Keek pas na je post maar dat een cool baasjequote:Op dinsdag 14 december 2021 18:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha wat een held die katZo'n "does es effe normaal man" blik
Zie je, dan moet het wel heel erg zijn geweestquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb er geen actieve herinnering aan
Maar wel jammer, ik heb ook een zus die ik al 30 jaar niet heb gezien.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:02 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nog wel denk ik. Heb hem al even niet meer gezien.
En dat is niet erg.
Het viel best wel meequote:Op dinsdag 14 december 2021 19:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zie je, dan moet het wel heel erg zijn geweest
Ik ben net thuis maar heb geloof ik ook al alles gelezenquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:08 schreef notturna het volgende:
Heb besloten de persco dit keer maar niet te kijken. Alles is toch al uitgelekt.
quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar wel jammer, ik heb ook een zus die ik al 30 jaar niet heb gezien.
Ja heb je het boek gelezen dan valt de film toch ontzettend tegen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben net thuis maar heb geloof ik ook al alles gelezen
best klote
Hier is-ie ook weer.quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha wat een held die katZo'n "does es effe normaal man" blik
Ik kijke het al heel lang niet meer, we weten toch alles al, en dat die avondlockdown verlengd zou worden lijkt me geen verrassingquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:08 schreef notturna het volgende:
Heb besloten de persco dit keer maar niet te kijken. Alles is toch al uitgelekt.
Ik doe met je mee. Ik word een beetje moedeloos van die persco's; in het begin van corona vond ik het wel interessant, zo'n pandemie en wat we ertegen gingen doen, maar nu gewoon murw gebeukt. En mijn werk draait ook al 100% om corona, dus krijg er al genoeg over te horenquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:08 schreef notturna het volgende:
Ergens wel. Zou het liefst hebben dat alles een beetje normaal zou kunnen gaan.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar wel jammer, ik heb ook een zus die ik al 30 jaar niet heb gezien.
Dus dat en dat de kinderen een week eerder vakantie hebben, was ook al lang geen nieuws meer. Dat zat er gewoon aan te komen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kijke het al heel lang niet meer, we weten toch alles al, en dat die avondlockdown verlengd zou worden lijkt me geen verrassing
Ik kan me dat wel voorstellen, helaas heb je dat soort dingen niet zelf te kiezen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:10 schreef Aoibhin het volgende:
Ik vind het soms wel jammer niet nog een andere broer of zus te hebben. Mijn broer en ik verschillen echt enorm in karakter en interesses, en zijn helemaal niet close (al kunnen we op zich ook best met elkaar opschieten, we zoeken elkaar alleen niet zoveel op).
Ja ben behoorlijk coronamoe. Kijk tegenwoordig vaker geen nieuws meer, hou me wel zoveel mogelijk aan de maatregelen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik doe met je mee. Ik word een beetje moedeloos van die persco's; in het begin van corona vond ik het wel interessant, zo'n pandemie en wat we ertegen gingen doen, maar nu gewoon murw gebeukt. En mijn werk draait ook al 100% om corona, dus krijg er al genoeg over te horen
'Wegwezen! Hier wil ik niet bij horen!'quote:
wat zijn pannenklappersquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:12 schreef engine het volgende:
Ik kijk meestal tot Rutte klaar isnu ga ik pannenklappers kijken.
Dan wordt zo'n breuk onomkeerbaar, hoe jammer dat ook is.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:11 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ergens wel. Zou het liefst hebben dat alles een beetje normaal zou kunnen gaan.
Maar er is in ons geval te veel gebeurd.
Wappies die protesteren door op pannen te slaan.quote:
Weer iets geleerdquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:14 schreef notturna het volgende:
[..]
Wappies die protesteren door op pannen te slaan.
Ohhhquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:14 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja, zomaar hier op Fok! geleerd.quote:
Nee precies. Prima kerel verder wel, maar we hebben echt net een combi van persoonlijkheidstrekken geërfd van onze beide kanten van de families die niet echt met elkaar klikkenquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan me dat wel voorstellen, helaas heb je dat soort dingen niet zelf te kiezen.
Daar ga je toch niet je goede pannen voor gebruiken?quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Houd snel het kookgerei achter zijn rug
FOK! is zo leerzaamquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:16 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja, zomaar hier op Fok! geleerd.
Ik heb maar één soort pannenquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:16 schreef notturna het volgende:
[..]
Daar ga je toch niet je goede pannen voor gebruiken?
Ik heb een hekel aan de term wappie gekregen. Die wordt te pas en onpas gebruikt. Ik heb besloten dat woord uit mijn vocabulaire te schrappenquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:16 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
En dan zijn er nog de wappieklappers.
Aha dan word jij een woordswappie.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan de term wappie gekregen. Die wordt te pas en onpas gebruikt. Ik heb besloten dat woord uit mijn vocabulaire te schrappen
Je kan dan wel broers en/of zussen van elkaar zijn, maar dat biedt geen garantie voor een hechte band. Mijn twee jaar oudere zus is mijn best vriendin, we zijn elkaars steun en toeverlaat, ik bof heel erg met haarquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee precies. Prima kerel verder wel, maar we hebben echt net een combi van persoonlijkheidstrekken geërfd van onze beide kanten van de families die niet echt met elkaar klikken![]()
Maar ik mag allang blij zijn dat we op zich wel gewoon door een deur kunnen en elkaar het beste wensen/gunnen, dat is in veel families wel anders
Swappenquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:18 schreef notturna het volgende:
[..]
Aha dan word jij een woordswappie.
quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:14 schreef notturna het volgende:
[..]
Tutu staat hier aanquote:
Idem, ik heb echt een hekel aan dat woord gekregen de laatste maanden, maar ook aan het woord woke en sneeuwvlokjes, het is een manier om mensen op een hele nare manier in een hokje te plaatsen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan de term wappie gekregen. Die wordt te pas en onpas gebruikt. Ik heb besloten dat woord uit mijn vocabulaire te schrappen
Hey youquote:
Hopelijk niet de pan waar ik net in roerde, want daar zit hete soep inquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Houd snel het kookgerei achter zijn rug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |