Ohhhquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:14 schreef notturna het volgende:
[..]
Wappies die protesteren door op pannen te slaan.
Ja, zomaar hier op Fok! geleerd.quote:
Nee precies. Prima kerel verder wel, maar we hebben echt net een combi van persoonlijkheidstrekken geërfd van onze beide kanten van de families die niet echt met elkaar klikkenquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan me dat wel voorstellen, helaas heb je dat soort dingen niet zelf te kiezen.
Daar ga je toch niet je goede pannen voor gebruiken?quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Houd snel het kookgerei achter zijn rug
FOK! is zo leerzaamquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:16 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja, zomaar hier op Fok! geleerd.
Ik heb maar één soort pannenquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:16 schreef notturna het volgende:
[..]
Daar ga je toch niet je goede pannen voor gebruiken?
Ik heb een hekel aan de term wappie gekregen. Die wordt te pas en onpas gebruikt. Ik heb besloten dat woord uit mijn vocabulaire te schrappenquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:16 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
En dan zijn er nog de wappieklappers.
Aha dan word jij een woordswappie.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan de term wappie gekregen. Die wordt te pas en onpas gebruikt. Ik heb besloten dat woord uit mijn vocabulaire te schrappen
Je kan dan wel broers en/of zussen van elkaar zijn, maar dat biedt geen garantie voor een hechte band. Mijn twee jaar oudere zus is mijn best vriendin, we zijn elkaars steun en toeverlaat, ik bof heel erg met haarquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee precies. Prima kerel verder wel, maar we hebben echt net een combi van persoonlijkheidstrekken geërfd van onze beide kanten van de families die niet echt met elkaar klikken![]()
Maar ik mag allang blij zijn dat we op zich wel gewoon door een deur kunnen en elkaar het beste wensen/gunnen, dat is in veel families wel anders
Swappenquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:18 schreef notturna het volgende:
[..]
Aha dan word jij een woordswappie.
quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:14 schreef notturna het volgende:
[..]
Wappies die protesteren door op pannen te slaan.
Tutu staat hier aanquote:
Idem, ik heb echt een hekel aan dat woord gekregen de laatste maanden, maar ook aan het woord woke en sneeuwvlokjes, het is een manier om mensen op een hele nare manier in een hokje te plaatsen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan de term wappie gekregen. Die wordt te pas en onpas gebruikt. Ik heb besloten dat woord uit mijn vocabulaire te schrappen
Hey youquote:
Hopelijk niet de pan waar ik net in roerde, want daar zit hete soep inquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Houd snel het kookgerei achter zijn rug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |