Sinds vanochtend/vannacht ergens.quote:Op dinsdag 14 december 2021 17:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nee he, jij zit er nu weer midden in pppfffff
Hoelang duurt die nu?
Jemig is wel lang, en wordt ook niet minder met medicatiequote:Op dinsdag 14 december 2021 17:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sinds vanochtend/vannacht ergens.
Hij is raar deze keer, zit heel laag onregelmatig. Snap het ook niet meer zo goed.quote:Op dinsdag 14 december 2021 17:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jemig is wel lang, en wordt ook niet minder met medicatie
Jij hebt het echt wel heel vaak en heftig zeg.
Wel een beetje kunnen slapen?
O anders als andersquote:Op dinsdag 14 december 2021 17:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij is raar deze keer, zit heel laag onregelmatig. Snap het ook niet meer zo goed.
Het is de laatste tijd wel te vaak ja.
Ben er niet wakker van geworden, en voel het ook de helft van de tijd niet. Denk dat ik vannacht, ook al zou ie er dan nog inzitten, redelijk kan slapen.
Ik heb wel iets extra genomen al. Meer dan dit wil ik niet.quote:Op dinsdag 14 december 2021 17:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O anders als anders
Dan kan je ook bijna geen betablokker in nemen nu?
ANders even bellen voor de zekerheid. Laat het niet te lang aan sudderen vooral als het anders is als anders
quote:Op dinsdag 14 december 2021 17:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb wel iets extra genomen al. Meer dan dit wil ik niet.
Wacht rustig tot morgen af, het is anders, zeker niet erger
Doe jij ook toch, wel oppassenquote:Op dinsdag 14 december 2021 17:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]Oke, als je maar goed op jezelf let dan.
Hoop voor je dat het snel over is.
Ja zeker. Ik duim voor je 😘quote:Op dinsdag 14 december 2021 17:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doe jij ook toch, wel oppassen
En dank, zou fijn zijn ja.
Dank je chufiquote:
Haha ja die kat denkt ook 'daar gaat mijn rustige leventje thuis'quote:
Geen plek meer op schoot, op mijn natvoer moeten wachten, kattenbak wordt niet op tijd verschoond.quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha ja die kat denkt ook 'daar gaat mijn rustige leventje thuis'
Ja en het personeel zal ook wel niet overlegd hebben met de kat of het wel oké was.quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen plek meer op schoot, op mijn natvoer moeten wachten, kattenbak wordt niet op tijd verschoond.
"Kutbaby"
Ik dacht toch echt te zien van: hey neem maar weer mee, vind er nu al niets aan.quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen plek meer op schoot, op mijn natvoer moeten wachten, kattenbak wordt niet op tijd verschoond.
"Kutbaby"
Een beetje vergelijkbaar met die kat van het filmpje, die aan het eind op de vensterbank sprong alsof er niets gebeurd wasquote:Op dinsdag 14 december 2021 18:41 schreef Aoibhin het volgende:
Er bestaat trouwens ook nog een foto van de nacht dat ik geboren was, en mijn broer die mij voor het eerst zag. Die keek ook echt alsof zijn leven in duigen viel![]()
Dat was dan het vervolg op "kutbaby"quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:43 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik dacht toch echt te zien van: hey neem maar weer mee, vind er nu al niets aan.
De kat ging zich verder beraden wat te doen op de vensterbank.quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was dan het vervolg op "kutbaby"
Ik zat op *petspetspets* te wachten.quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
"Kutbaby"
Jaquote:Op dinsdag 14 december 2021 18:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een beetje vergelijkbaar met die kat van het filmpje, die aan het eind op de vensterbank sprong alsof er niets gebeurd was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |