eens een *petspetspets* gevallen
Ik laat eerst even mijn eten zakken voordat ik deze ga kijken.quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hier nog een mooie rooie kat. Met zo'n blik van: laat mijn baasje maar gaan, hij is toch gek.
Of als kat.quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat moet je toch even uitproberen als oudere broer
Oh mijn broer en ik vochten wel eens vroegerquote:Op dinsdag 14 december 2021 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is er ook nog wel eens een *petspetspets* gevallen
Ik ben de jongste van 6 kinderenquote:Op dinsdag 14 december 2021 18:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat moet je toch even uitproberen als oudere broer
quote:
Dan had jij het heel slecht met al die andere ouderen broers en zussen.quote:
Zo hoort datquote:Op dinsdag 14 december 2021 18:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh mijn broer en ik vochten wel eens vroeger
Haha wat een held die katquote:Op dinsdag 14 december 2021 18:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hier nog een mooie rooie kat. Met zo'n blik van: laat mijn baasje maar gaan, hij is toch gek.
Mijn oudere broer sloeg als een meisje. Was ook geen partij voor me.quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:55 schreef pullup het volgende:
Ik ben de middelste maar mijn oudere zus konden we hebben
Best wel, vroeger was het weleens oorlog, maar zussenquote:Op dinsdag 14 december 2021 18:55 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
Ben je toch nog goed terechtgekomen
Wat een petsen moet jij wel niet hebben doorstaanquote:
Ah samenspannen, dat is ook slimquote:Op dinsdag 14 december 2021 18:55 schreef pullup het volgende:
Ik heb 5 oudere zussen, dus ik had 6 moedersquote:Op dinsdag 14 december 2021 18:55 schreef notturna het volgende:
[..]
Dan had jij het heel slecht met al die andere ouderen broers en zussen.
Die kon je gemakkelijk hebbenquote:Op dinsdag 14 december 2021 18:56 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Mijn oudere broer sloeg als een meisje. Was ook geen partij voor me.
Ik heb maar een oudere zus en wij waren als kind aan elkaar gewaagd. Zij totaal geen ochtend mens en had een chronisch ochtendhumeur. Elke zondagochtend oorlog in de keet, want “hier is Ko de boswachtershow” dat gaf vuurwerk.quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Best wel, vroeger was het weleens oorlog, maar zussen
Of ze liet jullie in de waanquote:Op dinsdag 14 december 2021 18:55 schreef pullup het volgende:
Oh dat is minder.quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb 5 oudere zussen, dus ik had 6 moeders
Ik heb er geen actieve herinnering aanquote:Op dinsdag 14 december 2021 18:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat een petsen moet jij wel niet hebben doorstaanDat je nog kan typen
Ik hoop dat het nu mooie herinneringen zijnquote:Op dinsdag 14 december 2021 18:59 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik heb maar een oudere zus en wij waren als kind aan elkaar gewaagd. Zij totaal geen ochtend mens en had een chronisch ochtendhumeur. Elke zondagochtend oorlog in de keet, want “hier is Ko de boswachtershow” dat gaf vuurwerk.
Het voordeel was wel dat ik veel meer mocht dan mijn oudere zussen, zij hadden de weg voor mij geplaveid zeg maarquote:
En soms roep ik dat nog naar haar, gewoon omdat het kan.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoop dat het nu mooie herinneringen zijn
Keek pas na je post maar dat een cool baasjequote:Op dinsdag 14 december 2021 18:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha wat een held die katZo'n "does es effe normaal man" blik
Zie je, dan moet het wel heel erg zijn geweestquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb er geen actieve herinnering aan
Maar wel jammer, ik heb ook een zus die ik al 30 jaar niet heb gezien.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:02 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nog wel denk ik. Heb hem al even niet meer gezien.
En dat is niet erg.
Het viel best wel meequote:Op dinsdag 14 december 2021 19:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zie je, dan moet het wel heel erg zijn geweest
Ik ben net thuis maar heb geloof ik ook al alles gelezenquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:08 schreef notturna het volgende:
Heb besloten de persco dit keer maar niet te kijken. Alles is toch al uitgelekt.
quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar wel jammer, ik heb ook een zus die ik al 30 jaar niet heb gezien.
Ja heb je het boek gelezen dan valt de film toch ontzettend tegen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben net thuis maar heb geloof ik ook al alles gelezen
best klote
Hier is-ie ook weer.quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha wat een held die katZo'n "does es effe normaal man" blik
Ik kijke het al heel lang niet meer, we weten toch alles al, en dat die avondlockdown verlengd zou worden lijkt me geen verrassingquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:08 schreef notturna het volgende:
Heb besloten de persco dit keer maar niet te kijken. Alles is toch al uitgelekt.
Ik doe met je mee. Ik word een beetje moedeloos van die persco's; in het begin van corona vond ik het wel interessant, zo'n pandemie en wat we ertegen gingen doen, maar nu gewoon murw gebeukt. En mijn werk draait ook al 100% om corona, dus krijg er al genoeg over te horenquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:08 schreef notturna het volgende:
Ergens wel. Zou het liefst hebben dat alles een beetje normaal zou kunnen gaan.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar wel jammer, ik heb ook een zus die ik al 30 jaar niet heb gezien.
Dus dat en dat de kinderen een week eerder vakantie hebben, was ook al lang geen nieuws meer. Dat zat er gewoon aan te komen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kijke het al heel lang niet meer, we weten toch alles al, en dat die avondlockdown verlengd zou worden lijkt me geen verrassing
Ik kan me dat wel voorstellen, helaas heb je dat soort dingen niet zelf te kiezen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:10 schreef Aoibhin het volgende:
Ik vind het soms wel jammer niet nog een andere broer of zus te hebben. Mijn broer en ik verschillen echt enorm in karakter en interesses, en zijn helemaal niet close (al kunnen we op zich ook best met elkaar opschieten, we zoeken elkaar alleen niet zoveel op).
Ja ben behoorlijk coronamoe. Kijk tegenwoordig vaker geen nieuws meer, hou me wel zoveel mogelijk aan de maatregelen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik doe met je mee. Ik word een beetje moedeloos van die persco's; in het begin van corona vond ik het wel interessant, zo'n pandemie en wat we ertegen gingen doen, maar nu gewoon murw gebeukt. En mijn werk draait ook al 100% om corona, dus krijg er al genoeg over te horen
'Wegwezen! Hier wil ik niet bij horen!'quote:
wat zijn pannenklappersquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:12 schreef engine het volgende:
Ik kijk meestal tot Rutte klaar isnu ga ik pannenklappers kijken.
Dan wordt zo'n breuk onomkeerbaar, hoe jammer dat ook is.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:11 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ergens wel. Zou het liefst hebben dat alles een beetje normaal zou kunnen gaan.
Maar er is in ons geval te veel gebeurd.
Wappies die protesteren door op pannen te slaan.quote:
Weer iets geleerdquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:14 schreef notturna het volgende:
[..]
Wappies die protesteren door op pannen te slaan.
Ohhhquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:14 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja, zomaar hier op Fok! geleerd.quote:
Nee precies. Prima kerel verder wel, maar we hebben echt net een combi van persoonlijkheidstrekken geërfd van onze beide kanten van de families die niet echt met elkaar klikkenquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan me dat wel voorstellen, helaas heb je dat soort dingen niet zelf te kiezen.
Daar ga je toch niet je goede pannen voor gebruiken?quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Houd snel het kookgerei achter zijn rug
FOK! is zo leerzaamquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:16 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja, zomaar hier op Fok! geleerd.
Ik heb maar één soort pannenquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:16 schreef notturna het volgende:
[..]
Daar ga je toch niet je goede pannen voor gebruiken?
Ik heb een hekel aan de term wappie gekregen. Die wordt te pas en onpas gebruikt. Ik heb besloten dat woord uit mijn vocabulaire te schrappenquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:16 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
En dan zijn er nog de wappieklappers.
Aha dan word jij een woordswappie.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan de term wappie gekregen. Die wordt te pas en onpas gebruikt. Ik heb besloten dat woord uit mijn vocabulaire te schrappen
Je kan dan wel broers en/of zussen van elkaar zijn, maar dat biedt geen garantie voor een hechte band. Mijn twee jaar oudere zus is mijn best vriendin, we zijn elkaars steun en toeverlaat, ik bof heel erg met haarquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee precies. Prima kerel verder wel, maar we hebben echt net een combi van persoonlijkheidstrekken geërfd van onze beide kanten van de families die niet echt met elkaar klikken![]()
Maar ik mag allang blij zijn dat we op zich wel gewoon door een deur kunnen en elkaar het beste wensen/gunnen, dat is in veel families wel anders
Swappenquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:18 schreef notturna het volgende:
[..]
Aha dan word jij een woordswappie.
quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:14 schreef notturna het volgende:
[..]
Tutu staat hier aanquote:
Idem, ik heb echt een hekel aan dat woord gekregen de laatste maanden, maar ook aan het woord woke en sneeuwvlokjes, het is een manier om mensen op een hele nare manier in een hokje te plaatsen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan de term wappie gekregen. Die wordt te pas en onpas gebruikt. Ik heb besloten dat woord uit mijn vocabulaire te schrappen
Hey youquote:
Hopelijk niet de pan waar ik net in roerde, want daar zit hete soep inquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Houd snel het kookgerei achter zijn rug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |